• 0

Kansen in Cuba?

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben er ongeveer een jaar geleden op vakantie geweest en toen zag ik zelf ook legio mogelijkheden. Als het communisme daar inderdaad aan het einde is dan ontstaan er grote kansen. De grootste uitdaging lijkt me het vinden van de juiste weg in het doolhof.

 

"wat" gaan doen is erg vaag... Heb je al meer ideeen over wat dat wat kan zijn? (hmm, interessante zin)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Even terzijde, maar ik ben benieuwd naar je gedachten achter het idee dat de dood van Castro tot nieuwe mogelijkheden zal leiden. Na bijna 50 jaar aan de macht te zijn, zal het een behoorlijke klus zijn voor wie dan ook om het land te besturen. Kijk naar de transitie in het Oostblok, pas na een decenium kwam er iets van order in de chaos.

 

The Economist van deze week heeft een stukje aan het post-Castro tijdperk gewijd.

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie
  • 0

Als het communisme plaats maakt voor de democratie dan verdwijnt wel het Cuba waarvoor mensen daar nu op vakantie gaan.

 

Het authentieke verdwijnt en zal plaats maken voor dat wat we overal in de wereld al vinden.....de MacDonalds en Gucci etc

 

Is alle "vooruitgang" ook verbetering??

 

Het was alleen maar een gedachte van mij :)

 

Pauline

altijd eigen baas willen zijn, gewoon een keer DOEN

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 115 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.