• 0

Innovatievoucher - financieel interim management

Vorig jaar ben ik gestart als financieel interim manager. Toen de innovatievoucher op mijn pad kwam heb ik er eentje aangevraagd en zojuist gekregen.

 

Nu ben ik op zoek naar een mogelijkheid om deze 2500 euro te besteden. Ik zit er aan te denken om marktonderzoek te laten doen of er behoefte in de markt is voor toegepaste Excel voor financiële mensen dat ik aan het ontwikkelen ben. Zou zoiets met die voucher gedaan kunnen worden? Wat zou ik nog meer kunnen doen als financiele interimmer? Hoogwaardige producten verkoop ik niet namelijk. Wel diensten.

Boekhouden in Excel - http://www.boekhoudeninexcel.nl - Dashboard, grafische analyses, automatische jaarrekening

 

Tip: Gratis mooie facturen maken in Excel? http://www.excelfacturen.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Esset, ik gun je de voucher van harte, deze boodschap is niet aan jou gericht,

 

maar ben toch verbaasd over het feit dat er weer overheidsgeld (onze belastingcentjes) gaat naar een bedrijf dat niet eens weet wat er mee toe doen. Dit kan toch nooit de bedoeling van deze regeling zijn geweest?

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

maar ben toch verbaasd over het feit dat er weer overheidsgeld (onze belastingcentjes) gaat naar een bedrijf dat niet eens weet wat er mee toe doen. Dit kan toch nooit de bedoeling van deze regeling zijn geweest?

Ach, het maakt geen fluit uit waar het innovatiegeld naar toe gaat, het draagt toch niet bij aan innovatie. Innovatie komt van andere kanten. Het enige wat de overheid kan doen is "de overheid als launching customer" maar hoe dat werkt hebben we inmiddels ook gezien.

Link naar reactie
  • 0

Ach, zo zijn er meer bedrijven die op zoek zijn naar ideeen waarmee ze aan de slag kunnen. Ik ben al van diverse kanten benadert voor "samenwerking" i.v.m. het willen besteden van innovatievouchers.

 

Het wordt ook een beetje uitgelokt door de overheid zelf doordat ze er een soort rad van fortuinshow van maken, met zichzelf in de spotlight.

En maar roepen dat het zo'n geweldig succes is, lekker laten gaan. ;D

 

 

 

Doet me denken aan Innoflatie

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 126 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.