• 0

Overheid als launching customer

Ik las dit persbericht en dat leek me wel wat. Ik mail deze mensen, en dan krijg ik een vriendelijk mailtje met hier vindt u meer informatie. Daar schiet ik veel mee op.

 

De regeling lijkt me prima (dacht dat het hier al was gepost maar kon het niet vinden (oeps, was niet hier, maar op sproutstart) ), maar dan moet er wel iets zijn. Weet iemand hier waar ik echte info kan vinden?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

ik had ze een mailtje gestuurd en kreeg deze reactie:

Het actieplan is gericht op uitvoering, overheden en bedrijven.

Veel is nog onbekend over de relatie tussen innovatie en de overheid als klant. Het actieplan heeft dan ook vooral het karakter van 'leren door doen' en richt zich op het vergaren van informatie en best practices, bewustwording en betere organisatie.

 

Het ministerie stelt geen prijs op acquisitie en gaat hier daarom niet op in.

 

Vooral die laatste zin is, gezien het onderwerp, komisch.

Link naar reactie
  • 0

"Let's do business!" maar neem geen contact op :-X

 

Overigens begrijp ik wél waar die opmerking vandaan komt. Er is een hele kudde consultants die zich richten op de overheid. Heeft EZ een plan of een beleidsvoornemen, dan zijn er letterlijk honderden consultants die daar graag een advies over schrijven.

 

Ze zijn helemaal niet gewent aan bedrijven zoals die van jou en ons die geen adviezen verkopen, maar resultaten! Daar raken ze ernstig van in de war en weten (nog) niet hoe ze daarmee om moeten gaan. Komt wel denk ik.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 213 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.