• 0

Leveranciers hiphopkleding

hoi iedereen.

 

Ik ben samen met een vriend een winkel op aan het starten van hiphopkleding en hiphopentertainment. Tot nu toe gaat alles best goed alleen is er een probleem. Wij kunnen geen leveranciers vinden van onze merken. Wel de websites van de merken zelf maar niet waar de groothandels zitten. We zijn al een tijdje aan het googlen om deze mensen te vinden. Is er iemand die een idee heeft om deze mensen wel te vinden en te contacteren.

 

Groetjes.

 

jeroen

 

[titel verduidelijkt - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een markt waar weinigen hier ervaring hebben lijkt me. Een aantal HL-ers heb ik eens gezien, zeker geen hiphop kleding. ;D

 

Je hebt de websites van de merken gevonden, je zou contact met ze op kunnen nemen om te vragen hoe ze in Nederland aan de detailhandel leveren. Het zal bij een exclusief merk kunnen voorkomen dat je zelf moet importeren.

 

Succes.

 

Groet,

 

Ronnie

--

Carsulae advisering aan het MKB

http://www.carsulae.nl

Link naar reactie
  • 0

Wat is er mis met de fabrikant te bellen en te vragen wie de distributie doet voor NL ???

 

Misschien zijn er nog wel fabrikanten bij die hier helemaal geen distributeur hebben...ligt gelijk een kans! ;D

 

Dus ik zou zeggen, pak die telefoon en grijp je kansen!!...*hmm, klink nu een beetje als een overenthousiaste trainer ;)*

 

Groet, Martin

Link naar reactie
  • 0

Nou probleem is

 

We hebben die merken gecontacteerd, maar daar krijg je een standaard email van trg. Dan moet we een speciaal formulier invullen om aan hun criteria te voldoen en dergelijke. Dit wordt beetje teveel van het goed. En de 3 winkels die er zijn die willen ons niet zeggen van wie hun de producten geleverd krijgen. Dus nu dacht ik, is er hier mss iemand die weet waar ik in Europa leveranciers kan vinden. Owja de merken zijn allemaal amerikaans (mss ff erbij melden). Dus vandaar Europa.

 

Link naar reactie
  • 0

We hebben die merken gecontacteerd, maar daar krijg je een standaard email van terug.

 

Sinds internet worden populaire merkfabrikanten gebombardeerd door mensen die een webshop willen beginnen. Die klandizie is doorgaans niet interessant, want de afname is te klein en het 'besmet' het merk als een-of-andere amateur zo'n winkeltje begint. Een professional weet de juiste kanalen te vinden. Een emailtje sturen is onvoldoende. Je moet netwerken.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

 

Vreemd dat je ze niet kunt googlen.Moet toch te vinden zijn zou je zeggen. Zoeken op "manufacturer+hiphop+clothes" zou je ergens moeten brengen lijkt mij.

 

Kun je in de winkel aan de kleding niets zien? Een label of iets dergelijks, waar het vandaan komt?

 

Misschien een keer oud papier ophalen en kijken op de dozen?

 

Ga eens een dagje rond lopen bij het WTC (of hoe heet dan centrum aan de A10) genoeg mensen die je in de wandelgangen te woord willen staan.

 

Verder kan ik me voorstellen dat ze je vragen eerst een formulier in te vullen. ls het een goed produkt/merk is, komen er talloze aanvragen binnen dat ze wat hebben geautomatiseerd. Je zult mogelijk dus zelfs wat moeten opvallen met je aanvraag.

 

Misschien kun je wat handel via een winkelier uit een stad verder op geregeld krijgen, eenmaal handel komen ze veelal naar jou toe in plaats van andersom.

 

Als er een wil is, moet er ergens een weg zijn!

 

Perry

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Misschien ook eens niet googlen, maar even naar de amerikaanse yahoo site gaan. Ook daar kun je veel meer info vinden over bedrijven.

Strongwood Investigations

 

bedrijfsrecherche - juridische dienstverlening - particulier recherche - risk management - advocaat ondersteuning

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 176 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.