• 0

Wat als klant retouren terug stuurt?

Hoi,

 

Hoe regelen jullie dit? Hebben jullie vaste afspraken met een koerier die de pakketjes na afspraak ophaalt? Houden jullie je strak aan de ruiltermijn?

 

Welke problemen kom je tegen wanneer mensen aangeven dat ze de bestelling terug willen sturen?

 

Ik ben mij aan het oriënteren op het openen van een webshop en wil mij zo goed mogelijk voorbereiden op zulk eventuele problemen.

 

Dank je!

 

Groetjes, Kadé

Als je niet schiet, kun je ook niet scoren!

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

In principe moeten ze die goederen toch zelf terugsturen? Volgens mij ben jij niet verplicht als ondernemer om ze weer op te halen...

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

  • 0

Qua thuiswinkelen ben je idd vaak verplicht retouren te accepteren en te refunden, maar verzending is dan wel voor rekening van de klant. Maar als het een defect betreft zou ik wel aanbieden zijn kosten voor het terugzenden te vergoeden (tpg tarief).

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    11 leden, 228 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.