• 0

Ervaringen met Mijn Webwinkel Pro?

Gast Verwijderd account

Ik had de search al geprobeert maar daar komt niets relevants uitrollen...

 

 

Zijn hier mensen met ervaringen met Mijn Webwinkel Pro, van Easy Computing?

( www.easycomputing.nl )

 

Het ziet er super simpel uit en de prijs is op te brengen (200 euro)

 

 

 

Groetjes.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

18 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het is natuurlijk net wat je wilt bereiken met je winkel. Wat je winkel moet bevatten.

 

Er zijn nog zoveel goeie uitgebreide gratis winkels te vinden op internet.

 

Ik zou als ik jou was toch nog eens verder zoeken op internet voor je iets neemt waarvoor je betaald.

 

 

Strongwood Investigations

 

bedrijfsrecherche - juridische dienstverlening - particulier recherche - risk management - advocaat ondersteuning

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Het is natuurlijk net wat je wilt bereiken met je winkel. Wat je winkel moet bevatten.

Er zijn nog zoveel goeie uitgebreide gratis winkels te vinden op internet.

Ik zou als ik jou was toch nog eens verder zoeken op internet voor je iets neemt waarvoor je betaald.

 

Ik weet dat er genoeg gratis te vinden is...

Maar als ik webshop open wil ik dat het goed draait, en niet dat er

regelmatig pagina's niet kloppen of niet geopend kunnen worden etc...

 

Mijn mening is dat wanneer je een goed product wilt verkopen via een

webshop het er ook goed uit moet zien. Dus in dat opzicht betaal ik

graag een paar centen voor iets wat zich in de afgelopen tijd heeft bewezen.

 

 

Greetzz...

Link naar reactie
  • 0

Golddigger,

 

Ik heb even een korte blik geworpen op de demosoftware van easy computing, en ik vond het er eigenlijk niet veel beter uitzien dan een gratis oplossing.

 

Joomla en OS commerce zien er niet slechter uit en werken volgens mij ook niet slechter.

 

Als je er echt geld voor wilt uitgeven denk ik beter dat je met een webdesigner om tafel kan gaan zitten en iets laten ontwerpen. Er zullen er best wel wat zijn die een "basic" site hebben liggen die door het ontwerpen van een template helemaal naar je wens gestyled kan worden.

Online boekhouden en dienstverlening in één met you book. Online abonnement, inclusief all-in administratieve dienstverlening al voor € 69,00 excl. BTW per maand!

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Je denkt, je koopt een simpel programma van € 200,00 en dan denken dat je een webwinkel hebt ? Mag ik even duidelijk maken dat een webwinkel meer is dan een aantal pagina's met producten en een bestel knopje. Een webwinkel dient te beschikken over geavanceerde functionaliteit voor bezoekers en voor admin, waar je niet op hoeft te rekenen als je een programma van € 200,00 koopt. Een database gestuurde webwinkel, met verschillende functionaliteit voor bezoeker en admin waardoor interactie tussen de bezoeker en de webwinkel ontstaat, gegevens worden opgeslagen en marketing mogelijkheden zijn voor de webwinkel.

 

Op dit forum wordt vaak verwezen naar zogenaamd gratis Open Source applicaties. Aangezien het gaat om mensen die geen verstand hebben van programmeren, is het wellicht handig om een webwinkel te huren of een geinstalleerde webwinkel te kopen. Je kunt toch niet tegen iemand die helemaal geen verstand heeft van php zeggen dat hij Os Commerce moet downloaden ? Dit soort applicaties is ontwikkeld door soms duizenden programmeurs, de code hangt aan elkaar als spaghetti en bugs kom je op veel plaatsen tegen. Ondersteuning (goede ondersteuning) krijg je niet. Database queries zijn traag waardoor je webwinkel traag wordt. De admin van Open Source applicaties is vaak onduidelijk, een handleiding in het Nederlands krijg je er meestal niet bij.

 

Als iemand een winkel gaat openen, ga je hem toch ook niet zeggen dat hij een paar latten moet kopen en daar een winkeltje van moet bouwen ? Het budget van veel webwinkels is laag, en dat kan iedereen voor zichzelf bepalen. Maar vaak zijn er voldoende betaalbare mogelijkheden om een webwinkel te huren. Dat elke webwinkel die geld kost goed is nee maar er zijn er wel. Wij bieden webwinkels aan vanaf € 75,00 per maand en als dat te duur is voor het budget, waarom zou je dan nog een webwinkel willen ? Denk eens goed na over wat voor webwinkel je wilt, verdiep je meer in de stof, want er is heel wat meer dan de programma's die je voor dit soort bedragen koopt. Op dit forum en andere heb ik al zo vaak gehoord dat dit soort programma's geen of weinig bestellingen genereren en dat is ook niet zo moeilijk omdat er niet eens vanuit het oogpunt van de klant gedacht wordt, lees maar andere discussies op het forum waar ik opmerkingen plaats bij het gebruik van webwinkels. Vanwege de professionalisering van e-commerce is het echt niet meer mogelijk om met zoiets aan te komen.

 

 

Link naar reactie
  • 0

clickbizz,

 

Ik ben van mening dat je onredelijk bezig bent in de zin hoe je Oscommerce naar beneden haalt.

 

werkelijk tien duizenden webwinkels gebruiken Oscommerce, de interactie tussen bezoeker en de webwinkel zal dus wel goed zitten.

 

De "geavanceerde" functonaliteit kan je laten bij programeren mocht die er niet al standaard bij zitten in Oscommerce, er zijn zat developers die goed kunnen werken met Oscommerce.

 

Teven heb ik jou webwinkel demo bekekeken, die bevatte bij een willekeurige pagina 416 validatie errors, dus als je toch wilt spammen zorg dan dat je product voor elkaar is.

 

Tuurlijk kun je shops huren maar één keer geld uitgeven om Oscommerce te laten bouwen door iemand hoe jij het precies wilt hebben en daarna geen licentie kosten meer te hebben is een zeker zo goede oplossing. Ik heb het wel met je eens dat het niet voor iedereen is weggelegd om zelf Oscommerce te downloaden en te installeren vanwege het gebrek aan kennis van Php Mysql en Html, maar dat wil niet zeggen dat oscommerce daarom niet goed is, je kan tenslotte ook iemand het naar jou wensen laten ombouwen.

 

 

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account
Je denkt, je koopt een simpel programma van € 200,00 en dan denken dat je een webwinkel hebt ?

 

Nee, dat denk ik dus niet... >:(

 

 

Wij bieden webwinkels aan vanaf € 75,00 per maand en als dat te duur is voor het budget, waarom zou je dan nog een webwinkel willen ?

 

???

 

Waar zou jij je met andermans budget bemoeien?

 

 

Bovendien staat de toon van jou bericht me niet aan en krijg ik het

idee dat je enkel je eigen product wilt promoten....

Of is je bericht toch anders te lezen?

 

:-X

 

 

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

 

Ik ben van mening dat je onredelijk bezig bent in de zin hoe je Oscommerce naar beneden haalt.

 

werkelijk tien duizenden webwinkels gebruiken Oscommerce, de interactie tussen bezoeker en de webwinkel zal dus wel goed zitten.

 

De kwaliteit van OSCommerce is genoeg laag. Als je eens goed in de code kijkt zul je het zien.

 

 

De "geavanceerde" functonaliteit kan je laten bij programeren mocht die er niet al standaard bij zitten in Oscommerce, er zijn zat developers die goed kunnen werken met Oscommerce.

 

De standaard functionaliteit is niet overzichtelijk en niet gericht op Nederland. Er zijn veel beperkingen en uitbreidingen van de applicatie leiden vaak tot fouten.

 

Teven heb ik jou webwinkel demo bekekeken, die bevatte bij een willekeurige pagina 416 validatie errors, dus als je toch wilt spammen zorg dan dat je product voor elkaar is.

 

Wij ontwikkelen al meer dan 3 jaar webwinkels en die 413 validatie errors krijg je bij zo veel pagina's, ook al zijn ze volgens de normen opgemaakt. Laten we het er op houden dat de opmaak in de meeste browsers goed is, de functionaliteit werkt zoals het hoort en de zoekmachine optimalisatie perfect werkt.

 

Note aan zogenaamde forum beheerders: Houd eens op om elke keer als iemand naast uitgebreid advies aanbied iemand verder te houden te gaan smijten met termen als spam. Zo veel reacties komen er niet, en ik denk dat ik al heel wat adviezen gratis gegeven heb aan bezoekers.

 

Ook erg jammer dat dit forum schijnbaar geleid wordt door Open Source mensen, en dat ook nog eens in een Innovatief forum: zo innovatief zijn die duizend hobbyisten niet.

 

Gegroet !

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

 

 

Waar zou jij je met andermans budget bemoeien?

 

 

Bovendien staat de toon van jou bericht me niet aan en krijg ik het

idee dat je enkel je eigen product wilt promoten....

Of is je bericht toch anders te lezen?

 

:-X

 

Budget: zoals ik al zeg, je zult zelf je budget moeten bepalen maar verwacht niet dat je met € 200,00 een webwinkel hebt. Dat heb ik duidelijk vermeld.

 

Toon: inderdaad misschien enigszins geirriteerd door de wijze waarop mensen nog steeds lekker gemaakt worden voor software waar ze weinig aan hebben. In het algemeen geef ik advies over wat je wel kunt doen, en of je dat nu bij ons bestelt, daar gaat het niet om. Natuurlijk ben ik hier wel berichten aan het beantwoorden en hoop ik daar potentiële klanten mee te bereiken. Dat lijkt me nogal logisch. Het is hier geen fun forum waar ik constant dubbel lig van het lachen al is het wel leuk mensen op weg te helpen. Wat mij betreft mag er een slotje op, aangezien dit soort off topic opmerkingen mij al helemaal niet bevalt inclusief de moderator die mijn teksten wijzigt. Om nog terug te komen op je vraag: laat me maar horen hoeveel bestellingen je genereert met het gebruik van de software (als je toch besluit er gebruik van te maken).

Link naar reactie
  • 0

Even back on topic mensen.

 

De vraag was: Zijn hier mensen met ervaringen met Mijn Webwinkel Pro, van Easy Computing?

 

Een hele simpele vraag volgens mij, alhoewel de antwoorden anders doen vermoeden.

 

Mijn antwoord: Nee, ik heb geen ervaring met deze software.

 

En dan doe ik het toch nog even 8)

 

 

Op dit forum wordt vaak verwezen naar zogenaamd gratis Open Source applicaties. Aangezien het gaat om mensen die geen verstand hebben van programmeren, is het wellicht handig om een webwinkel te huren of een geinstalleerde webwinkel te kopen.

Waar je dit op baseert is mij een raadsel. Het feit dat iemand een vraag stelt over een "in jouw ogen inferieur stukje software" betekent niet direct dat je te maken hebt met iemand die geen weet heeft van programmeren. Mocht deze persoon daadwerkelijk geen weet hebben van programmeren dan zijn er op dit forum nog genoeg mensen met ervaring die deze persoon graag zullen helpen met implementatie en of aanpassing.

 

topic>

 

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

:-X

 

On topic....

 

Ervaring met webwinkel pro dus.

 

 

Het jongere broertje Mijn Webwinkel 4 zag ik ook in de winkel staan.

Zoals ik het lees bij de verschillen heeft Pro geen toegevoegde waarde

ten opzichte van 4 in mijn geval... Bovendien zit er wel bijna 100 euro

verschil in....

 

 

Link naar reactie
  • 0

En welke webwinkel is dat superseason? Zonder achtergrondinfo is het onverwacht dat je reclame maakt voor Davohost uit Schiedam, in een topic waarin het laatste bericht van 6 (!) jaar geleden is.

 

Ik ben benieuwd hoe de webwinkel die je hebt bij Davohost er uit ziet, dan hebben we een goed beeld of die partij wat is want zonder voorbeeld is het lastig inschatten.

Link naar reactie
  • 0

Wij hebben klanten gehad die in eerste instantie hun webwinkel met deze software gemaakt hadden. Over het algemeen zit er een goed backoffice systeem achter.

Wat mij opviel binnen deze webwinkels, is dat de HTML code wat slordig was. Hierdoor werden de webwinkels niet goed geaccepteerd door zoekmachines. Het kan natuurlijk zijn dat het door bepaalde templates kwam die zij gebruikte.

 

Ik denk dat het belangrijk is te beseffen wat je wilt bereiken met je webwinkel. Wanneer je een grote webwinkel wilt lanceren, waarop veel producten staan en veel conversies gaan plaatsvinden, raad ik aan te gaan praten met een professional in het opzetten van webwinkels. Deze persoon kan er met een goede usability en zoekmachine vriendelijke techniek voor zorgen, dat je inkomsten zullen stijgen. Uiteraard zal de webwinkel hierdoor duurder uitvallen, maar ik ben ervan overtuigd, dat je deze investering terug zal verdienen.

 

Succes!

 

Wil jij een website laten maken, een webshop laten maken of een online platform opzetten? Ik sta graag voor jou klaar. Ik doe dat met een PaaS oplossing via Start-platform.com of met maatwerk via Vwebdesign.nl.

Link naar reactie
  • 0

Ik gebruik voor mijn webshop Wordpress + WP e-Commerce. Beiden zijn gratis. Dan kan je vervolgens kiezen of je iemand een design laat maken of dat je er een koopt. Zelf heb ik er een gekocht voor $68 en dat zijn echt geen slechte designs. Wanneer je daarna een aantal plugins koopt ben je eigenlijk voor pak 'm beet E150 klaar. Zeker professioneler dan een Shoptrader ofzo. Alleen heb je wel een klein beetje technische kennis nodig. Maar dan ook een heel klein beetje.

 

Ik ben van mening dat niet elke webshop die E15000 heeft gekost het waard is geweest. Dan moet je wel echt een state of the art webshop hebben met waanzinnige koppelingen en features.

 

Check:

- http://wordpress.org/

- http://getshopped.org/ en dan kan je ook nog bij allerlei partners designs kopen.

 

Maar volgens mij zijn Magento en Joomla ook prima CMS

“One holds a bottle of red wine by the neck, a woman by the waist, and a bottle of Champagne by the derriere.”

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 148 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.