Houd het hoofd cool tips

Aanbevolen berichten

Met dit weer zijn wellicht wat tips handig die het hoofd cool houden. Naast de basic dingen zoals:

- veel water drinken

- airco niet al te koud

- water op het dak... etc...

 

 

1. Doe de dingen die fysieke inspanningen eisen in de ochtend zo vroeg mogelijk. Deze dagen zijn het mooist om 5:00 smorgens.

 

2. Zet op een rij wat echt belangrijk is vandaag en echt moet gebeuren. Doe die dingen zo snel mogelijk, bij geen gehoor, mailtje en of voice mail inspreken als het maar aan komt.

 

3. Dingen gedaan? Realiseer je dat het bij anderen ook warm is. Een mooi moment om eens wat mensen te ontmoeten. Breng elkaar een ijsje of nodig elkaar uit op een (dak)terras.

 

4. Besteed uit wat je uit kunt besteden, dit is echt niet het moment om dingen te gaan doen waar je zelf net niet helemaal goed in bent. Focus op wat jij nu eenvoudig gedaan zou kunnen krijgen en anderen flinke zweetdruppels zou gaan kosten. Maak dat bekend. Maak duidelijk waar je anderen zweetdruppels kunt besparen.

 

My cents for today, ik doe verder niets meer :-)

 

Perry

 

 

 

 

Link naar reactie

Het nadeel van deze dagen is vooral dat het om 5 uur al zon beetje licht is, ook als dat nou net het tijdstip is dat je wilt slapen na een avondje stappen.

 

Tijd om dichter op de evenaar te gaan wonen denk ik... geen gedoe met idioot lange of korte dagen in zomer en winter. Hoofd koelhouden is dan een kwestie van airco harder laten blazen - mits je niet steeds in en uit moet lopen (hatsjie!).

Link naar reactie

Het is hier nu 33 graden, nog 2 graden en dan ga ik pleite. Lekker ppotje baaien op de Loosdrechtse Plassen. Werken met temp boven de 35 graden heeft geen zin. Dan droogt je brein uit en komt er van je werk niet terecht.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Dat heb ik wel eens gehoord, ja, maar ik geloof er niets van.

 

Gewoon een keer doen is beleven.

 

De omschakeling kost wel een paar dagen. Maar daarna, niets leukers dan het om 10:00 al verdient te hebben, wat je de rest nog doet is mooi mee genomen. Smiddags een dutje, voicemail aan om een uur of 15:30 nog even afluisteren om de heethoofdige klanten nog wat af te koelen, lekker eten maken, om een uur 7 nog even wat ouwe nelen met de buurman, 10:00 naar bed en 5:00 weer op.

 

Wat een mooi leven :-)

 

Perry

 

Link naar reactie
De omschakeling kost wel een paar dagen.

 

Nou, als het de afgelopen 41 jaar niet gelukt is denk ik niet dat het de komende dagen wel zal lukken... ;)

 

Wat een mooi leven :-)

 

Klinkt voor mij meer als een hel, maar ja - dat krijg je als je een avondmens bent! :)

 

Wat de warmte betreft - thuiswerken biedt unieke mogelijkheden om het begrip 'casual gekleed' in de meest liberale zin des woords toe te passen!

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Aircootje hiero werkt lekker... Toch ga ik liever even een fijne boswandeling maken. De klantjes zijn toch te uitgeteld om iets te willen met deze dagen. ;)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.