Ik ben bezig met een een strategisch plan dat ik als opdracht moet doen voor een module. Ik heb voor het bedrijf getronicsPinkroccade gekozen.
Nu zit ik een beetje vast met de externe analyse. Ik ben nu een beetje aan het kijken naar externe omgevingsfactoren. Hierbij komen de volgende factoren aan bod:
Demografisch
Economisch
Technologisch
Sociaal cultureel
Er is een onderdeel en dat is "politiek juridisch" wat voor omgevingsfactoren vallen hieronder in het kader van externe analyse?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jjsanders
jjsanders
Beste mensen,
Ik ben bezig met een een strategisch plan dat ik als opdracht moet doen voor een module. Ik heb voor het bedrijf getronicsPinkroccade gekozen.
Nu zit ik een beetje vast met de externe analyse. Ik ben nu een beetje aan het kijken naar externe omgevingsfactoren. Hierbij komen de volgende factoren aan bod:
Er is een onderdeel en dat is "politiek juridisch" wat voor omgevingsfactoren vallen hieronder in het kader van externe analyse?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9384-externe-analyse-in-marketingplan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag