kade Geplaatst: 6 september 2006 kade 68 1 Geplaatst: 6 september 2006 Hoi, Hoe regelen jullie dit? Hebben jullie vaste afspraken met een koerier die de pakketjes na afspraak ophaalt? Houden jullie je strak aan de ruiltermijn? Welke problemen kom je tegen wanneer mensen aangeven dat ze de bestelling terug willen sturen? Ik ben mij aan het oriënteren op het openen van een webshop en wil mij zo goed mogelijk voorbereiden op zulk eventuele problemen. Dank je! Groetjes, Kadé Als je niet schiet, kun je ook niet scoren! Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9695-wat-als-klant-retouren-terug-stuurt/
0 kade Geplaatst: 6 september 2006 Auteur kade 68 1 Geplaatst: 6 september 2006 Ik bedoel als titel natuurlijk: Wat als klant bestelling terugstuurt? Het is nog een beetje vroeg, laten we het daar maar op houden ;). Als je niet schiet, kun je ook niet scoren! Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9695-wat-als-klant-retouren-terug-stuurt/#findComment-95644
0 Nico Schouten Geplaatst: 6 september 2006 Nico Schouten 5k 325 Geplaatst: 6 september 2006 Beste kade, Gebruik onze forumzoekfunctie even op de begrippen retour, retouren en alv. Mocht je daar de antwoorden niet vinden stel ze dan in deze draad. Synergeon Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9695-wat-als-klant-retouren-terug-stuurt/#findComment-95646
0 djluc Geplaatst: 6 september 2006 djluc 4,6k 118 Geplaatst: 6 september 2006 In principe moeten ze die goederen toch zelf terugsturen? Volgens mij ben jij niet verplicht als ondernemer om ze weer op te halen... Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen. Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9695-wat-als-klant-retouren-terug-stuurt/#findComment-95677
0 R.I.P. - Benm Geplaatst: 6 september 2006 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 6 september 2006 Qua thuiswinkelen ben je idd vaak verplicht retouren te accepteren en te refunden, maar verzending is dan wel voor rekening van de klant. Maar als het een defect betreft zou ik wel aanbieden zijn kosten voor het terugzenden te vergoeden (tpg tarief). Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9695-wat-als-klant-retouren-terug-stuurt/#findComment-95683
kade
kade
Hoi,
Hoe regelen jullie dit? Hebben jullie vaste afspraken met een koerier die de pakketjes na afspraak ophaalt? Houden jullie je strak aan de ruiltermijn?
Welke problemen kom je tegen wanneer mensen aangeven dat ze de bestelling terug willen sturen?
Ik ben mij aan het oriënteren op het openen van een webshop en wil mij zo goed mogelijk voorbereiden op zulk eventuele problemen.
Dank je!
Groetjes, Kadé
Als je niet schiet, kun je ook niet scoren!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9695-wat-als-klant-retouren-terug-stuurt/Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag