De HigherLevel Kroeg

Aanbevolen berichten

In elk forum hoort een hoek, waarin iedereen ongebreideld kan praten zonder dat het ontopic hoeft te zijn, of over ondernemen hoeft te gaan, kortom : alsof je zit te praten met elkaar in een gezellige kroeg.

 

Dus : ga lekker zitten, bestel een drankje, pak er misschien een oude krant bij, zak onderuit en ik verwelkom je in de Higherlevel Kroeg !

 

 

Link naar reactie

Zouden we hier niet beter de chat voor kunnen gebruiken?

 

Iedere dag van 12:00 tot 12:30 en van 16:00 to 17:00 bijvoorbeeld.

Higher Chat time.

 

Zou je nog iets aan toe kunnen voegen. Een soort stand in de mand en de bal is voor .... Waarbij die persoon in de chat onder een zinnig vuur van vragen wordt genomen en door een ieder een aantal vragen wordt gesteld.

- Waarom doe je dit?

- Zou je tekst op website niet eens veranderen?

- Zou je die of die niet eens aan moeten spreken?

- Waarom doe je dingen zo en niet zo?

 

Zou je ook hier een draadje van kunnen maken, maar denk dat het teveel tot commercials gaat leiden. In de chat zou het wel kunnen...misschien..spelletje is voor mij ook nieuw, spelregels moeten dan ook nog vorm gegeven worden tijdens de sessies :-)

 

Stand in de mand en de bal is voor.....tja wie wil door collega ondernemers eens onder vuur worden genomen (of ziet het als vrijblijvende tips, suggesties waar je anders misschein wel nooit op zou komen) :-)

 

Mocht je mee willen doen, kun je je naam hieronder hangen.

 

Ik doe alleen mee als vrager :-)

 

Proost,

 

Perry

 

Link naar reactie

Hey Perry, goed idee. Maar vaak zijn er geen chatters en soms is het gewoon lekker om die kipkerry salade te eten. En-en, zeg maar.

 

Dus : misschien zonder doel elkaar wat sociaal verkennen of andere dingen doen die je zoal in een kroeg doet.

 

Valt mij op dat het weer gelukkig weer zon aangeeft vandaag. En dat de Telegraaf nog steeds vol met komkommer tijd zit. Begint het bij jullie alweer een beetje op September te lijken of zijn jullie nog maar aan het voorbereiden ?

 

(en wrijft de bar weer schoon)

Link naar reactie

webwolf

Hey Perry, goed idee. Maar vaak zijn er geen chatters en soms is het gewoon lekker om die kipkerry salade te eten. En-en, zeg maar.

Dus : misschien zonder doel elkaar wat sociaal verkennen of andere dingen doen die je zoal in een kroeg doet.

 

burb, sorry

 

 

zaph

Doe mij maar een biertje! En heb je pelpinda's?

(zoekt een lekker plekje aan de bar uit)

He, Perry! Jij ook hier? Alles goed?

 

He zaph, hoe is het met jou?

Zit midden in de php troep.

 

Met vakantie me helemaal scheel gedronken aan de hennep bier wat is dat toch lekker en jammer dat het hier niet te krijgen is.

 

Kunnen we daar nou niet wat voor bedenken?

 

Perry

 

 

Link naar reactie

Heb je de nieuwe telefoongids al gehad?

 

Wat mis ik een hoop telefoonnummers zeg?

Ik sta er opeens twee keer in terwijl ik dat had gecancelled en mijn ouderlijk huis en wat andere kennissen liggen er uit sinds ze een asdl bij Wannadoo hebben:-)

 

Nou, wel een mooi maatje om de kattenbak wat omhoog te brengen :-)

 

Perry

 

 

Link naar reactie

Perry,

 

Waar was je op vakantie in Tsjechie ? Ik zat vlakbij Cesky Krumlov. Geen Hennepbier gedronken (denk ik ! denk ik !), maar ben benieuwd naar je ervaringen. Heb in mijn weblog wel wat Tsjechische biermerken doorgenomen en hun bijzondere (reclame-)geschiedenis doorgenomen.

 

Maar Hennep, nee.

 

Wat gaan we trouwens doen bij Nils in de Garage, behalve GlenGarry Ross kijken ?

Link naar reactie

- Ik heb een week 100 km boven Praag gezeten. Plaatsnaam weet ik niet meer. Maar ik heb toen een bierfabriek ergens in Starapaka bezocht

 

- Vervolgens in Podebrady geweest

 

- En nog ergens in het zuiden van Tjechie Bohemen

(Daar liggen die schitterende gebieden met bunkers waar DLA zijn hart op zou kunnen halen :-)

 

Het gaat om dit biertje:

http://www.novopackepivo.cz/produkty/hemp-valley-beer.php

 

Ik had drie dozen mee, maar zijn al op.

 

 

Perry

Link naar reactie

Ja, doe maar een (mits niet ingestraald)!

 

We zijn een dag in Karlovy Vary geweest maar op het moment dat het borreltijd werd brak de regenhel los. Rap terug naar Oberwiesenthal. Ben dus niet in de gelegenheid geweest een Tsjechish biertje te nuttigen.....

 

Perry kan er ook geen doorsturen aangezien hij al door z'n voorraad heen is :'(

www.camelot-legal.nl

Link naar reactie

 

Nou ik heb nog wel een paar flessen Granat staan, ook lekker om het weekend mee te beginnen. Hoe dan ook wat mij betreft maken ze het waar dat echt goed bier uit Tjechië komt (in Pilzen is het begonnen).

 

Moch er iemand ooit nog uit Tjechië komen. Ik ben in voor 10 dozen Hampbeer uit Starapaka:-)

 

 

Perry

 

 

 

Link naar reactie

Even wat anders : wat is het toch waaaanzinnig heerlijk dat de nieuwe berichten op de homepage het weer doen !

 

Ongeloofelijk kinderachtig misschien, maar het HL-gevoel bij mij leeft nu weer helemaal op : ik heb op een of andere manier meer het idee dat ik direct contact heb met de gesprekken die online gaande zijn.

 

Beter nog : ik weet direct weer wanneer iemand gereageerd heeft, waardoor het niveau van het gesprek weer meer levendig wordt.

 

Hi Ha ! :D

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 193 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.