• 0

Hoe red ik mijn bedrijf?

Een jaar geleden ben ik begonnen met een webwinkel. Hierin verkoop ik ingekochte artikelen, en beschilder en borduur ik op bestelling en verkoop een aantal zelfgemaakte artikelen. Waarvan 1 mijn topproduct is.

 

Ik doe dit alles vanuit huis in combinatie met het opvoeden van 2 kinderen van 2,5 j. en 5 mnd. Eind vorig jaar begon het redelijk te lopen nadat ik op de beurs heb gestaan en rondom de geboorte van mijn 2de kind lag het hele bedrijf stil, nu probeer ik de zaak weer in werking te krijgen. De bank begint nu dus te piepen dat mijn omzet veels te laag is, en mijn krediet wordt terug gedraait.

 

Ik wordt voor een keuze gezet. Als hobby verder gaan ( wat ik eigenlijk niet wil) of 7 keer zoveel omzet maken. Geld voor dure advertenties heb ik niet. Wel heb ik mij weer ingeschreven voor de beurs samen met een winkel die mijn zelfgemaakte spulen ook verkoopt. we doen het samen om de kosten te delen.

 

Op google adverteren kost veel en levert niets op. De site moet verbeterd worden door onder anderen voor de flash een html pagina te plakken. De kosten zijn hoog ten opzichte van mijn omzet en een bank die krediet terug wil draaien.

 

Hoe kom ik aan klanten?

Hoe kom ik aan meer omzet?

Moet ik stoppen of niet?

Hoe krijg ik op internet meer bekentheid?

Hoe kan ik mijn website goedkoop aanpassen?

Hoe kom ik aan een goede marketingstrategie?

Kortom wat raden jullie mij aan, hoe red ik mijn bedrijf?

 

Lique

 

 

 

 

[vraagteken toegevoegd - mod]

Angélique Krijnen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo Lique,

 

Mijn advies zou zijn, om eens een keer een draaiboek te maken. Dus een soort van ondernemingsplan waar je je bedrijf op doorlicht. Daar komt aan het licht hoeveel omzet je zou moeten maken om e.e.a.levensvatbaar te maken/houden.

 

Dan zou je kunnen bepalen waar op korte termijn je klanten zouden kunnen zitten, dan als je wat body gekweekt hebt weer naar wat lange termijn klanten gaan kijken.

 

Als je dat in beeld gebracht hebt, kun je je verdere strategie daarop aanpassen.

 

Om nu in het wilde weg zomaar even wat aanpassingen aan je website te doen, in het wilde weg te adverteren en meer van dit soort zaken is zonde van je energie.

 

Als de nood niet te hoog is om te stoppen zou ik dat niet acuut doen, ook banken zijn (meestal) wel willens om even een storm af te wachten MITS je met ideeen komt.

 

Succes

 

Rick

Link naar reactie
  • 0

Een paar tips:

 

- Zorg voor een aantrekkelijke pagina met een paar mooie aanbiedingen

- Gebruik Marktplaats en eBay om je producten te verkopen (kost weinig)

- Zorg dat je je pagina's goed vindbaar maakt voor Google (goede content, duidelijke pagina's, etc.)

- Doe een rondje langs websites die te maken hebben met jouw branche en probeer je link op de pagina te krijgen. (alleen als ze echt relevant zijn, dus niet zomaar in het wilde weg)

- Zorg voor een regelmatige nieuwsbrief naar je trouwe klanten

- Beantwoord mails snel en zorg dat de bestellingen vlekkeloos verlopen, dat kan een grote kracht zijn

- Zorg dat mensen artikelen door kunnen sturen per e-mail naar anderen

 

Er zijn veel manieren om meer traffic naar je site te krijgen. Zet je site in ieder geval even in je Higherlevel handtekening, dan kunnen we kijken

 

Of je moet stoppen is uiteindelijk iets wat je zelf zou moeten beslissen, maar er zijn vast nog een heleboel manieren om ervoor te gaan

succes!

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor jullie reacties.

 

Ik had een ondernemersplan gemaakt voor ik starte en heb nu een aantal nieuwe ideeën op papier staan. Ik weet ongeveer wat mijn break even point is, dus weet wat mijn omzet moet zijn.

 

Dit zijn mijn ideeën:

 

Grote bedrijven benaderen om bij mij een kraamcadeau af te nemen met eventueel verwerking van een visitekaartje of gelukwens namens. Geeft hopelijk meer regelmaat.

 

Producten hangen bij kinderdagverblijven in nieuwbouwwijken, met een kaartje te bestellen bij.....

 

Doormiddel van een kleurkopie een folder te maken met foto's van producten. En deze bij consultatieburo's en verloskundige neer te leggen.

 

Ik heb zitten denken om een school te benaderen om als stageproject een marketing plan voor mij te maken.

 

En om her en der advies te vragen zoals higherlevel.

 

 

Ik had al een deel van mijn voorraad tegen een wat lager tarief op marktplaats gezet, maar ook dit mocht niet baten.

 

Bestelingen via internet zijn er bijna niet, de meeste gaat via mond op mond reclame en bellen hun bestelling door. Vandaar dat ik weet dat de site niet voldoende werkt. Een aanpassing is dus echt nodig. Mail deze site naar vrienden is een goed idee want opzich is de site erg leuk.

Ook een link bij collega's plaatsen spreekt mij wel aan.

 

Nieuwe reacties zijn van harte welkom.

 

Lique

 

 

 

 

Angélique Krijnen

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Ik ben natuurlijk geen web-goeroe of zo en vind je site wel erg leuk - alleen een beetje overdadig wat het design en geflash betreft - maar dat is persoonlijk.

Heb je de functionaliteit van je site een keer bij wat mensen getoetst? En dan bedoel ik geen professionals maar gewoon de buurvrouw of je schoonzus. Ik vind de teksten nl. erg moeilijk te lezen (of ik moet nodig een bril hebben ;D)

 

Aanbiedingen: inderdaad. Alleen bij jou staat onder het knopje 'aanbiedingen' niks. Ik zou dan al afhaken. Nederlanders zijn gek op koopjes, dus daar zou ik zeker gebruik van maken.

 

Heb je een goede statistiek lopen over je website verkeer? Daar kun je veel info uithalen (waar komen de bezoekers vandaan, op welke zoekwoorden wordt je gevonden, welke pagina's worden goed bezocht enz enz).

 

Hebben moeders niet ergens ontmoetingsplekken of zo? Fora!!! Meld je aan op een forum c.q. verschillende fora voor moeders. Volgens mij chatten moeders graag ;D

Ik ben zelf geen moeder, dus ik heb ff geen voorbeelden.

 

Of 'startpagina's, bijv. http://zwangerschapspagina.goedbegin.nl/. Deze plaatsen soms gratis een link (vaak verwachten ze wel een tegenlink, maar ja, maak je toch een lilnkpagina op je site).

 

Of je googled op de naam van een soortgelijke (succesvolle) webshop: zie je alle sites waar deze webshop gelinkt is en die schrijf je dan ook aan. Kost alleen tijd, maar geen geld ;)

 

Link naar reactie
  • 0

 

Maak eens een lijstje van landelijke bladen die door kindercadeautjesgevers gelezen worden: vrouwenbladen, seniorenbladen, regionale dagbladen. Kijk eens wie daar pagina's bijhoudt over leuke nieuwe dingen. Benader vervolgens elke zoveel maanden de verantwoordelijke redacteur met een nieuwe vondst of een originele toepassing. Voeg een foto toe, of bij gebleken interesse een gratis voorbeeldexemplaar. Ga na of dat publiciteit oplevert, of dat verkeer naar je website brengt en of dat tot transacties leidt.

 

Trouwens: wat was 'redelijk' eind vorig jaar? Genoeg om je kosten eruit te halen?

 

En hoe interessant is het om via winkels te verkopen? Kun je je inkoopvolume opschroeven als je meer aandacht aan wederverkoop geeft? Dan wordt je dus meer een groothandel...

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Op dit moment ligt de kern van je probleem als ik het goed begrijp in het feit dat de bank je krediet omlaag wilt schroeven. Dit hangt samen met het feit dat de omzet te laag is. Afgezien van de mogelijkheden die er liggen op het gebied van marketing, verbetering van de website, etc., kun je echter ook je voorraad/inkoopbeleid eens goed onder de loep nemen. Ik heb natuurlijk weinig zicht op de voorraden die je aanhoudt, maar ik kan me voorstellen dat een andere vorm van voorraadmanagement (just-in-time indien mogelijk bijv.) jouw bedrijf en ook de bank een stuk meer tevreden zou kunnen stellen.

Link naar reactie
  • 0

Je site ziet er erg goed uit.

 

Het nadeel alleen van sites gemaakt in flash is dat ze erg moeilijk indexeerbaar zijn door zoekmachines.

 

Wat je zou kunnen doen is jouw site integreren in het pakket Joomla. Dit is een open source pakket en dus gratis.

Voordelen:

* zoekmachine vriendelijke urls

* flash is te integreren.

* goed indexeerbaar

 

Verder is het van belang om zoveel mogelijk goede links (sites met een hoge Pagerank) te krijgen met als anchor tekst (link zelf) de zoekwoorden waar jij op gevonden wilt worden. Hierdoor weet Google waar jouw site over gaat en zul je ook gevonden worden op deze zoekwoorden.

 

[spam weggehaald: advies geven is prima, directe zelf-promotie niet - Moderator]

 

Groeten,

 

Oebidoebie

Link naar reactie
  • 0

 

 

Startpagina heb ik geprobeerd er was toen geen plaats. Ik zal er meerder van gaan zoeken, want dat zijn wel goeie plaatsen.

 

Een goude tip vind ik de moederfora, ik ga daar zeker mee aan de slag. Even zo de leuke dingen pagina's in bladen.

 

Redelijk is niet kosten dekkend. Misschien ben ik te snel blij als de opdrachten in regelmaat binnen komt. Vooral door mond op mond reclame en de beurs. De bedragen zijn relatief klein, dus ik moet aardig omzetten om de kosten te kunnen dekken.

 

Aan winkels verkopen is voor mij inderdaad weinig interesant. Ze is een oud collga van mij en is sinds vorig jaar oktober een winkel begonnen die prima bij mijn product aansluit. We helpen elkaar een beetje en wisselen ideeën uit. Ze koopt wat bij mij in en ik leg daar wat spullen neer om reacties te testen en haar winkel te vullen.

 

De bank is niet de kern van het probleem. Wel een extra push om een beslissing te nemen op een kruispunt. Ga en kan ik er een levensvatbaar bedrijf van maken, of maak ik er een hobby van.

De voorraad is niet overdreven groot. Een aantal artikelen lopen helemaal niet dus die ga ik inderdaad maar op de koopjeszolder zetten.

Het probleem zit hem in bekent en gezien worden. Met als gevolg mer omzet.

 

Heeft iemand ervaring met stagaires die een marketingplan voor je maakt?

 

En wat vinden jullie van het idee om, ik noem het maar even tupperware avonden te organiseren, waarin ik mijn producten aan een groep moeders presenteer?

 

lique

 

Angélique Krijnen

Link naar reactie
  • 0

probeer in ieder geval het krediet bij de bank te verminderen. Waar je absoluut geen behoefte aan hebt is een bank die zit te pushen. Dat gaat alleen maar ten koste van je creativiteit. Probeer rust in de tent te krijgen, waardoor je weer enthousiast aan de gang kan. Samen met de bruikbare tips in de voorgaande bijdrages komt het dan vast helemaal goed!

 

Succes,

Chris

 

Link naar reactie
  • 0

hoi Lique,

 

Ik heb nog een keer rustig je site bekeken. Ik weet niet of je hier iets aan hebt (want aanpassingen zijn inderdaad altijd duur):

 

- hij is erg mooi, maar helaas ligt wat mij betreft de nadruk meer op mooi dan op functioneel.

 

- ik vind het onduidelijk hoe de bestelling verloopt. het staat wel uitgebreid onder 'algemene voorwaarden' maar bezoekers willen bestellen en geen algemene voorwaarden lezen. Je zou op het moment dat ik in het shop-gedeelte kom nog een knopje moeten hebben met uitleg over hoe en wat.

 

- onder het knopje 'rituelen' wordt ineens iets gedownload (blijkt later een pdf''je te zijn) - mijn pc zat ff helemaal vast :( normaliter breek ik dan af...

 

-wat denk ik een groot gemis is: je kunt je producten niet vergroten. Je hebt hele leuke dingen in je aanbod maar soms is het moeilijk te herkennen. Juist omdat je bij een webwinkel niet kan voelen enz. moet het wel goed te zien zijn (grote foto als je op de kleine klikt).

 

- als je met de muis over de artikelen gaat gebeurd helemaal niks (pas als je een regel aanklikt...).

 

- onder het knopje 'ontw. speciaal' loopt de tekst automatisch door. Als ik ff niet kijk heb ik dus iets gemist. Klik ik op 'terug' krijg ik een vis ??? te zien.

 

- wat denk ik ook leuk is om enkele van je producten in een 'context' te zien: dus foto's van een kamer of zeker van je geborduurde handdoeken. Dat denk je: "he, da's leuk!" Ik zou op basis van een tekening niks bestellen.

 

Een misschien hier nog wat tips:

 

- Thuisparty - zelf organiseren (van dat soort tuppeware party's) - o, dat idee hat je ook al lees ik net beneden ;D

 

- Kraamfeesten: neem contact op met bureau's die zulke kraamfeesten organiseren, kijk of je kunt samenwerken. hier kun je misschien een voordeel halen uit je flashy-site die erg representatief is ;)

 

- kraam-cadeau lijst (heb ik ff gejat ;D):

Steeds meer kersverse ouders kiezen tegenwoordig voor het geven van een kraamfeest of een kraamborrel. Dan worden alle gasten op een bepaalde datum uitgenodigd om de nieuwe wereldburger te komen bewonderen! Voor deze gelegenheid is de kraamkado-lijst van X.X een ware uitkomst!

Hoe werkt het?

Een kraamkado-lijst werkt eigenlijk hetzelfde als een bruidslijst bij een winkel: jullie als (aanstaande) ouders kiezen een aantal producten van X.X die jullie graag willen hebben. Wij maken hier een kraamkado-lijst van. Jullie kunnen je gasten voor kadotips doorverwijzen naar ons; dit kun je op de uitnodigingen vermelden. Wij geven dan de kado's aan hen door die nog op uw lijst staan. Jullie gasten kiezen een kado en wij versturen het kado in feestelijke verpakking naar je toe. Dit gebeurt bij voorkeur nog voor de datum van jullie kraamfeest of kraamborrel.

X.X beheert je kraamkado-lijst en signaleert bijvoorbeeld aan je als de lijst leeg begint te raken.

Het grote voordeel van een kraamkado-lijst is dat je altijd een kado krijgt dat je graag wilt hebben en je gasten zeker weten dat zij jullie een kado geven dat bij jullie in de smaak valt! (Ook hier kun je weer een voordeel halen uit je flashy-site).

Dit kun je uitbreiden naar verjaardags-kado-lijstjes ;D

 

Succes!

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Lique, even een kleine aanvulling op wat al eerder gemeld is,

 

je hebt het over kleurkopieën, die zijn in verhouding per stuk erg duur. Je hebt een prachtige site, gebruik een paar afbeeldingen uit je site met een korte slogan erbij en een paar duidelijke aanbiedingen voor een goedkope flyer die je zelf verspreid om de naamsbekendheid omhoog te krijgen kan een kosteneffectief begin zijn. (5000 A6 full colour flyers kosten bij een internetdrukker slechts 90 euro, voor dat geld krijg je veel minder (kleur) kopieen

 

Ik ben zelf ook vader van een spruit van 2 en nog een op komst,

kijk op Higherlevel eens naar de topics over gorilla marketing of de posts van Karen. Succes!

dpid.nl | onderscheidend ontwerp
tagtika.com | onze tool & methode om snel en doelgericht kernwaarden te bepalen

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat het vooral slim is om met zoveel mogelijk mensen contact te leggen en kijken of je iets voor elkaar kan betekenen.

Mijn moeder heeft een drukkerij en zij drukken bijvoorbeeld ook geboortekaartjes, nou hebben ze met een verloskundige-praktijk hier een samenwerking. Elke nieuwe klant van de praktijk krijgt een welkomstcadeau met daarin kortingsbonnen kleine presentjes en dit geval dus ook een kortingsbon voor het laten drukken van de geboortkaartjes! Drukkerij heeft meer klanten en de praktijk kan aanstaande moeders een extraatje bieden.

 

Dus zoek contact met kinderdagverblijven, verloskundigen, kinderkledingwinkels, scholen of misschien zo'n bedrijf die een surprise-pakket verstuurd aan zwangere vrouwen, maak een goede flyer met misschien een kleinigheidje eraan dat misschien geluk brengt tijdens de zwangerschap of zoiets!

 

En inderdaad lees het boek van Karen Romme eens, daar staan goede tips in die voor jou denk ik erg bruikbaar kunnen zijn. Vooral gratis publiciteit is denk ik een goede voor jou!

 

Succes in ieder geval met het maken van je keuze!

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie
  • 0

Heb je al eens gedacht aan actieve vaste klanten binding? Als ze tevreden waren met jouw product voor hun eerste kindje, komen ze vast voor nr. 2 bij je terug! En dan geef jij een leuke korting ;D

Of wanneer een klant een andere klant aanbrengt, dat hij/zij dan een korting krijgt of een toepasselijk presentje uit je assortiment.

 

Ik heb je site bekeken en miste ook vooral

enkele van je producten in een 'context' te zien: dus foto's van een kamer of zeker van je geborduurde handdoeken.

Als jouw kracht / onderscheidend vermogen van de standaard 'borduurshops' het juist persoonlijk versieren van producten is, dan zou ik dat nog meer naar voren brengen. Daarop moeten klanten je uiteindelijk weten te vinden, toch?

 

Veel succes & geef de moed vooral niet op!

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor jullie reacties. Het is geweldig om zoveel bruikbare tips te krijgen. Ik kan hier aardig mee aan de slag. :D

 

Vlak voor de bank kwam had ik al een offerte voor aanpassing van de site laten maken. Aandachtspunten hierin zijn inderdaad een pop up van de foto's, aanpak van het bestelformulier en een html pagina vooraan met meest verkochten producten voor de snelle man die geen geduld heeft voor flash, met een verwijzing naar de uitgebreide site. Deze offerte ga ik nog maar eens goed onder de loep nemen. Verder moet ik flink aan de slag wat betreft de free publicity.

 

Ik zie tussen de donkere wolken weer blauw in de lucht, en krijg er weer meer zin in. Wat goed dat er een "higherlevel" bestaat. :)

Angélique Krijnen

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Ik heb ook even naar je site gekeken en hierbij mijn tips;

 

1. Zou de offerte even vergelijken met een klant en klare site van winkeltjes.net De site moet functioneel en snel zijn zoals je al opmerkte en ik denk dat je met een kant en klaar pakket snel gered bent en goedkoper uit wellicht dan de offerte die je nu hebt. Het gaat om je producten. Nu schijnt winkeltjes.net het ook erg goed te doen in de zoekmachines omdat het 1 pagina's is die snel doorgelezen kan worden.

 

2. Vraag eens een offerte aan bij www.studio17.nl die zijn spotgoedkoop met flyers en full colour. Met name de dance wereld en dj's maken hier gebruik van.

 

3. kan je site wel vermelden op mijn startpagina kinderkleding en babykleding als een leuke link of iets dergelijks. En op mijn website merkkleertjes als een tip link. Mail mij even als je site is aangepast want dat is wel belangrijk. Iedere klant is er 1 die moet blijven.

 

Succes

Karin

Hang al zo'n 10 jaar rond op internet en verdien er een leuk zakcentje mee :-))))

 

Freelance secretaresse nieuws

http://www.secretaresse-nieuwtjes.nl

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Beste Lique,

 

Ik weet dat het al een paar keer op genoemd is, maar ik hoop er nog wat aan toe te voegen. Ben zelf redelijk actief met verkoop middels internet.

 

Dit is geen reclame, maar om een indruk te geven van een winkel:

http://www.gireca.nl

http://www.fietsenwinkel.nl

 

Een winkel moet voor de consument duidelijk zijn en snel werken. Bij de eerste aangegeven winkel heb ik te maken met een groothandel en mensen met weinig geduld. Oplossing = product is snel te vinden, klant kan zeer snel bestellen wanneer ze een account hebben. After sales en snelle levering is erg belangrijk. De andere winkel is niet van mij, maar wel volgens hetzelfde concept, maar dan consument gericht.

 

Voorop gesteld vindt ik je site erg mooi, maar je moet als klant teveel zoeken en wachten. Zorg dat je beginpagina gelijk je winkel is. Dat kan evengoed heel mooi zijn.

 

Als je zelf veel kan op de computer kun je de kosten relatief laag houden.

Bijv. zelf artikelen en teksten uploaden. Hier zit de meeste arbeid in. Laat je dit wel doen door het bedrijf dan loopt de urenteller aardig op, maar dat is je eigen keuze.

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, en heb je nog vragen dan hoor ik het wel.

 

Gijs

Link naar reactie
  • 0

Misschien de beste tip voor nu is. Zet je internet adres niet bij het probleem wat je hebt geplaatst HL. Kijk voor de grap maar even via google naar bengeltjeskamer. Staat dus bij "hoe red ik mijn bedrijf". Als bezoekers iets bij je willen bestellen kijken ze in veel gevallen nog even op google of er niets negatiefs over geschreven is etc etc. Ik zou (dat bedoel ik niet vervelend) niets bij je bestellen als ik dit op google zou lezen. Succes

De eerste online horecawinkel

www.budgethoreca.nl

Link naar reactie
  • 0

Bedankt Rein ik heb het adres meteen weg gehaald. Dit had ik mij niet gerealiseerd.

 

Wat betreft de site. Ik heb de site, heb ik zelf aangegeven dat ik niet een catalogusachtige site wilde. En dat is gelukt! Alleen moet ik op de koop toe nemen dat het niet functioneert zoals ik had gehoopt. Je moet zelf het ei van columbus uitvinden, en de boel optimaliseren kost dan toch geld. En veel heb ik niet gezien de bank. Ik moet dus goed bedenken wat op dit moment een goeie stap is. Zelf denk ik dus dat het investeren in vergrotting van foto's en van de startpagina een html shop te maken op dit moment de belangrijkste zijn.

 

Karin bedankt voor het aanbieden van een link. Als ik zover ben laat ik het je zeker weten.

 

lique

Angélique Krijnen

Link naar reactie
  • 0

heb ik zelf aangegeven dat ik niet een catalogusachtige site wilde. En dat is gelukt! Alleen moet ik op de koop toe nemen dat het niet functioneert zoals ik had gehoopt.

 

Het is zéker gelukt, ook ik vind de site leuk. Maar je moet -denk ik- altijd vanuit je doelgroep denken. Die doelgroep wil makkelijk, snel en zonder zoeken iets kunnen kopen. Internetters zijn vaak ongeduldig, kunnen ze op de ene site iets niet vinden, dan gaan ze snel op zoek naar een andere site waar ze het wel kunnen vinden.

 

Je wilde dan misschien geen catalogus-achtige site, maar omdat de meeste webwinkels dat wél hebben, vinden veel mensen zo wel snel wat ze zoeken.

 

Al schrijvende denk ik aan Ikea...: ze creëeren sfeer door met hun produkten voorbeeldkamers in te richten. Daar doe je als bezoeker misschien toevallig leuke ideeën op en koop je iets. Dat is enigzins het idee van jouw site.

Maar ga je als bezoeker met een doel naar Ikea, dan loop je die voorbeeldkamers voorbij, recht naar de afdeling waar jij vindt wat je zoekt. Dat is het catalogus-idee.

Met welke verkoopvorm haalt Ikea de meeste omzet denk je?

 

Misschien zou een catalogus-deel een toevoeging kunnen zijn op je huidige site, mogelijk d.m.v. een universele webwinkeldienst zoals eerder genoemd werd!

 

Succes!

 

Richard

Condooms- glijmiddelen - erotische gadgets

http://www.Condoom-Anoniem.nl

Link naar reactie
  • 0

Ja moeilijke positie, Ik vind je site heel erg mooi en apart maar is geen site waar je wat koopt als ik jouw was zou ik evt via die mooie flash site doorkoppelen met een meer specialistische eenvoudige webwinkel, ik heb zo'n 200 sites gemaakt en veel ervaring met online shops en KISS (keep it simple stupid) is zeer van toepassing hierop mensen willen snel even wat bestellen. ik heb de laatste 30 sites denk ik met shopfactory gemaakt is goedkoop simpel zelf te beheren snel door te bladeren voor potentiele kopers. (nee ik heb geen aandelen ;-))

Sowiezo alles in het ondernemer schap KISS je moet het je zo makkelijk mogelijk maken en daarmee de mogenlijkheid voor je klanten om iets te kopen met korte leverings tijde, acurate afspraken,.en een duidelijke impressie van het gebodene.

Altijd zorgen koste wat kost je liq. in de gaten te houden, grote voorraden slokken liq. op en liggen vaak lang op de plank, dus gestroomlijnde administratie en voorraad.

Ik weet zeker dat je het gaat redden.

Alleen al dat je dit soort vragen stelt is heel goed, toen ik begon als ondernemer dacht ik dat ik het allemaal zelf veel beter wist en dat was het begin van het einde, ik heb een hele hoop leergeld betaalt maar ik heb altijd maar 1 quote in gedachten: Succes is niks anders dan doorgaan met falen ;-)

 

 

Groeten Rene

 

"Zwicht en je zegeviert;

Buig en je zult niet barsten;

Maak jezelf leeg en word vol;

Verslijt en je wordt als nieuw;

Heb weinig en je zult er bij winnen;

Heb veel en je raakt in verwarring"

Tau Te Jing

Link naar reactie
  • 0

Inmiddels ben ik weer een paar stappen verder. De site is grotedeels aangepast en er zit nu een mogelijkheid snel winkelen (html) bij. De foto's in de meeste kamers zijn nu pop- up. Alleen de ontwerpkamers nog niet. Deze worden nadat ik begin november op de Jonge Gezinnen Beurs heb gestaan aangepakt. Ik heb het even te druk daarmee. Ik heb flyers laten maken. En ben bezig bedrijven aan te schrijven om hun kraamcadeau's te leveren. Ook ben ik met de bank gaan praten wat uiteindelijk ook wat meer ruimte heeft gegeven. Ik heb veel gehad aan jullie tips, en ik ga zeker nog meer van jullie tips gebruiken om meer naamsbekendheid te krijgen.

 

bedankt allemaal. En vinden jullie de site nu beter geworden?

Angélique Krijnen

Link naar reactie
  • 1

Inmiddels heb ik een nieuwe website. Alleen in het begin nog een beetje flash en daarna een html site.

Behalve dat de site sneller laadt heeft het ook voordelen voor onderhoud. Veel kan ik nu zelf.

 

 

Angélique Krijnen

Link naar reactie
  • 0

Lique,

 

Voor jou een dikke reus omdat je bijna 3 jaar na dato, toch nog feedback geeft op het ooit door jou gestarte topic.

 

Maar je roept nu alleen dat je een nieuwe site hebt. Het lijkt me dat er wel meer is gebeurd dan alleen een nieuwe site. Hoe is het verder gegaan in de afgelopen 2 jaar en 8 maanden? Wanneer is de nieuwe site gelanceerd? Hoe is het afgelopen met de bank? Dat zijn wel zaken die ondernemers willen weten!

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 250 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.