Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nils de Witte
Nils de Witte
Na afloop van Holland Innovation nog een vorkje geprikt met Tim Draper, de top-investeerder uit de VS. Bijzondere man overigens. Hij stond er op om zijn eigen lied te zingen tijdens de borrel op Holland Innovation.
Ik heb niet vaak zo'n scherpe geest ontmoet. Draait nergens doekjes om en blijft toch beleefd. Er prettig om te delen in zijn inzichten.
Anyway, we hadden een lunch voor hem georganiseerd met een stuk of 20 jonge IT bedrijven (dank je Ella, Erik en Floris). Erg spannend, zo'n grootheid uit de states waar alles geweldig is. Wat zou hij van onze entrepreneurial " fine fleur" vinden?
Tot mijn grote opluchting was Tim (ik mag Tim zeggen :D) Bijzonder onder de indruk van de ondernemers en hun proposities. Met vier van hen wil hij verder praten! Cool!
Een vergelijkbare ervaring hadden we met Professor Jeffrey Sohl, special uit amerika gehaald om ons te vertellen hoe we ondernemerschap moeten stimuleren ... Na een dagje Holland Innovation bedankte hij netjes voor de eer met de medeling,"you guys should come over to the states and teach us a lesson or two".
Ik weet niet precies wat het allemaal betekend, maar de conclusie die ik mag trekken is dat we in ieder geval een goede indruk gemaakt hebben.
Met de twee ondernemers die een aanbod hebben ontvangen van de investeerders in de Leeuwenkuil maakt dat 6 gelukkige ondernemers. Niet slecht voor een dagje beurs.
Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.
Iedere vrijdag in Utrecht, gratis uurtje "sparren" met ervaren ondernemers en investeerders. www.innosquad.nl
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag