• 0

Nieuwe organisatie voor imago internetbureau's

Elf Nederlandse internetbureau's hebben een organisatie opgericht die moet gaan zorgen voor een beter imago van de internetbouwwereld (minder ouwehoeren, meer kwaliteit leveren? heb je daar een branche-organisatie voor nodig? :P). Ik vind het een goed initiatief, omdat hiermee hopelijk een aantal onduidelijkheden (ondoorzichtige markt, prijzen, ongerechtvaardigd gebruik van bepaalde bekende termen voor veel eenvoudigere applicaties) worden weggenomen. Onduidelijkheden die door de elf deelnemers maar wat graag in stand gehouden worden, dus het blijft afwachten wat de echte werking zal zijn van deze branche-organisatie in oprichting.

 

Overigens vind ik een opvallend punt onder de doelstellingen, naast de standaardzaken als vertegenwoordiging van de branche en het stimuleren van kennisuitwisseling, het volgende:

Opzetten van een vorm van continuïteitsgarantie voor de klant.
Wat ik daaronder moet verstaan is me niet helemaal duidelijk: bij faillisement van een opdrachtnemer springen de anderen bij om de klant alsnog van dienst te zijn?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Opzetten van een vorm van continuïteitsgarantie voor de klant.
Wat ik daaronder moet verstaan is me niet helemaal duidelijk: bij faillisement van een opdrachtnemer springen de anderen bij om de klant alsnog van dienst te zijn?

 

Wellicht als er ergens tijdgebrek is en de klant moet een snelle update hebben? of het bedrijf gaat verhuizen en een ander aangesloten internet bedrijf zit dichterbij die klant?

Maar ik vind het idd ook erg onduidelijk, is het zo`n 'hot' item in deze wereld, dat men dat op de lijst van wensen zet?

 

Verder is het natuurlijk altijd goed als er een kwaliteits waarborg is. voor de klant maar ook voor de presentatie van je bedrijf.

Ik vraag me af hoe snel deze organisatie gaat groeien.

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie
  • 0

Emerce over PIBN:

Het PIBN zegt zich te richten "op volwassen bureaus die zich hebben bewezen in de markt". Een lid dient minimaal drie jaar te bestaan (of "aantoonbare ervaring" te hebben), een jaaromzet te hebben van één miljoen euro en moet voor een belangrijk deel zelfstandig projecten kunnen voeren

 

Mwoah, ze vragen wel zaken die de gemiddelde starter (denk ik) niet even uit zijn bureaulade tovert...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 254 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.