Ga naar inhoud
  • 0

hoe vind ik investeerder voor toeristische project?

hallo,

Ik ben op zoek naar een investeerder voor een toeristisch project in Frankrijk. Geen nieuw, innovatief bedrijf in Nederland dus, maar overname van een bestaand iets in het buitenland. Wie weet een ingang (hetzij via Nebib of soortgelijke organisaties)?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

• 0

Beste Blom,

in het algemeen is dit niet het soort investering die informals zoeken, maar je weet maar nooit. Dit soort projecten is lastig te financieren, je opties zijn hetzij een bank (met hypotheek op de grond en de gebouwen) of het rijtje FFFF (Founder, Family, Friends en Fools).

Ik raad de columns van Ties aan om te lezen, dan krijg je een beter beeld.

Succes!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

De ingang bij NeBIB is niet zo'n probleem. Die lui ken ik goed en ik kan je daar zo binnen brengen ::) Het gaat je echter niet helpen. Ik weet uit betrouwbare bron dat de kans op het vinden van een investeerder voor een touristisch project binnen dat netwerk erg klein is. Ik ben het met Edo eens, als je de potentiële investeerder nog niet kent (eigen netwerk), ga je hem niet vinden, of de kans is groot dat je één of andere charlatan treft.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Iedere vrijdag in Utrecht, gratis uurtje "sparren" met ervaren ondernemers en investeerders. www.innosquad.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.