• 0

intentieverklaring aanhuur winkepland

Ik heb op 8 juni 2006 intentieverklaring aanhuur voor een winkelpand ondertekend. Vanwege omstandigheden kan ik niet verder met mijn (startende )onderneming.

Is het juridisch nog mogelijk om af te zien van de getekende intentieverklaring? De huurovereenkomst is nog niet ondertekend. De huur zal ingaan per 1 augustus 2006.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik mag aannemen dat daar wel iets van een boeteclausule aan vastzit, anders heeft het weinig nut een intentieverklaring te laten ondertekenen.

www.jsbs.nl/phpBB2

Initiatief tot zakelijk inter-net-werken

 

www.e-car.nl

Link naar reactie
  • 0

In de intentieverklaring komt een boeteclausule er niet in voor. Er staat zelfs vermeld dat de verhuurder vrij is met verdere onderhandelingen indien ik bepaalde gegevens, zoals inschrijiving bij KVK , niet tijdig heb ingeleverd.

Link naar reactie
  • 0

In de intentieverklaring komt een boeteclausule er niet in voor. Er staat zelfs vermeld dat de verhuurder vrij is met verdere onderhandelingen indien ik bepaalde gegevens, zoals inschrijiving bij KVK , niet tijdig heb ingeleverd.

 

En andersom (want bovenstaand stukje gaat over de verhuurder, dat ben jij niet), ben jij ergens aan gebonden?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 141 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.