berndmintjes Geplaatst: 29 november 2002 Geplaatst: 29 november 2002 berndmintjes Legend 286 8 Ik heb de volgende casus: Bedrijf bestaat 6 jaar, heeft een beveiligingspakket ontwikkeld (hardware/software) voor configuraties. Profen concept, getest en in gebruik bij een aantal toonaangevende klanten. Bedrijf wil echter niet de marketing op zich nemen van dit produkt, want vindt zichzelf veel meer een ontwikkelclub. Dus een corporate venture vanuit een grote marktpartij zou een oplossing zijn. Welke strategie moet het bedrijf hanteren om binnen te komen bij een grote partij (Dell, Sun, IBM, etc.) ? drs. Bernd W. Mintjes Maxwell Group (van idee naar onderneming) Kapitaaltrein bijeenkomsten over risicokapitaal Link naar reactie
0 zrski Geplaatst: 29 november 2002 Geplaatst: 29 november 2002 zrski Retired Mod 4,5k 25 Dit lijkt me meer een vraagje voor het commercie en marketing forum... daar vlieg ik em even heen... HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
berndmintjes
berndmintjes
Ik heb de volgende casus:
Bedrijf bestaat 6 jaar, heeft een beveiligingspakket ontwikkeld (hardware/software) voor configuraties.
Profen concept, getest en in gebruik bij een aantal toonaangevende klanten.
Bedrijf wil echter niet de marketing op zich nemen van dit produkt, want vindt zichzelf veel meer een ontwikkelclub.
Dus een corporate venture vanuit een grote marktpartij zou een oplossing zijn.
Welke strategie moet het bedrijf hanteren om binnen te komen bij een grote partij (Dell, Sun, IBM, etc.) ?
drs. Bernd W. Mintjes
Maxwell Group (van idee naar onderneming)
Kapitaaltrein bijeenkomsten over risicokapitaal
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag