• 0

Wat denken jullie van mobi-domein?

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Het bezit van allerlei domeinnaamvoegsels wordt steeds minder belangrijk. Wie gaat er nog op zoek naar Albert.com/net/org/eu/mobi/sex? Er komen heel andere vind-algoritmen.

 

Zie ook:

 

 

Waaruit vooral blijkt dat Eubis bezig is Ahold een paar centen lichter te maken. Ik hoop dat ze een stevige zaak aan hun broek krijgen.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat het .mobi adres weinig waarde heeft voor de meeste bedrijven. Het interessantst zal zijn voor bedrijven met downloadable content, zoals muziekdownload sites, ringtone downloadsites en sexsites.

 

Overigens heb ik zelf de .mobi equivalent geclaimed van een .nl domeinnaam die ik reeds bezit en die met muziek downloaden te maken heeft. 35 Euro voor 2 jaar, niets te verliezen toch..

 

Link naar reactie
  • 0

Tja, weer een TLD erbij. Ik heb mn twijfels over het nut ervan, het is nl best mogelijk automatisch te zien of iemand met een telefoon oid surft en dan passende content via het .nl/.com domain aan te bieden.

 

Probleem met al die nieuwe tld's is dat je nauwelijks nog weet wat je moet invoeren om een bedrijf te vinden, en het werkt ook neppe sites in de hand (niet iedereen zal ALLE tld's willen registreren).

Link naar reactie
  • 0

hey,

 

.mobi domeinnamen zijn voornamelijk bedoeld voor de nieuwe generaties telefoons of mobielesimulators. dankzij deze nieuwe TLD is het mogelijk om specifieke sites op te zetten voor deze generatie telefoons.

 

echter heb ik dik het vermoeden dat het geldklopperij is, want met 2-3 jaar kan je met je mobiel volledige broadband snelheden halen door de hele wereld. :)

Link naar reactie
  • 0

Volkomen onzin dit domein (net als de meeste exotische varianten).

 

Een site opzetten voor pda's en dergelijke? gewoon de normale url aanhouden...een beetje webontwikkelaar herkent vanwaar iemand surft en ook of het een pda betreft en schotelt een aangepaste site voor. Blijft de site ook herkenbaar bereikbaar op het 'gebruikelijke' domein via andere apparaten.

Qweery dé geavanceerde zoekfunctie voor elke webshop voor meer conversie www.qweery.nl en met slechts 2 regels code in elke website op te nemen

Link naar reactie
  • 0

Volkomen onzin dit domein (net als de meeste exotische varianten).

 

Een site opzetten voor pda's en dergelijke? gewoon de normale url aanhouden...een beetje webontwikkelaar herkent vanwaar iemand surft en ook of het een pda betreft en schotelt een aangepaste site voor. Blijft de site ook herkenbaar bereikbaar op het 'gebruikelijke' domein via andere apparaten.

 

Exactomundo, niks aan toe te voegen.

Link naar reactie
  • 0

Ik registreer ze eigenlijk alleen maar zodat niemand anders het doet. Misschien is het wel een kans voor nieuwe producten om heel duidelijk gericht op mobiele gebruikers te adverteren e.d. maar technisch gezien is het, zoals bovenstaande posters al melden, redelijk onzin.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Ik registreer ze eigenlijk alleen maar zodat niemand anders het doet.

 

Volgens mij is dat het voornaamste businessmodel voor nieuwe tld's, je zag het ook al met .biz, .info en dergelijke.

 

Qua toegang met rare devices kun je bovendien ook best subdomains inzetten als je niet automatisch kan/wil detecteren.. niets mis met pda.bedrijf.nl of iets dergelijks.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 117 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.