Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

• 0

Ik denk dat je doelt op online toestemming geven voor automatische incasso... Hierover is meer geschreven, maar ruwweg is het een kwestie die je met je bank moet oplossen: die moet het mogelijk maken om te incasseren, en stelt er ook de voorwaarden aan.

Overigens zou ik overwegen iets als IDeal te gaan gebruiken, daarvoor krijg je (vrijwel) altijd toestemming, en weet je ook direct of je betaling gelukt is. Bovendien heb je geen risico op storno.

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9346-online-machting/#findComment-92230
Delen op andere sites

• 0

Hallo mensen,

Eerst moet je contact opnemen met je bank, en dan een contract tekenen voor schriftelijke machtiging. Ja, daar staat is schriftlijk.

Dat heb ik net gedaan, en ik houd je op de hoogte van de volgende stappen.

Niet via Interpay direct, maar via je bank. Interpay regelt incassos via hun eigen systeem I-Connect, maar dat is duurder dan via je bank.

Uiteindelijk moet je de incassos aanbieden aan de bank, en het makkelijkst is via de CLIEOP verbinding, die ingebouwd is in de meeste boekhoudsoftwares.

Er zijn verschillende soorten machtiging. Eenmalige kunnen gestorneerd worden, net als doorlopende, maar eenmalige kunnen 5 dagen gestorneerd worden en doorlopende 30 dagen.

Ideal is leuk en ik ga het ook gebruiken, maar Ideal is niet alle banken. Dus voor mij de combinatie incasso en Ideal.

Als je verder creditcards wilt doen, bekijk je eigen bankopties en vergelijk met buckaroo.nl

Groeten

Ben

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9346-online-machting/#findComment-92247
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar