• 0

Displays : plasma, intranet of : magnetisch bord ?

Ik vind het raar om deze vraag te moeten stellen, maar anders wordt ik gek.

 

De situatie : ik wil cijfers/letter combinatie presenteren naar mensen die in een zaal zitten. De combinatie wil nog wel eens wisselen van dag tot dag.

 

Oorspronkelijk een bord laten maken dmv verf. Maar dat was dus niet flexibel genoeg. Gevolg : bord kan ik weggooien.

 

Toen gekeken naar Plasma schermen van enige grootte. Na te horen dat het 10.000 plus euro zou worden, plus een ongeloofelijk ingewikkeld software systeem waar ik Nobelprijswinnaar voor zou moeten zijn, zocht ik maar door.

 

Dus : gekeken naar een PC-oplossing. Maar dat betekent dat ik de hele dag voor 1 vrij stilstaand beeld een PC heb moeten draaien.

 

Vrij amechtig dan maar gekeken naar een simpel, magnetisch bord met magnetische cijfers en letters, zoals je ook voor kinderen ziet. Maar die kan ik niet vinden.

 

Wie kan mij helpen en ligt het aan mij of is hier een mooi alternatief te bedenken voor instore advertising/TV ?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik hou ervan om cryptogrammen op te lossen maar dit gaat me net te ver ::). Waarschijnlijk begrijp ik niet wat je precies wil... Toch ga ik proberen een antwoord te geven, da's vragen om problemen :o

 

Waarom gebruik je niet een een gewoon whiteboard?

Met magneten en zelf geprinte a4'tjes kan je letters en cijfers ophangen.

Met een stift kan je tekeningen maken. Het kost geen energie enne is ook nog eens goedkoop in aanschaf én onderhoud.

 

Groet,

 

Ronnie

 

 

--

Carsulae advisering aan het MKB

http://www.carsulae.nl

Link naar reactie
  • 0

Iets wat er volgens mij ook is, weet alleen niet weet hoe het heet of waar te verkrijgen, is zo'n rol met posters die je af laat rollen achter een scherm heel basaal maar moet toch niet al te ingewikkeld zijn. Je ziet het ook wel eens langs de weg rolt er opeens een ander scherm op. Tjee hoe zou dat nou heten.

 

Perry

 

Link naar reactie
  • 0

 

Och laatst nog op een muur staan schilderen, magneetverf.

 

Schilder je onder het behang of andere kleur eroverjeen en vervolgens plak je magneet letters op.

 

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00005BHT3/102-3424572-5039368?v=glance

 

 

Magneetverf kun je ook op een bord schilderen. Daar overheen een ander kleurtje en vervolgens die letters er op. Magneetverf is wel wat prijzig (45 euro per pot of zoiets voor 1 vierkante meter).

 

Perry

Link naar reactie
  • 0

Hallo Webwolff,

 

Ik denk dat ik wel heb wat je zoekt! Het is een systeem waar je elke willekeurige mediacard in stopt, welke dan een presentatie gaat afspelen. Je hebt alleen een computer nodig om de mediacard te beschrijven (maar dat is logisch) verder is het een stand alone systeem ZONDER computer!

Je zou op een mediacard verschillende folders kunnen creeeren welke je dan elke morgen of bij begin even moet selecteren. Daarna blijft hij gewoon de hele dag deze foto's afspelen. Systeem kan op elke monitor, beamer, computermonitor aangesloten worden.

 

Uiteraard kun je ook per file selecteren vooruit of achteruit!

 

Groet,

 

Rick

 

ps. dit is ook per PM verstuurd!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 233 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.