• 0

Ideal betaling uitbesteden aan 3e

Weet iemand waar en of je de afhandeling van IDeal van een webwinkel kan uitbesteden aan 3e?

 

We hebben een webwinkel die niet voldoet aan de Ideal matstaven (b.v. geen orde beheer). Om toch met ideal te kunnen betalen vraag ik mij of dit is uit te besteden aan een 3e partij? Heeft iemand hier ervaring mee?? Zo ja dan hoor ik het graag.

 

 

(edit: titel taalkundig verbeterd)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

De implementatie van een Payment Service Provider zoals Ogone kan met een webwinkel die gebruik maakt van een database omdat je een order nummer nodig hebt om bestellingen op te zoeken en een Payment Service Provider een referentie nodig heeft voor de betaling. Het zou goed kunnen dat er systemen zijn die dit niet nodig hebben, maar mocht je daarna een bestelling moeten opzoeken, dan kan het lastig worden. Probeer daarom in je webwinkel een ordernummer te genereren, zodat je later ook weet aan welke bestellingen de betalingen gekoppeld worden. Dit heeft meer voordelen, zoals het automatisch verwerken van de status aan een bestelling. Als je een groot aantal bestellingen hebt, is een Payment Service Provider als Mollie niet de goedkoopste en kun je beter offertes aanvragen bij je bank en verschillende Payment Service Providers. Mocht je een klein aantal transacties hebben, dan is dit de beste voor je.

 

Manolito van de Wouw

Clickbizz Internet Solutions

http://www.clickbizz.nl

http://www.esell.nl

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 258 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.