Karma power!!

Aanbevolen berichten

hehe, mijn karma gaat naar boven en naar beneden... ik ben semi populair... volgens mij nog niet zo populair als Kleverlaan... en zodra de luitjes hier achter de maatjes van Kermie komen dan geeft ze ons allemaal het nakijken ;D

 

Wat vinden jullie van de Karma?? Should it stay or should it go?

 

 

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ikw as as usual weer ongeduldig. Refresh is voor mij altijd moeilijk op maandag (weet je toch !!!!)

Bydewee ... bedankt dat je mijn auto hebt geleend en per ongeluk iets te hard over een drempeltje heb gereden. >:(

Ik nog van "ohhhhh ... zal wel meevallen" maar vanmorgen lag mijn uitlaat er onder uit.

Ik wist dat mijn beugeltje beetje los zat, maar garagemeneer zei: je had er nog een hele tijd mee kunnen rijden, maar zie een "verse" kronkel in de uitlaatbeugel heb je onlangs iets geraakt?

Dusseh THANX .... voor extra opstartproblemen op maandag ;D

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Wat ik persoonlijk een beetje vervelend vind aan het karma gebeuren is dat je geen idee hebt wie jouw quote of opmerking goed of bar slecht vond. Ik heb zelf zowel plusjes als minnetjes gekregen, maar heb geen idee waarom en door wie. Er gaat m.a.w. weinig leereffect uit van het karma fenomeen. Ik zal nu vast weer een smite bijkrijgen. :o

Je reis naar de toekomst wordt een succes als je alleen die dingen uit het verleden meeneemt die je positieve energie geven. Michael Lewis, 2000.

Link naar reactie

Heb net in mijn profiel gekeken en was mijn geboortedatum vergeten in te vullen. Heb ik nu wel gedaan, maar ja het duurt nu nog een jaartje voor ik op higherlevel gefeliciteerd zal worden met mijn verjaardag. Mijn eigen schuld. :(

Je reis naar de toekomst wordt een succes als je alleen die dingen uit het verleden meeneemt die je positieve energie geven. Michael Lewis, 2000.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 308 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.