• 0

Gevraagd: mening over demonstratiefilmpje

Ik ben demonstratiefilmpjes van mijn nieuwe websites aan het maken, waarop ik laat zien hoe een en ander werkt. Het idee erachter is dat ik mensen tot nu toe moeilijk heb kunnen laten visualiseren hoe eenvoudig mijn dienst werkt en met de tool die ik nu gebruik (Macromedia Captivate) is dat erg eenvoudig. Daarnaast dient het ander doeleinden, namelijk: mensen beter kunnen helpen bij het gebruik van de dienst, mensen richting mijn site trekken (er wordt aan het eind van het filmpje doorgelinkt) en de naam SpelersMarkt bekend maken.

 

Nu ben ik benieuwd naar wat jullie ervan vinden. Is het duidelijk genoeg, hebben jullie op/aanmerkinen (vooral vanuit de communicatiehoek zijn ze welkom, breng ik mijn boodschap helder en duidelijk over, moet het nog simpeler, etc). Let wel: dit is 1 filmpje uit een serie die ik ga maken, die 1 bepaalde handeling laat zien.

 

Filmpje

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

ik zit me namelijk zelf vaak op te vreten als het te lang duurt.. ga daar eens mee aan het werk.

 

Ik ben ook van de ongeduldige, maar de snelheid van jouw filmpje vind ik prima.

 

Erg goed idee: in een oogopslag zien waar je het over hebt.

Link naar reactie
  • 0

Dan voor de feedback. Ik kwam er overigens achter dat Captivate automatisch, afhankelijk van de hoeveelheid tekst, je tekstballoons een bepaalde tijd weergeeft. Ik ga er van uit dat dat op basis is van usability onderzoeken, dus ik heb die tijd wat meer aangehouden. Het geheel is nu wat geleidelijker.

 

De mensen die SpelersMarkt al kennen, zullen het wat lang vinden duren, de mensen die nog nooit van SpelersMarkt gehoord hebben, zullen het waarschijnlijk waarderen.

 

De filmpjes, zoals ze op de site staan:

 

Registratieproces SpelersMarkt

Speler zoekt team

Profiel aanmaken bij SpelersMarkt

RSS-feeds van SpelersMarkt

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 130 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.