• 0

Bedrijfsnaam op basis van mijn streven

Hallo

 

Ik ben 20 jaar en wil een bedrijfsnaam (in eerste instantie wel voor freelance gebruik maar later misschien ook producten) verzinnen. ik heb er niet zo zeer eentje nodig, alleen voor mijn website die ik op wil zetten.

 

Ik ben een ontwikkelaar zou je kunnen zeggen, ik doe van alles, desktop software tot webapplicaties en websites ontwikkelen, dan voornamelijk de programmatuur en databases. Ik heb al de nodige ervaring, en heb al 3 vaste klanten. maar nu is het tijd om een goede website voor mijzelf in de toekomst op te zetten, en daar heb ik een bedrijfsnaam voor nodig, die er vroeg of laat toch wel moet komen.

 

ik wil dat mijn bedrijfsnaam net als mijn streven in mijn werk de volgende dingen uitstraalt:

- perfectie

- flexibiliteit

- maatwerk

- alles is mogelijk, ik verkoop geen nee

 

ik heb hier al wat slogans voor verzonnen:

Perfection and flexibility at a custom level

Perfectie en flexibiliteit op maat

 

ik zat ook te denken om woorden zoals dev (van development) erin te gebruiken maar eigenlijk is dat te technisch, daar hebben de meeste klanten niets mee.

 

ik heb hier al de nodige tijd aan besteed, maar meer dan wat slogans is er niet uitgekomen :(

iemand nog ideeen met de eerder genoemde steekwoorden?

 

ik heet trouwens Roland, en studeer nu Technische Informatica.

 

alvast bedankt voor het meedenken!

 

(mochten jullie het nodig vinden dit bericht ook op de hoop te gooien bij het verzameltopic voor bedrijfsnamen dan is dat ook prima. maar ik dacht misschien verdient het een eigen topic omdat dit een wat serieuzere post is in vergelijking tot de posts in het verzameltopic ;) )

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

21 antwoorden op deze vraag

  • 0

.......................maar ik dacht misschien verdient het een eigen topic omdat dit een wat serieuzere post is in vergelijking tot de posts in het verzameltopic ;) )

 

Met alle onzekerheden, aannames en maren in jouw relaas, vind ik dit best arrogant klinken. Voor het gros van de mensen is het opstarten van een bedrijf een serieuze zaak. Dat zij minder dramatisch klinken, spreekt alleen maar voor hun. Met beide benen op de grond.

 

Voor de rest succes met je "bedrijfje". ;)

Link naar reactie
  • 0

Ik heb er een aantal bedacht die echter al blijken te bestaan :-[ : perplex, anyflex, perfectswing, flexsoft, flexoft, flexelf. Je hebt blijkbaar nogal wat concurrentie :)

 

ja idd, maar flex in de naam bevalt me wel. swing is zomaar een nickname van me, maar valt opzich ook wel wat leuks mee te doen (moet wel meer dan alleen 'swing' zijn). iig harstikke bedankt voor het meedenken!

Link naar reactie
  • 0

Ik wil dat mijn bedrijfsnaam net als mijn streven in mijn werk de volgende dingen uitstraalt:

- perfectie

- flexibiliteit

- maatwerk

- alles is mogelijk, ik verkoop geen nee

 

ik heb hier al wat slogans voor verzonnen:

Perfection and flexibility at a custom level

Perfectie en flexibiliteit op maat

 

Okay, dat valt helaas allemaal in de categorie: dertien in een dozijn. Op zich kan het allemaal waar zijn, maar je onderscheidt je zo op geen centimeter. Bedenk iets origineels, niet zozeer in naam en slogan maar echt in de manier waarop je je eenmanszaakje positioneert. Of pak je alles aan?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Qua opdrachten en werk pak ik wel alles aan ja. Of bedoel je dat niet?

En dat streven is misschien wel een beetje dertien in dozijn ja.. maar wel waar ;)

 

Ik doe nu gewoon heel breed freelance werk. Zo'n beetje van alles dat met programmeren en databases heeft te maken. Vaak eindigt dit wel in websites etc, maar dat maakt niet uit. Voor in de toekomst wil ik ook webservices aanbieden met reclame en dat soort dingen. En ook software producten willen verkopen. Maar zover is het nog helemaal niet, nu is het gewoon breed freelance werk.

 

Qua namen zat ik ook te bedenken om dingen rond 'data' te verzinnen..

 

En trouwens, de woorden van mijn streven mogen dan wel dertien in een dozijn zijn, maar ik heb toch al gemerkt dat mensen het fijn vinden dat ik alles voor ze kan maken. Zo werken ze nog wel eens met zogenaamde proffesionals in dit wereldje die er niks van bakken, en gauw nee zeggen (domste wat je kan doen imo).

Zowiezo komt het nog wel eens voor dat je de ogen moet openen van de klant om ze te laten zien wat er daadwerkelijk allemaal mogelijk is.. alles dus eigenlijk..

Dat vind ik mijzelf enigzins uniek maken, ook al zou je dat niet verwachten in deze markt.

Link naar reactie
  • 0

- perfectie

- alles is mogelijk, ik verkoop geen nee

 

Deze twee gaan bij mij niet samen, ik ben erg benieuwd hoe jij dat wel voor elkaar krijgt.

 

Waarom zou dit niet samen kunnen gaan? argumenten?

De focus ligt wel meer op het 'alles is mogelijk' verhaal, dat wel.

Link naar reactie
  • 0

Nog los van de semantische kwestie (als alles mogelijk is, is imperfectie ook mogelijk en da's duidelijk niet perfect) is het ook een inhoudelijke kwestie: Een dag heeft maar 24 uur en een week maar 7 dagen. Daarin kun je maar een x aantal klanten bedienen en DUS zal je nee moeten gaan verkopen. Daar komt nog bij dat een dergelijk gebrek aan focus een zeer grote imperfectie is op het gebied van marketing.

 

Verder is 'nee' verkopen binnen ICT ontwikkelwerk gewoon een kwestie van afspraken maken. Een functioneel en technisch ontwerp is niets meer dan een afspraak tussen jou en je klant over wat wel en vooral ook wat niet kan. Dat voorkomt belangrijke teleurstellingen aan beide kanten en opdrachten die gaan 'zeuren' omdat de opdrachtgever telkens net weer even wat anders wil.

 

Zowiezo komt het nog wel eens voor dat je de ogen moet openen van de klant om ze te laten zien wat er daadwerkelijk allemaal mogelijk is.. alles dus eigenlijk..

Dat vind ik mijzelf enigzins uniek maken, ook al zou je dat niet verwachten in deze markt.

 

I hate to burst your bubble, maar dat lijkt me nou echt niet bepaald uniek.

Link naar reactie
  • 0

Denk eens aan een dier, vogel of misschien wel latijns woord voor programmeren (Ik vind Talpa een mooi voorbeeld) , een planeet naam of ster of iets dergelijks. Richting die ik zou kiezen zijn dan bijvoorbeeld:

 

- Blue

- Purple

- Egel (of Egel)

- Done

- Blue Cap

- Yellow Code

- Blue star

- Arendsoog

- Progie

- Ademhalen

 

 

 

 

Perry

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Hmm goeie tips! Bedankt voor de inspiratie!

 

 

Nog los van de semantische kwestie (als alles mogelijk is, is imperfectie ook mogelijk en da's duidelijk niet perfect) is het ook een inhoudelijke kwestie: Een dag heeft maar 24 uur en een week maar 7 dagen. Daarin kun je maar een x aantal klanten bedienen en DUS zal je nee moeten gaan verkopen. Daar komt nog bij dat een dergelijk gebrek aan focus een zeer grote imperfectie is op het gebied van marketing.

 

Verder is 'nee' verkopen binnen ICT ontwikkelwerk gewoon een kwestie van afspraken maken. Een functioneel en technisch ontwerp is niets meer dan een afspraak tussen jou en je klant over wat wel en vooral ook wat niet kan. Dat voorkomt belangrijke teleurstellingen aan beide kanten en opdrachten die gaan 'zeuren' omdat de opdrachtgever telkens net weer even wat anders wil.

 

Zowiezo komt het nog wel eens voor dat je de ogen moet openen van de klant om ze te laten zien wat er daadwerkelijk allemaal mogelijk is.. alles dus eigenlijk..

Dat vind ik mijzelf enigzins uniek maken, ook al zou je dat niet verwachten in deze markt.

 

I hate to burst your bubble, maar dat lijkt me nou echt niet bepaald uniek.

 

Ja je hebt wel gelijk, vooral als je het driehoek tijd, geld, kwaliteit erbij haalt. Maar toch moet ik vaak de ogen openen van klanten, wat de mogelijkheden zijn (los van het driehoek).

 

Het maakt me hooguit ook maar enigzins uniek, maar het maakt m'n klanten iig wel tevreden.

Bovendien is het altijd moeilijk om te vertellen wat jou 'uniek' maakt zonder dat het een verkoop praatje lijkt. (teminste, zo over internet, verder niet echt last van)

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat dat wel meevalt, zolang je wegblijft van deze algemene termen, want die onderscheiden namelijk totaal niet.

 

Wat je nu zegt is: ik doe alles, altijd en helemaal perfect. Hoe raar het misschien ook klinkt, maar daar zit ik als klant niet op te wachten. Ik ga namelijk in het telefoonboek op zoek naar een loodgieter als mijn wc kapot is en niet naar iemand die alles, altijd en helemaal perfect doet. Hetzelfde geldt voor software: als ik op zoek ben naar iemand die een database-applicatie kan bouwen ga ik naar diegene die in het telefoonboek staat als 'wij bouwen voor jou de beste database applicatie, niks meer en niks minder' en wederom niet naar 'alles, altijd en helemaal perfect'.

 

En waarom niet? Omdat ik altijd maar moet afwachten of jij uberhaupt doet wat ik wil.. Als ik een vliegtuig wil kopen, zal jij het me niet kunnen leveren, ondanks dat je alles, altijd en helemaal perfect doet. Ik wil in 1 zin kunnen zien wat jij doet en wat jouw uniek maakt..

 

Mijn advies: lees eens wat artikelen over (personal) branding (hier en hier) en probeer focus aan te brengen. Als je echt zo uniek en getalenteerd bent als jezelf zegt (daar twijfel ik overigens niet aan, goodonya), dan moet het niet moeilijk zijn om met die focus een nog veel krachtiger merk neer te zetten dan je nu doet.. En dat levert gegarandeerd klanten op.

 

Als 1e oefening. Geef eens in 1 zin antwoord op de volgende vragen.

 

1. Wat is je product?

 

2. Wie is je concurrentie?

 

3. Wat maakt jouw product beter dan de concurrentie?

 

4. Geef eens 1 voorbeeld waaruit jouw sterkste punten naar voren komen (ok, deze mag in 3 zinnen ;))

 

edit: waarom ik het vraag: ik twijfel of je echt weet wat je sterke punten zijn (je kan ze in ieder geval nog niet duidelijk genoeg naar voren brengen). Als je die nog niet goed genoeg herkent, dan kun je imho ook niet aan een sterk merk bouwen. En aangezien een logo en een bedrijfsnaam uitingen van jouw sterke merk moeten worden, zul je dat eerst moeten doen, voordat je een naam aan het beestje kan geven.

Link naar reactie
  • 0

1. Wat is je product?

 

Programmatuur en databaseontwerp (etc) op maat.

 

2. Wie is je concurrentie?

 

Webdesigners(freelance) die vaak minder gespecialiseerd zijn in programmatuur en database ontwerp. (webdesigners die helemaal niets weten van programmatuur en databases zijn daarintegen weer mijn partners)

 

3. Wat maakt jouw product beter dan de concurrentie?

 

Qua websites/webapplicaties heb ik meer specialisme in huis wat betreft programmatuur en databases dan de meeste concurrentie in dit segment (andere freenlancers bijv.)

Verder ben ik goedkoper dan de echte proffesionals, maar zet wel het zelfde resultaat neer.

 

4. Geef eens 1 voorbeeld waaruit jouw sterkste punten naar voren komen

 

De functionaliteit van een website en het CMS verbeteren voor een makelaar in Haarlem. Deze website was in elkaar gezet door een dure en 'proffesionele' webdesigner a 70 eu per uur oid, maar het CMS was niet erg uitgebreid, en totaal niet gebruiksvriendelijk. Nu vinden ze het niet meer een ergenis om panden online te zetten, ze vinden het eerder leuk. Of bedoelde je niet zo'n letterlijk voorbeeld?

 

bedankt voor de tijd en moeite iig.

 

trouwens, die latijnse woorden zijn ook leuk. had al Genero bedacht, maar al in gebruik uiteraard.

Link naar reactie
  • 0

1. Wat is je product?

 

Programmatuur en databaseontwerp (etc) op maat.

 

Nog op specifiek gebied? Zijn er bepaalde branches waarin je beter uit de voeten kan, waar je specifieke meerwaarde biedt? Als je alleen bovenstaande doet, waarom ga ik dan niet naar BPC (via google op bovenstaande termen)? Ik weet niet precies wat stricte architectuurprincipes inhouden, but I like it!

 

2. Wie is je concurrentie?

 

Webdesigners(freelance) die vaak minder gespecialiseerd zijn in programmatuur en database ontwerp. (webdesigners die helemaal niets weten van programmatuur en databases zijn daarintegen weer mijn partners)

 

Vaak minder gespecialiseerd. Klinkt behoorlijk vaag, zeker omdat je je eigen specialisme nog niet overtuigd hebt. Denk aan mij als klant: ik wil gewoon iemand die de opdracht doet, binnen budget en periode. Bovendien: webdesigners? Ik dacht dat je programmatuur en database-ontwerp deed? Wat heeft dat met webdesign te maken! (let op het retorische karakter van deze vraag)

 

3. Wat maakt jouw product beter dan de concurrentie?

 

Qua websites/webapplicaties heb ik meer specialisme in huis wat betreft programmatuur en databases dan de meeste concurrentie in dit segment (andere freenlancers bijv.)

Verder ben ik goedkoper dan de echte proffesionals, maar zet wel het zelfde resultaat neer.

 

Ok, nu komen we ergens. Prijs & specialisme. Maar kun je echt concurreren met de nieuwe kracht uit India, want die bezitten die kwaliteiten ook.. Of zijn dat je concurrenten niet? If not, bedenk je dan waarom niet (welke klanten wil je bereiken).

 

4. Geef eens 1 voorbeeld waaruit jouw sterkste punten naar voren komen

 

De functionaliteit van een website en het CMS verbeteren voor een makelaar in Haarlem. Deze website was in elkaar gezet door een dure en 'proffesionele' webdesigner a 70 eu per uur oid, maar het CMS was niet erg uitgebreid, en totaal niet gebruiksvriendelijk. Nu vinden ze het niet meer een ergenis om panden online te zetten, ze vinden het eerder leuk. Of bedoelde je niet zo'n letterlijk voorbeeld?

 

Hoe letterlijker hoe beter, zolang je tussen de regels door kan lezen :) Je hebt jouw technische skills hier dus aangewend om meer gebruikersvriendelijkheid toe te voegen voor de klant. (Dat maakt je bijna mijn concurrent ;))

 

En dan komen we op het volgende:

 

Met jouw skills zorg je voor een betere/gebruiksvriendelijkere belevenis van (web-)applicaties, tegen een lagere prijs. Je bent 'net even anders' dan de gevestigde partijen (hoe je dan anders bent is nog niet helemaal duidelijk) en zoekt dan ook klanten die dat waarderen (welke 10 klanten zou je graag willen hebben?).

 

Nu nog een markt zoeken die daarbij past, zodat je die gericht kan benaderen.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik ben het helemaal met AmazingMinds eens dat het van groot belang is om je te focussen. Niet alleen marketing technisch, maar ook voor jezelf.

 

Hoewel ik totaal geen twijfels heb aan de breedte van je kennis, ondanks je jonge leeftijd, denk ik dat het goed is om ook in het kader van een efficiente bedrijfvoering, je te concentreren op één basis.

 

Overigens gaat de discussie nu al heel snel over je focus (het gebrek er van) Overigens, wat is er op tegen om een fantasie naam te verzinnen die lekker bekt maar een score kent op google van minder dan 1000 resultaten?

 

Ons bedrijf heet Cosly.com...... totaal uit de lucht gegrepen.

 

Belangrijker is wat voor inhoud jij aan de naam gaat geven dan dat de naam inhoud gaat geven van wie jij moet zijn.

 

(mag die opgenomen worden in de 'quote of the day' lijst) ;D

 

Overigens heb ik wel intersse in wat je allemaal kan.... we zijn regelmatig opzoek naar freelance webdevs.

Link naar reactie
  • 0

Nog op specifiek gebied? Zijn er bepaalde branches waarin je beter uit de voeten kan, waar je specifieke meerwaarde biedt? Als je alleen bovenstaande doet, waarom ga ik dan niet naar BPC (via google op bovenstaande termen)? Ik weet niet precies wat stricte architectuurprincipes inhouden, but I like it!

 

Ja ik moest het van jou 1 zin houden ;D

Het is vrij breed. Websites/webapplicaties, maar ook desktop software op maat (geen grote informatiesystemen, dat lukt simpelweg niet in mijn eentje). en ook kantoorautomatisering m.b.v. zelf geschreven software, of dingen zoals VBA. Ik heb genoeg programmeertalen in mijn arsenaal om die lading te dekken (ook al moeten er nog steeds meer bij komen)

 

Vaak minder gespecialiseerd. Klinkt behoorlijk vaag, zeker omdat je je eigen specialisme nog niet overtuigd hebt. Denk aan mij als klant: ik wil gewoon iemand die de opdracht doet, binnen budget en periode. Bovendien: webdesigners? Ik dacht dat je programmatuur en database-ontwerp deed? Wat heeft dat met webdesign te maken! (let op het retorische karakter van deze vraag)

 

-

 

Ok, nu komen we ergens. Prijs & specialisme. Maar kun je echt concurreren met de nieuwe kracht uit India, want die bezitten die kwaliteiten ook.. Of zijn dat je concurrenten niet? If not, bedenk je dan waarom niet (welke klanten wil je bereiken).

 

 

Okee laat ik het zo zeggen. Ik zit (qua internet werkzaamheden) min of meer in het segment waar je nog wel eens webdesigners tegenkomt die vaak het grafische doen, en dan ook nog wel eens programmatuur en databases erbij halen. Deze mensen zijn helemaal niet gespecialiseerd in programmatuur en databases en daardoor kan ik vaak beter werk neerzetten dan zij omdat ik veel gespecialiseerder ben op dat gebied.

Verder werk ik samen met webdesigners die alleen doen waar ze echt goed in zijn, het grafische gedeelte.

 

Ik kan wel concurren met bedrijven die voor bijvoorbeeld duizenden euro's een website in elkaar draaien. Zeg maar bijvoorbeeld voor 15.000 eu maakt een bedrijf een website. Dan zou ik dat met een partner bijvoorbeeld voor 8000 eu in totaal kunnen doen.

Ik kan niet concurreren met bedrijven die voor een paar ton een overheids site maken oid. Dat is heel simpel.

Ik heb dus voor en nadelen tegenover bedrijven. Ik heb minder capaciteit, maar ben bijvoorbeeld wel mijn eigen contactpersoon.

 

Verder, goedkope krachten uit India zijn niet echt mijn concurrenten. Wanneer je deze krachten nodig hebt heb je al een dusdanig groot project dat ik daar de capaciteit niet voor heb.

Belangrijk punt is ook dat ik met de klanten praat, en maak wat zij willen. Het komt (nog) niet voor dat een bedrijf dat al in de software en/of websites zit mij inhuurt. Dus ik ben geen extra kracht om in te zetten voor een bedrijf (zoals de krachten uit India) maar ik ben de 'oplossing' in z'n geheel ;)

En als ik een extra kracht zou zijn, dan is het voordeel tegenover India dat ik direct aanstuurbaar ben. Er is geen communicatie hindernis die ook weer tijd en moeite kost. Wat ik al zei, mensen uit India inzetten is pas rendabel bij de echt grote projecten denk ik.

Link naar reactie
  • 0

Overigens heb ik wel intersse in wat je allemaal kan.... we zijn regelmatig opzoek naar freelance webdevs.

 

hier wil ik dus een website voor hebben om even naar te verwijzen ;)

 

- Visual Basic

- VBA

- Delphi

- Java

- Rapportage tools

- PHP

- HTML en javascript

- SQL met al zijn functies

- Database ontwerp

- Werken met grote databases van grote informatiesystemen

- Eigen nederlandstalige CMS/basis webapplicatie ontwikkeld

 

binnenkort C(++), en ik moet me ook maar eens verdiepen in .NET en xml, dat kan nooit veel moeite kosten om onder de knie te krijgen/ mee te werken.

 

ik heb al een MBO ICT afgerond, en doe nu hbo Technische Informatica (had behoefte aan wat meer technisch)

 

werkervaring:

- meer dan 1 jaar parttime ervaring als Junior Ontwikkelaar in haarlem (met VB en Delphi gewerkt tussen de prof's)

- mbo stage, klant rapportages met behulp van sql en vba tot een automatisch emailend proces gemaakt. hoefde niemand meer naar om te kijken, ipv een werkje van een hele dag voor 1 werknemer.

- op dit moment in dienst bij een bedrijf om webapplicatie te ontwikkelen waarin trein gegevens (onderhoud,kilometers enzo) opgeslagen en bijgehouden kunnen worden.

- op dit moment ook wat klanten aan websites

 

edit: nog meer dingen toegevoegd..

Link naar reactie
  • 0

Dat met die focus is wel lastig. Want ik wil me bijvoorbeeld niet alleen op het webprogrammatuur richten. Ik wil op deze manier niet de boot missen voor wat betreft desktop software maatwerk.

 

Verder heb ik nog genoeg vage toekomst plannen.

Ik ben het met jullie eens dat het goed is om er goed over na te denken, maar qua bedrijfsnaam is een wat algemenere of uit de lucht gegrepen bedrijfsnaam misschien beter. om je zo nergens aan vast te leggen.

Link naar reactie
  • 0

zogenaamde proffesionals in dit wereldje die er niks van bakken, en gauw nee zeggen (domste wat je kan doen imo).

 

Als je zo goed bent als je zegt dat je bent, dan leidt de ene opdracht tot een volgende, en gaan jouw klanten je aanbevelen aan andere opdrachtgevers.

 

Dan krijg je het druk, en moet je keuzes maken. Vroeger of later betekent dat 'nee' zeggen. Daar is niks mis mee, het is wat professionals doen. Duidelijk positie innemen in de markt, zodanig dat je niet alles aan hoeft te pakken. Alleen waar je echt goed in bent, wat je echt interessant vindt en wat fatsoenlijk betaalt. Dan kan je de rest aan de scharrelaars overlaten.

 

Die scharrelaars herken je aan hun brede positionering (pakt alles aan), hun claim dat ze alles kunnen en aan een naam die niks aanduidt. Pak eens een Gouden Gids. Ieder bedrijfje dat zich uw partner in business noemt, is actief in het scharrelsegment. Ze voegen zich naar de markt, omdat ze vergeten hebben of niet in staat zijn positie te kiezen.

 

De grap is trouwens dat je best breed kan beginnen, maar dat de markt je vanzelf naar een meer gerichte positie dwingt.

 

Je kan jezelf overigens Perfecter noemen, de domeinnaam is nog vrij. Wel eventjes checken in merk- en handelsnaamregisters. ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

zogenaamde proffesionals in dit wereldje die er niks van bakken, en gauw nee zeggen (domste wat je kan doen imo).

 

Als je zo goed bent als je zegt dat je bent, dan leidt de ene opdracht tot een volgende, en gaan jouw klanten je aanbevelen aan andere opdrachtgevers.

 

Dan krijg je het druk, en moet je keuzes maken. Vroeger of later betekent dat 'nee' zeggen. Daar is niks mis mee, het is wat professionals doen. Duidelijk positie innemen in de markt, zodanig dat je niet alles aan hoeft te pakken. Alleen waar je echt goed in bent, wat je echt interessant vindt en wat fatsoenlijk betaalt. Dan kan je de rest aan de scharrelaars overlaten.

 

Beetje wat ik nu heb ja!

 

Goed punt om op te letten, idd niet als een scharrelaar over te komen. Had ik dus nog niet bijnagedacht.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 254 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.