Starcom Mediavest, een van 's werelds grootste advertentiebureaus, adviseert haar klanten om radicaal over te stappen op mond-tot-mond-reclame. Alle communicatie-uitingen moeten erop gericht zijn klanten te laten praten over een product of merk van de adverteerder.

 

Leuk artikel! Lees de rest op: http://www.zibb.nl/marketingsales/nieuwsbericht.asp?artnr=1208154

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9115-mond-tot-mond-herleeft-in-reclamewereld/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Daar is ook een woord voor, dat mensen worden ingehuurd om in al hun gesprekken zo nu en dan een productnaam te laten vallen. Lijkt me vreselijk.

Indirect (zoals ze in het artikel betogen) zal wel beter zijn, moet je alleen een originele manier vinden om mensen over je product te laten praten.

  • 0

Is dit nou nieuws? :o

 

Alle marketeers willen dat er over hun campagne gesproken wordt, spannend hoor...

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

  • 0

Starcom Mediavest, een van 's werelds grootste advertentiebureaus, adviseert haar klanten om radicaal over te stappen op mond-tot-mond-reclame. Alle communicatie-uitingen moeten erop gericht zijn klanten te laten praten over een product of merk van de adverteerder.

 

Leuk artikel! Lees de rest op: http://www.zibb.nl/marketingsales/nieuwsbericht.asp?artnr=1208154

 

Oude koek in nieuwe verpakking met foute opdruk, als je het artikel leest dan zie je dat het weinig tot niets met mond-tot-mond reclame te maken heeft.

Mond-tot-mond reclame is niet iets dat je even kan afdwingen maar is afhankelijk van de tevredenheid van de (nieuwe) klanten.

Met name nieuwe klanten die bij de concurrent slechte ervaringen hebben en nu wel tevreden zijn, zullen mond-tot-mond reclame voeren.

Vergelijk het met bekeeren, nieuwe bekeerlingen zijn meestal fanatieker in het uitdragen van hun opvatting dan iemand die ermee opgegroeid is.

Met andere woorden: mond-tot-mond reclame kan je alleen afdwingen als je een meerwaarde biedt.

www.adviesbureau-sloep.nl Back-end marketing

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    3 leden, 83 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.