• 0

Tim Draper tevreden over Nederland

Na afloop van Holland Innovation nog een vorkje geprikt met Tim Draper, de top-investeerder uit de VS. Bijzondere man overigens. Hij stond er op om zijn eigen lied te zingen tijdens de borrel op Holland Innovation.

 

Ik heb niet vaak zo'n scherpe geest ontmoet. Draait nergens doekjes om en blijft toch beleefd. Er prettig om te delen in zijn inzichten.

 

Anyway, we hadden een lunch voor hem georganiseerd met een stuk of 20 jonge IT bedrijven (dank je Ella, Erik en Floris). Erg spannend, zo'n grootheid uit de states waar alles geweldig is. Wat zou hij van onze entrepreneurial " fine fleur" vinden?

 

Tot mijn grote opluchting was Tim (ik mag Tim zeggen :D) Bijzonder onder de indruk van de ondernemers en hun proposities. Met vier van hen wil hij verder praten! Cool!

 

Een vergelijkbare ervaring hadden we met Professor Jeffrey Sohl, special uit amerika gehaald om ons te vertellen hoe we ondernemerschap moeten stimuleren ... Na een dagje Holland Innovation bedankte hij netjes voor de eer met de medeling,"you guys should come over to the states and teach us a lesson or two".

 

Ik weet niet precies wat het allemaal betekend, maar de conclusie die ik mag trekken is dat we in ieder geval een goede indruk gemaakt hebben.

 

Met de twee ondernemers die een aanbod hebben ontvangen van de investeerders in de Leeuwenkuil maakt dat 6 gelukkige ondernemers. Niet slecht voor een dagje beurs.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik denk dat het veel meer gelukkige ondernemers heeft gemaakt Nils! Ik was één van de gelukkige pitchers tijdens de lunch, was redelijk onvoorbereid eerlijk gezegd maar - deels tot mijn eigen verbazing - heb me er naar tevredenheid doorheen geslagen. Zelfs met een vrij positieve reactie van Tim Draper, die de markt zeer 'marketing heavy' noemde maar wel wat zag in onze benadering van het 'probleem' en de oplossing die we bedacht hebben om het op te lossen. Wat dat betreft kon mijn dag al niet meer stuk :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 121 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.