fox Geplaatst: 6 juli 2006 Geplaatst: 6 juli 2006 fox Newbee 1 0 Hallo, Weet iemand hier een antwoord op? Enkele weken geleden is een BV opgeheven (kvk) op de zgn. "turbo"manier! Aangezien ik een aanzienlijk bedrag te vorderen heb vraag ik me af hoe te handelen? Extra info: er waren eerder geen andere schulden (faillissement aanvragen was eerder niet mogelijk, ik ben enig schuldeiser). Deurwaarder had geen succes want er was niets meer te halen... Bestuurder beschikt over meerdere bv's en is onbetrouwbaar. Schuld is niet betaald loon ed door rechter toegewezen. vast bedankt voor je reactie... Link naar reactie
0 qommuniqa Geplaatst: 7 juli 2006 Geplaatst: 7 juli 2006 qommuniqa Legend 479 2 Dat wordt dan helaas een hele lastige.. In dit soort gevallen moet je je richten tot de curator in het faillissement. Maar aangezien in dit soort gevallen daar ook weinig tot helemaal geen verhaal te halen is.... Dan zou je nog een incassoburo kunnen benaderen, maar dat ligt een beetje aan de hoogte van de vordering. Hoe onbetrouwbaar is de schuldenaar, is het beetje onderwereld of?? Heel veel succes... Rick Link naar reactie
0 Jeroen Bakker Geplaatst: 7 juli 2006 Geplaatst: 7 juli 2006 Jeroen Bakker Retired Mod 9,9k 461 richten tot de curator in het faillessement. Als ik het goed lees is er helemaal geen faillisement toch? De BV is geliquideerd door de eigenaar, zonder failliet te zijn gegaan. Link naar reactie
0 qommuniqa Geplaatst: 7 juli 2006 Geplaatst: 7 juli 2006 qommuniqa Legend 479 2 Ah, dat heb ik over het hoofd gezien! excuses.. Dan zou je kunnen proberen te achterhalen wie de (feitelijke) eigenaar is van de BV en die aansprakelijk stellen voor het bedrag! Succes Rick Link naar reactie
fox
fox
Hallo,
Weet iemand hier een antwoord op?
Enkele weken geleden is een BV opgeheven (kvk) op de zgn. "turbo"manier!
Aangezien ik een aanzienlijk bedrag te vorderen heb vraag ik me af hoe te handelen?
Extra info: er waren eerder geen andere schulden (faillissement aanvragen was eerder niet mogelijk, ik ben enig schuldeiser).
Deurwaarder had geen succes want er was niets meer te halen...
Bestuurder beschikt over meerdere bv's en is onbetrouwbaar.
Schuld is niet betaald loon ed door rechter toegewezen.
vast bedankt voor je reactie...
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag