Ik ben mij aan het orienteren op import uit China, Amerika en Canada.
Nu zie ik overal wel het onderwerp transport terug komen en dat er "een zeecontainer gehuurd" wordt.
Ik vind het toch zeer lastig om aan info te komen hierover. Wat kost zoiets nou?
Bij de meeste site's staan geen prijzen en moet je overal opbellen.
Is er al iemand die importeert en daar iets meer over kan vertellen. Hoe komen de goederen bijv bij de container. Hoe lang duurt een schip erover. Hoe komen de goederen thuis? Hoeveel kost het. Kan je ook kleine containers huren?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kirstenj
kirstenj
Hallo,
Ik ben mij aan het orienteren op import uit China, Amerika en Canada.
Nu zie ik overal wel het onderwerp transport terug komen en dat er "een zeecontainer gehuurd" wordt.
Ik vind het toch zeer lastig om aan info te komen hierover. Wat kost zoiets nou?
Bij de meeste site's staan geen prijzen en moet je overal opbellen.
Is er al iemand die importeert en daar iets meer over kan vertellen. Hoe komen de goederen bijv bij de container. Hoe lang duurt een schip erover. Hoe komen de goederen thuis? Hoeveel kost het. Kan je ook kleine containers huren?
Alvast bedankt.
Kirsten
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9672-even-een-zeecontainer-huren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag