• 0

Hoe werkt het bij Maxeda (Vendexx) of Intres?

Hoi,

 

Ik wil winkels die onder de hoede van Maxeda zitten, gaan benaderen om te adverteren op mijn website. Ik weet niet precies hoe zo'n grote organisatie werkt en hoop dat iemand mij daar iets over kan vertellen. Als een bedrijf meerdere winkels onder zijn/haar hoede heeft, komt het marketingbudget dan uit één pot? Of heeft iedere winkel zijn/haar eigen marketingbudget? Dan weet ik beter waar ik over praat, en is de kans dat ik domme opmerkingen plaats wat kleiner ;D

 

Alvast bedankt!

 

Groet, Kadé

Als je niet schiet, kun je ook niet scoren!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0
Ik ken Maxeda niet, maar bij de meeste formulewinkels zal de (internet)marketing ongetwijfeld centraal gebeuren.

 

Gewoon de nieuwe naam waar Vendex KBB onder verder gaat.

 

Ik wil winkels die onder de hoede van Maxeda zitten, gaan benaderen om te adverteren op mijn website.

 

Nou weet ik niet wat de inhoud van jouw website is maar ik kan me voorstellen dat als je ondergoed via je website verkoopt er geen reclames van Praxis op hoeven te staan, maar wellicht wel van Hunkemöller.

 

Voor zover ik weet worden de online advertenties centraal geregeld via een online advertentie buro. Nu weet ik niet 123 wie dat voor hun regelt.

 

Ik zou dus eens kijken naar deze online marketing buro's.

Link naar reactie
  • 0

Het hangt er helemaal vanaf of er onder de winkels franchisers zijn. Deze kunnen vaak zelf beslissen wat zij lokaal extra besteden aan marketing. Over het algemeen zijn dit dan wel advertenties, of bijvoorbeeld sponsoring die lokaal gericht zijn en direct gerelateerd kunnen worden aan de omzet van een specifieke locatie.

 

Maar om er echt achter te komen is gewoon zo een winkel binnen te stappen en dit eens voor te leggen aan de bedrijfsleider/franchisenemer

 

succes

HB

Link naar reactie
  • 0

Franchisers zijn ondenemers, en hebben hun eigen marketingbudget. Maar de franchisegever regelt landelijk gezien natuurlijk de eigen marketingcommunicatie.

 

Dus je kunt twee dingen doen:

  • Het hoofdkantoor benaderen voor een landelijke campagne. Daarbij word je waarschijnlijk doorgestuurd naar het mediabureau van de organisatie.
  • De lokale ondernemer benaderen voor een advertentie. En of die wil hangt af van jouw aanbod (kan hij of zij regionaal adverteren?)

 

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.