• 0

Mond-tot-mond herleeft in reclamewereld

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Starcom Mediavest, een van 's werelds grootste advertentiebureaus, adviseert haar klanten om radicaal over te stappen op mond-tot-mond-reclame. Alle communicatie-uitingen moeten erop gericht zijn klanten te laten praten over een product of merk van de adverteerder.

 

Leuk artikel! Lees de rest op: http://www.zibb.nl/marketingsales/nieuwsbericht.asp?artnr=1208154

 

Oude koek in nieuwe verpakking met foute opdruk, als je het artikel leest dan zie je dat het weinig tot niets met mond-tot-mond reclame te maken heeft.

Mond-tot-mond reclame is niet iets dat je even kan afdwingen maar is afhankelijk van de tevredenheid van de (nieuwe) klanten.

Met name nieuwe klanten die bij de concurrent slechte ervaringen hebben en nu wel tevreden zijn, zullen mond-tot-mond reclame voeren.

Vergelijk het met bekeeren, nieuwe bekeerlingen zijn meestal fanatieker in het uitdragen van hun opvatting dan iemand die ermee opgegroeid is.

Met andere woorden: mond-tot-mond reclame kan je alleen afdwingen als je een meerwaarde biedt.

www.adviesbureau-sloep.nl Back-end marketing

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.