Gistermiddag zat ik bij de kapper een blad te lezen, totdat ik een artikel las over freelancers.. hier hadden ze het over een (voor mij onbekende) aftrekpost. namelijk de aftrekpost speuraftrek.
Ik kan hier niks over vinden via google, het beetje wat ik gevonden heb:
Dat is een aftrekpost voor bestedingen aan innovatie en ontwikkeling, die kan oplopen tot 11.154 euro.
Weet iemand hier meer van??.. ik volg bijvoorbeeld cursus om mijn IT kennis op peil te houden, en bezoek IT seminars..
Ik kan me geen beeld voorstellen bij de kostenpost speuraftrek, hoe wordt deze verrekend..
Denk dat deze aftrekpost zeer zeker interessant is voor mede-freelancers.. :P
Het leven wordt alleen maar complexer, zal de Chaos theorie toch kloppen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
shao
shao
Gistermiddag zat ik bij de kapper een blad te lezen, totdat ik een artikel las over freelancers.. hier hadden ze het over een (voor mij onbekende) aftrekpost. namelijk de aftrekpost speuraftrek.
Ik kan hier niks over vinden via google, het beetje wat ik gevonden heb:
Dat is een aftrekpost voor bestedingen aan innovatie en ontwikkeling, die kan oplopen tot 11.154 euro.
Weet iemand hier meer van??.. ik volg bijvoorbeeld cursus om mijn IT kennis op peil te houden, en bezoek IT seminars..
Ik kan me geen beeld voorstellen bij de kostenpost speuraftrek, hoe wordt deze verrekend..
Denk dat deze aftrekpost zeer zeker interessant is voor mede-freelancers.. :P
Het leven wordt alleen maar complexer, zal de Chaos theorie toch kloppen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9174-aftrekpost-speuraftrek/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag