Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mikky Vrolijk
Mikky Vrolijk
Bij de start van een new business-initiatief zijn harde
organisatiekenmerken onontbeerlijk, zoals business cases, structuur
en systemen. Pas wanneer de kaders zijn neergezet kan de focus
verschuiven naar zachte kenmerken, zoals managementstijl, cultuur en
personeel. Dat wordt gesteld in het onderzoek Managing New Business
van Twynstra The Bridge.
Het nieuwsbericht hierover kun je lezen op Emerce
Hoe kunnen gevestigde ondernemingen nu hun internet gedreven New Business initiatieven succesvol managen? Een interessante vraag voor bedrijven die met de komst van internet diverse nieuwe concepten in de markt hebben gezet en waarvan de managers nu als taak hebben hier een rendabele activiteit van te maken.
Het rapport "Managing new business" kun je gratis downloaden vanaf de website van Twynstra The Bridge.
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag