• 0

Outsourcing eenvoudig computerwerk

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Domme vraag misschien, maar hoe zit het met de mogelijkheden omdit in NL uit te besteden (aan iemand met personeel buiten NL). Tijdverschil kan dan nooit een probleem zijn.

 

Misschien handig als je uitlegt welk soort werk je verwacht uit te besteden.

Wij adviseren, begeleiden en geven concrete invulling op het gebied van CLOUD oplossingen.

Link naar reactie
  • 0

Beste Bas,

 

Op dit moment ben ik werkzaam voor een callcenter (nederlandse opdrachtgever) in Zuid Afrika (Johannesburg). Gezien de omschrijving die je geeft denk ik dat het mogelijk moet zijn om hier personeel voor 2500 Zuid Afrikaanse Rand per maand aan het werk te zetten. Dan bied je een goed redelijk salaris voor ongeschoold werk. Voordeel hiervan is dat er in de (nederlandse) zomer geen tijdverschil is en in de winter slechts een uur.

 

Ervaringen met andere landen en mogelijkheden heb ik niet. Mocht je vragen hebben over haken en ogen omtrent het uitbesteden dan ben ik uiteraard bereidt om je informatie (voor zover ik ervan weet) te verschaffen.

 

Met vriendelijke groet,

Jan Ewoud ten Brinke

(janewoud10@hotmail.com)

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Op dit moment ben ik een nieuwe onderneming in Bosnie aan het oprichten. Deze onderneming begint met het uitvoeren van activiteiten in november.

 

Ik ga me met name bezig houden met het outsourcen van Software Devlopment en Multi Language Offshore Support. De beltarieven zijn uiteraard tegen nederlandse tarieven (met behulp van VOIP). Mijn medewerkers in Bosnie spreken zowel Nederlands, als Engels, Duits etc.

 

De reden om dit allemaal in Bosnie te doen is aangezien er geen tijdverschillen zijn, bosnie ligt op 2 uur van Nederland vandaan, ik zelf ben nederlands opgegroeid, dus het bedrijf krijgt een Nederlands profiel, geen cultuur verschillen.

 

indien je meer informatie wilt, neem contact met me op:

haris@devlogic.eu

http://www.devlogic.eu

 

Link naar reactie
  • 0

Webwolff,

 

Ik ben het ook met je eens. Je moet het project dat je offshort goed/strak blijven mangen. Blijven communiceren en blijf betrokken. Elke week voortgan willen zien, praten met projectleider die je toegewezen krijg van outsourcing bedrijf. Het gene wat je niet moet doen is afwachten wat er ontwikkeld wordt en dan zeggen dat je iets anders wilde hebben.

 

Communicatie is de key.

Link naar reactie
  • 0

Hi Bas,

 

Ik weet niet of het inmiddels gelukt is om de voor jou geschikte partij te vinden. Zelf ben ik bezig met plannen om in Indonesie het e.e.a. op te zetten aan managed services (ICT) voor het NL MKB. Ik heb een goede relatie met een recuitment bureau onder NL management daar en potentiele klanten in NL. Contact voor o.a. kwaliteits-, service-management etc. verloopt via mij, wat de communicatie en vertaling van de bedrijfs- en projectdoelstelling vereenvoudigt. Support zal wel engelstalig zijn.

 

Omdat ik (ook) nog in de opstartfase zit, kan het voor ons beiden interessant zijn om te kijken of we hierin iets voor elkaar kunnen betekenen en zo de startup versoepelen. Aangezien mijn dienstverlening 24x7 moet worden geleverd (althans dat is de intentie), zou tijdsverschil geen issue hoeven zijn. Wellicht dat je hierover wilt bomen.

 

Groeten,

Eduard

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 100 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.