• 0

winkel & studie combinatie

hoi iedereen

 

Wij zitten met een vraagje 'probleempje'. Wij zijn van plan om een winkel op te starten in hiphopkleding. Maar alletwee studeren we nog aan de hogeschool. Dit leidt voor ons tot het probleem dat we niet op 2 plaatsten tegelijk kunnen zijn. Nu is de vraag is het mogelijk 'wettelijk' gezien om bijvoorbeeld de winkel op maandag van bv 18 tot 21 uur en woensdag ook en dan bijv een hele zaterdag open te doen inplaats van iedere dag van 9 tot 5???

 

Hopelijk heeft iemand een antwoord of een link naar waar ik het kan vinden.

 

groetjes

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Van iemand die aan een Hogeschool studeert mag ik toch wel iets meer zelfstudie verwachten neem ik aan?

 

Dit is nou niet het soort vraag waarvoor je ons hoeft in te schakelen mag ik hopen, als je dit soort vragen al niet weet op te lossen krijg je straks nog een harde dobber aan het ondernemerschap!

 

Het antwoord is trouwens dat winkels van maandag tot en met zaterdag tussen 06.00 uur en 22.00 uur geopend mogen zijn, volgens de winkelsluitingswet van 1996.

 

Groet, Martin

Link naar reactie
  • 0

Het antwoord is trouwens dat winkels van maandag tot en met zaterdag tussen 06.00 uur en 22.00 uur geopend mogen zijn, volgens de winkelsluitingswet van 1996.

 

Met, wellicht ten overvloedde, de nadruk op mogen. Je mag dus ook minder lang open zijn, bijvoorbeeld slechts enkele dagen. Het is de vraag wat de bezoekers ervan vinden, maar het mág wel.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 201 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.