• 0

Belangrijke tips voor starters!!

Hallo allen,

 

Als ondernemer en investeerder wil ik hier graag enkele tips geven voor starters (ook nuttig voor gevestigde bedrijven) hoe ze hun bedrijf tot een succes kunnen maken - een goed begin is het halve werk.

 

De rest van het verhaal valt onder categorie opendeuren, adviezen van een "anonieme" expert, zelfpromotie en hengelen naar klanten. De eerste twee zijn niet gewenst, de laatste twee zijn niet geoorloofd.

mod>

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Ah, vandaar dat je een lijst met open deuren plaatst op een forum dat al sinds 2002 met dit soort informatie gevuld wordt.

 

 

::) ???

 

Op een forum komen dagelijks nieuwe mensen die wat te melden hebben en ervaring delen. Valt dat ook onder "open deuren" of "oud nieuws"?

Dan heb je de bedoeling van een forum nog niet begrepen. Kan je net zo goed alle bijdragen van de leden hier verwijderen en het forum opdoeken, want het gros valt onder oud nieuws! 8)

 

Ik vond het wel handig en verfrissend. :-*

En een beetje commercie kan toch geen kwaad?

Zijn we nou ondernemers of vakbondsleden ;D

 

Schei nou toch eens uit met die polder-hypocrisie en doe je oogkleppen af. Kijk eens wat de meesten als onderschrift hebben (in jouw geval "Zaph Webdevelopment". Dat wordt SLUIKRECLAME genoemd :o

En wat doen we als netwerken? Visitekaartjes uitdelen. Ook sluikreclame.

Moraalridders heb ik een broertje dood aan.

 

Link naar reactie
  • 0

Kijk eens wat de meesten als onderschrift hebben (in jouw geval "Zaph Webdevelopment". Dat wordt SLUIKRECLAME genoemd :o En wat doen we als netwerken? Visitekaartjes uitdelen. Ook sluikreclame. Moraalridders heb ik een broertje dood aan.

 

We hebben op dit forum afgesproken dat we in de berichten spam zo min mogelijk toestaan (tenzij zeer relevant voor het betreffende topic). In de signature en in je profiel is ruimte om je bedrijf of organisatie voor te stellen. Natuurlijk is het forum een zeer interessante netwerkomgeving, maar al teveel commerciële boodschappen voegen weinig toe aan de kwaliteit van het forum. Dat heeft niet zoveel met moraalridderij te maken, maar met het (ook op langere termijn) levensvatbaar houden van dit forum :)

Link naar reactie
  • 0

Deels mee eens. Er is wel een verschil tussen spam en het delen van ervaring.

 

Dit is namelijk een forum dat interessant is voor zowel starters als gevestigde ondernemers. Ik vind het leuk om te lezen hoe anderen het voor elkaar gebokst hebben. Veel zaken en valkuilen herken je en dat is leerzaam voor de starters onder ons. De praktijk is altijd leerzamer dan het lezen van 100 managementboeken, toch? Wat ik wel jammer vind is dat anderen bepaalde berichten gaan classificeren als "open deuren" of "oud nieuws" en daarom gemodereerd moeten worden, terwijl het voor de starters juist goede raad is. Dat kan er bij mij niet in. Ik wou dat ik tientallen jaren geleden dergelijke raad had gekregen dan zat ik nu op de Bahama's te rentenieren. ;D .

 

En wat de commercie en reclame op deze site betreft: iedereen doet het, weliswaar in bedekte termen, maar het komt allemaal op hetzelde neer. Ik vind het overigens allemaal wel meevallen: ik zie hier geen schreeuwende banners, pop-ups, etc. enkel alleen url's bij onderschrift.

Als we toch liever miereneuken dan moeten we consequent zijn en iedereen verbieden hier hun url's achter te laten. Je weet welke richting ik op wil: het is nu meten met 2 maten en aldus absurd en krankzinnig.

Ik heb zelfs geen website! Ik loop achter.... ;D

 

Laten we wel wezen; we zitten allemaal op deze site om er wat van te leren en om zaken te doen als er opportunities zich hier voordoen. Wie dit ontkent, liegt iedereen en zichzelf voor.

We moeten onze valse bescheidenheid laten varen en ons bezighouden met wat we het liefst doen: ondernemen. En daar heb je elkaar voor nodig.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 293 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.