Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
AmazingMinds
AmazingMinds
onlangs ben ik benaderd door een licentiemanager van een grote organisatie die geinteresseerd is in bepaalde creatieve uitingen die ik gemaakt heb. Deze persoon wil weten of ik daar alle (mobiele) rechten van bezit en is geinteresseerd in het kopen/licenseren van deze uitingen.
Nu heb ik weinig verstand van dit soort zaken, maar zou ik me toch graag enigzins willen indekken.. Daarom zou ik het fijn vinden als iemand me wat tips kon geven over de punten waarop ik moet letten bij het sluiten van een dergelijke deal. Het zijn mijn uitingen, maar zijn er bijvoorbeeld verschillen tussen rechten en de rechten voor een specifiek gebruik (mobiel)?
[titel verduidelijkt - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag