• 0

ervaring met qlik.nl?

goedendag,ik ben vorig jaar tot vervelens toe , telefonisch lastig gevallen door qlik.nl. ik kreeg een proef kontrakt via de fax aangeboden ,gratis,ze deden zich voor dat ik voor weinig geld bij google boven aan zou staan, dat sta ik al via ads, maar kost een hoop geld. krijg ik na maanden een rekening en toen ik protesteerde een deurwaarder. ik ga dit uitvechten bij de rechter. wie heeft hier ervaring mee, en met qlik.nl

mvg john de vreugd

 

autoschade-online.nl

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beetje vreemd verhaal.

 

Waar moet je eigenlijk voor betalen en aan wie?

 

Ooit al eens op hun "niet aanwezige" website gekeken?

 

Welk bedrijf zit erachter? Of hebben we het hier over qlik.nl?

 

Ik kan het niet helemaal volgen GRATIS = is toch voor nop en niet voor weinig en ik heb nog nooit een bedrijf dat lang vol zien houden.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

;D ???het gaat hier inderdaad om qlik.nl. en gratis is inderdaad voor nop maar niet bij qlik.nl

kijk dus uit .

het enige wat werkt is google en via msn, dan sta je op alle zoekpagina's

ik zoek via deze weg, bedrijven die ook slechte ervaring hebben met qlik.nl.

ik betaal liever een vermogen aan google dan aan andere die toch niet werken.

john de vreugd

autoschade-online.nl

Link naar reactie
  • 0

ik kreeg een proefkontrakt via de fax aangeboden, gratis, ze deden zich voor dat ik voor weinig geld bij google boven aan zou staan.

 

Gratis, voor weinig geld...

 

Je hebt blijkbaar een fax ontvangen. Daar staat op waarvoor je hebt getekend. Als je iets hebt getekend. Dat was gratis. Of voor weinig geld. Welke overeenkomst heb je gesloten? En wat staat er in de kleine lettertjes?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Okee al een ding uit de wereld het gaat om "bedrijven zoeken, vinden en qlikken". ;)

 

Zelf heb ik geen ervaring met Qlik.nl dus kan ik geen zinnig woord over hun manier van werken zeggen. Wel is bekend dat ze er af en toe wat vreemde manieren van werken op nahouden, maar dat terzijde.

 

Wel of niet betalen kan ik ook geen uitspraak over doen, feit is echter wel dat je bij hun zoekresultaten in autoschade regio Den Haag bovenaan staat uitgelicht. En deze plaats zal niet voor niets weggeven worden.

 

Ik zou dus eerst eens even goed nalezen wat je met hun afgesproken hebt qua kosten, plaats, tijd, gekochte impressies en wat niet meer zij.

 

Wordt het waarschijnlijk toch nog betalen en opzeggen.

 

In ieder geval succes ermee.

Link naar reactie
  • 0

 

ik zoek via deze weg, bedrijven die ook slechte ervaring hebben met qlik.nl.

 

Dit forum is bedoeld om juridische vraagstukken aan de orde stellen en geen platform om medestanders te vinden of als digitale schandpaal te fungeren.

 

Vergelijkbare kwesties zijn op dit forum al eerder aan de orde geweest. Gebruik de zoekfunctie eens met de term "online bedrijvengids" of zie bijvoorbeeld de volgende draad: online bedrijvengids. Veelal is het oude wijn in nieuwe zakken.

 

 

Helaas hebben bedrijven die online adresboeken e.d. aanbieden een manier van werken die grote alertheid vraagt van "adverteerders". Door handig gebruik te maken van marketingtechnieken, onoplettendheid van klanten en soms slinkse methoden die tegen misleiding aan zitten weten dit soort ondernemers in stand te blijven. Meestal balanceren de methoden op hetgeen juridisch nog net toelaatbaar is.

 

Of het in jouw geval zinvol is om juridisch actie te ondernemen is zo niet vast te stellen. Zoals Wim Haarsma hierboven ookal opmerkt zal de overeenkomst met de qlik.nl zal uitkomst bieden. Om in ieder geval van deze partij af te komen is het raadzaam de overeenkomst onmiddellijk op te zeggen.

 

Omdat deze specifieke kwestie niets toevoegt aan de eerdere topics zal deze hierna worden gesloten. Wanneer er aanleiding bestaat om dit onderwerp geopend te houden gelieve dat via een pm aan ondergetekende dan wel één van de andere administrators te laten weten.

 

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 224 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.