Aanbevolen berichten

Niet slecht voor een dagje beurs.

 

"Een dagje beurs" (Holland Innovation) is een zichtbaar hoogtepunt van vele onzichtbare, ongeziene daden en handelingen, een samenballing van alle energie die er geleverd is door de mooie Don Quichote's van dit land, die op eigen kracht hun ding doen en zaken in beweging zetten.

 

Nogal wiedes dat je dan complimenten krijgt, hoewel veel van de waardering waarschijnlijk onzichtbaar zal blijven.

 

Nils, held! You kick some ass!

 

[Forum-applaus van Annedien]

 

(voeg vooral je forum-applaus voor Nils toe aan deze thread :-)

 

 

 

Link naar reactie

Zou graag een applaus geven maar donderdag was ik op een ander evenement georganiseerd door een andere ondernemer die het aandurft om nieuwe dingen te starten.

 

Lancelots Academy 2006 - René Pijlman van www.applinet.nl en vele andere

Opgezet door www.lancelots.nl

 

Mijn petje af en een diepe buiging voor de mensen die dit soort evenementen willen en durven te organiseren.

ErnoHannink helpt zelfstandigen internet slim toe te passen zodat ze meer klanten kunnen krijgen

http://www.ernohannink.nl

http://www.enthousiasmeren.nl

Laat de klant naar jou

komen

Hyves voor freelancers

Link naar reactie

Tja, dit is nou net weer teveel eer. Het succes is te wijten aan de tomeloze inzet van een groot aantal individuen, die alles opzij gezet hebben voor dit evenement en die we aardig uitgewoond hebben.

 

Naast partners, participanten en bezoekers, die ik als eerste wil bedanken, gaat mijn dank vooral uit naar de medeorganisatoren. Allereerst natuurlijk Wouter Pijzel, initiator van deze aflevering, met blind vertrouwen in de goede afloop. Ben Lacor, die al het andere werk in zijn eentje moest doen en en passant de Leeuwenkuil en het StarTech Café deed en de volgende dag zijn zoon weggaf. Verder Rembert, onze nieuwe eventmanager verantwoorderijle voor de vorm en inhoud van het programma, Esther (PR) die ons 's ochtends op de radio kreeg en 's avond op het NOS Journaal, Frits (opbouw en logistiek) die er voor gezorgd heeft dat iedereen een stand had met een achterwand, Dees (workshop en participanten), Nico en Justus (opbouw en ontwerp), Erik (alle plaatjes), Willem (nachtwerk voor het aanmeldingssysteem en de nieuwe participanten portal) Henk (budget en inkoop), Lucy (alle bezoekers en facturen), Duncan (techniek) en Jan Douwe (inhoud en presentatie podium programma).

 

Zo'n team is essentieel voor zo'n productie als dit.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 267 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.