Ik heb een probleem waarvan ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
INTRO:
Ik ben 10 jaar als assistent accountant op een klein accountantskantoor werkzaam geweest. Naast mijn werkzaamheden, was ik tevens verantwoordelijk voor de salarisverwerking en advies daaromtrent.
Omdat mijn "passie" en voorkeur (en ook opleiding) uitgaan naar salarisverwerking en mijn werkgever besloot om de sarisverwerking uit te gaan besteden, ben ik sinds januari een eigen onderneming gestart.
Hierin verzorg ik salarisadministraties en verleen dienstverlening op het gebied van HR dienstverlening.
PROBLEEM
Nu waarvoor ik mij wendt tot dit forum. Hoewel het redelijk gaat voor een startende onderneming, ben ik altijd op zoek naar nieuwe clienten.
Nou is het zo dat ik via via heb gehoord (bron is zeer betrouwbaar) dat er enkele organisaties zijn die niet tevreden zijn over de huidige salarisverwerker.
Omdat deze organisaties een verdubbeling van mijn omzet zouden kunnen betekenen, zou ik deze uiteraard graag aan mijn klantenbestand toevoegen.
Echter HOE benader ik deze "prospects" (het contact mag ik niet noemen vanwege zijn functie).
Daarnaast heb ik al meerdere malen geprobeerd clienten te werven via een mailing en telefonisch, echter beide oplossingen werken niet. En nu wil ik niet in dezelfde valkuil lopen met deze "prospects".
Omdat ik deze "prospects" (het zijn er 9) op een pakkende en verassende manier wil benaderen. Hoop ik dat jullie mij een eerste zet in de goede richting willen geven.
Bij voorbaat dank voor iedere vorm van input
SalarisExpert
Online boekhouden en dienstverlening in één met you book. Online abonnement, inclusief all-in administratieve dienstverlening al voor € 69,00 excl. BTW per maand!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
You-Book
You-Book
Hallo mede HL'ers
Ik heb een probleem waarvan ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
INTRO:
Ik ben 10 jaar als assistent accountant op een klein accountantskantoor werkzaam geweest. Naast mijn werkzaamheden, was ik tevens verantwoordelijk voor de salarisverwerking en advies daaromtrent.
Omdat mijn "passie" en voorkeur (en ook opleiding) uitgaan naar salarisverwerking en mijn werkgever besloot om de sarisverwerking uit te gaan besteden, ben ik sinds januari een eigen onderneming gestart.
Hierin verzorg ik salarisadministraties en verleen dienstverlening op het gebied van HR dienstverlening.
PROBLEEM
Nu waarvoor ik mij wendt tot dit forum. Hoewel het redelijk gaat voor een startende onderneming, ben ik altijd op zoek naar nieuwe clienten.
Nou is het zo dat ik via via heb gehoord (bron is zeer betrouwbaar) dat er enkele organisaties zijn die niet tevreden zijn over de huidige salarisverwerker.
Omdat deze organisaties een verdubbeling van mijn omzet zouden kunnen betekenen, zou ik deze uiteraard graag aan mijn klantenbestand toevoegen.
Echter HOE benader ik deze "prospects" (het contact mag ik niet noemen vanwege zijn functie).
Daarnaast heb ik al meerdere malen geprobeerd clienten te werven via een mailing en telefonisch, echter beide oplossingen werken niet. En nu wil ik niet in dezelfde valkuil lopen met deze "prospects".
Omdat ik deze "prospects" (het zijn er 9) op een pakkende en verassende manier wil benaderen. Hoop ik dat jullie mij een eerste zet in de goede richting willen geven.
Bij voorbaat dank voor iedere vorm van input
SalarisExpert
Online boekhouden en dienstverlening in één met you book. Online abonnement, inclusief all-in administratieve dienstverlening al voor € 69,00 excl. BTW per maand!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9312-hoe-benader-ik-nieuwe-clienten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag