Starcom Mediavest, een van 's werelds grootste advertentiebureaus, adviseert haar klanten om radicaal over te stappen op mond-tot-mond-reclame. Alle communicatie-uitingen moeten erop gericht zijn klanten te laten praten over een product of merk van de adverteerder.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rikkert Walbeek
Rikkert Walbeek
Starcom Mediavest, een van 's werelds grootste advertentiebureaus, adviseert haar klanten om radicaal over te stappen op mond-tot-mond-reclame. Alle communicatie-uitingen moeten erop gericht zijn klanten te laten praten over een product of merk van de adverteerder.
Leuk artikel! Lees de rest op: http://www.zibb.nl/marketingsales/nieuwsbericht.asp?artnr=1208154
SalesXeed
SalesBlog
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9115-mond-tot-mond-herleeft-in-reclamewereld/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag