4 okt | Holland Innovation 2006

Aanbevolen berichten

Holland Innovation 2006 | Vind je vermogen | 4 oktober 2006 | Jaarbeurs Utrecht | www.hollandinnovation.nl

 

Voor nieuwe ondernemers, (product) ontwikkelaars en investeerders.

 

Pitches, workshops, discussies, informatie, innovatie, één op één gesprekken, zakenpartners, de beste investeerders ter wereld en "De Nationale Uitvindersdag". De netwerkgelegenheid bij uitstek voor nieuwe innovatieve bedrijven op zoek naar partners en investeerders. Voor info T: 0346-555774, E:info@hollandinnovation.nl

 

Initiatiefnemers: Gemeente Utrecht, Provincie Utrecht, Task Force Innovatie

 

Organisatie: Nederlandse Beurs voor Investeringen in Bedrijven en Ondernemingen (NeBIB) en Nederlandse Orde van Uitvinders (NOVU)

 


 

Hallo,

 

Ons "Main Event" gaat weer van start. Ditmaal in Utrecht. Wat kleiner en compacter dan vorig jaar, maar met meer ondernemers en investeerders.

 

Er zijn een heleboel gelegenheden op te "pitchen" niet in de minste plaats tijdens een lunch met Tim Draper van Draper Fisher Jurvetson

 

Verder hebben we voor alle innovatieve ondernemers standjes in de innovatie kashba, met de gebruikelijke gratis achterwanden.

 

En natuurlijk het "StarTech Café" voor alle diehard entrepreneurs en investeerders.

 

Ziejoe,

 

Nils

 

Meld je op tijd aan, want de capaciteit van de gelegenheid is beperkt tot 1500 mensen. Mailtjes aan info@hollandinnovation.nl

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Ha Nils,

 

Ben je toevallig nog op zoek naar een toepasselijk presentje bij vertrek? ::)

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

OK, Dit mag je niet missen. Naast Tim Draper en nog 3 internationale investeerders die "intakes" doen met ondernemers, hebben we nog een stuk of 60 investeerders in de engelenbak die 1 op 1 gesprekken houden en onze eigen versie van Dragonsden, die we Leeuwenkuil noemen.

 

We hebben nooit eerder zoveel en zoveel verschillende investeerders bij elkaar gehad. Dit mag je niet missen!

 

aanmelden op: https://www.nebib.nl/aanmelden/hollandinnovation/

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

ff snel,

 

HL staat er weer goed op: de volgende leden zijn gevraagd workshops te geven:

Rikkert Walbeek over verkopen,

Christine Karman over VC's en Bootstrappen,

Jeroen Bakker over business en Web 2.0 en

Ilja van Roon over Business Writing

 

Groeten,

Nils

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Ik mis nog wat HL vrienden met keine standjes ....

 

150 euri MET eigen achterwand en twee kaartes voor standbemanning

 

Even een tussentijdse update over Holland Innovation ...

 

Het is nog 3 weken tot de beurs. Lekker hecktisch. De uitnodiging is naar de drukker en de stands van 12m2 en 24m2 zijn al volgeboek. Gelukkig kunnen we er nog een paar bij laten plaatsen. (overzicht participanten en standhouders) Van de ondernemersstands met eigen achterwand zijn we grofweg de helft kwijt. Deze stands zijn tot een week voor het evenement te boeken, alleen wordt het dan lastig om nog een achterwand te laten maken. (aanmelden standhouders)

 

Verder zijn er voor de bezoekers een aantal zaken die u moet weten. Even op een rijtje:

 

Aan de kassa zijn de toegangsbewijzen € 45,- (mits niet uitverkocht)

Bij voorinschrijving via de site zijn de toegangsbewijzen € 25,-

Participanten beschikken over relatiekaarten. Kent u één van hen, vraag er dan naar

Wilt u workshops volgen dan kunt u dat aangeven bij uw aanmelding (gratis).

Wilt u 1op1 gesprekken houden met experts en investeerders dan kunt u dat aangeven bij uw aanmelding (gratis)

Wilt u naar de lecture en Meet & Greet van Tim Draper, dan kunt u dat aangeven bij uw aanmelding (€ 250,-)

Wilt u naar de investorslunch met Tim Draper, dan kunt u dat aangeven bij uw aanmelding (€ 150,- extra)

Wilt u meedoen aan de Leeuwenkuil als ondernemer of investeerder, stuur dan een mail aan ben@nebib.nl

Het programma is spannender dan ooit. We krijgen zeer veel spontane aanmeldingen van ondernemers en investeerders die een steentje bij willen dragen. Dus, als u er toch bij wilt zijn meld u dan zo snel mogelijk aan.

 

We zien u graag op 4 oktober,

Vriendelijke groeten,

 

Nils de Witte

 

www.hollandinnovation.nl

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Tof! Kende het eerlijk gezegd nog niet... Maar ik vroeg me af of dit ook interessant is voor studenten die hun onderneming (IT branche) in de beginfase hebben staan, zoals ik :P? Ohja, en niet zoekend naar een investeerder maar meer ter verkenning van de markt en voor de leuk :)

The cake is a lie!

Link naar reactie

Doen we ergen een HL Meeting?

 

Kan jullie allemaal straal voorbij lopen maar he is eigenlijk wel leuk om centraal op een bepaalde tijd af te spreken?

 

17.00 uur bij de borrel maar waar???

 

Groet, Ron

Concepteule creatie van diensten, producten en belevenissen.

Link naar reactie

Misschien wel handig/interessant om even te vermelden is dat wij (Petra Moes, Mike B., Jeroen Jonkers en Ramon Vullings) morgen tijdens HollandInnovation een InnovationBattle houden in de BreakoutRoom in MediaPlaza... ik en collega's lopen vanaf de ochtend rond daar, dus als je mee wil doen aan de battle trek me dan even aan mijn jasje :)

 

De InnovationBattle houdt in dat er in 3 rondes innovaties worden bedacht voor een actueel (maatschappelijk) vraagstuk en het doet z'n naam (battle) op een leuke manier eer aan :-)

 

logo_InnovationBattle_klein.thumb.gif.b16d0591f8dac80baca6ef9e1d8cfe72.gif

Link naar reactie

Ik ben terug inmiddels, vond het er mooi en overzichtelijk uitzien. Ik vind het altijd boeiend om te zien hoeveel verschillende ondernemingen er zijn. En leuk om collega's en HL-leden te zien!

 

Heb er een workshop business writing gegeven en ben rond half vier naar huis gegaan, zag op weg naar buiten Rutte binnenwandelen. Heeft iemand nog concrete toezeggingen uit hem weten te slepen :)

 

Meest gebruikte/misbruikte woord op de banners: innovation. Ok, is de naam van de beurs, maar toch waren er wel erg veel ondernemers die te pas en te onpas met het woord schermden.

 

Top Nils, volgende jaar weer!

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie

Meest gebruikte/misbruikte woord op de banners: innovation. Ok, is de naam van de beurs, maar toch waren er wel erg veel ondernemers die te pas en te onpas met het woord schermden.

 

Ja, als zelfs de aanwezige assurantietussenpersoon dit in zijn brochures opneemt wordt het hoog tijd om wat nieuws te verzinnen.

 

Het was zeker weer een geslaagde HI

 

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 256 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.