• 0

Interesse in kinderkleding?

Beste HL leden,

 

Zoals enkele van jullie weten ben ik hier nieuw op het forum.

Ik heb tot nu toe al een aantal pogingen gedaan om een parttime onderneming te starten. Een tijdje geleden is dit ook gelukt maar door omstandigheden heb ik het beëindigd.

 

Ik heb een nieuw concept in mijn gedachte en dit topic hoort gedeeltelijk tot mijn marktonderzoek.

 

Ik weet dat (goedkoop) (baby/kinder)kleding importeren vanuit het buitenland vaak te duur is voor een lokale webshop. Om goedkoop in te kunnen kopen moet je grote aantallen bestellen.

 

In het buitenland heb ik mijn contacten welke kwalitatief kinder/baby kleding kunnen leveren. Mijn voordeel is bij hen dat ze dezelfde prijs hanteren wanneer ik ook een kleine afname neem.

 

Is er interesse om kinderkleding in te kopen voor een laag prijs met kleine afnames?

Jij als webshop, welk prijs zou je willen zien voor welk prijs (ongeacht de afname);

- Shirts met korte mouwen (Leverbaar in alle maten, 0 maanden tot 4 jaar)

- Shirts met lange mouwen (Zelfde maten als hierboven)

- Rompoer lange/korte mouwen (Leverbaar in de maten 0 maanden tot 2 jaar)

- Jasjes (tot 4 jaar)

 

Indien de prijs je aanspreekt hoeveel stuks per keer zal je er bestellen?

 

Indien een moderator dit een ongeschikt topic vindt mag deze per direct gesloten worden.

 

Groet,

Sinan

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Aan mij heb je helaas geen goede als het gaat om kinder kleding daar ik zelf geen kinderen heb. ;D

 

Nou zullen er hier genoeg leden rondlopen die wel kinderen hebben die je wellicht een indicatie kunnen geven als het gaat om "de prijs" van deze kleding. Natuurlijk "zo goedkoop mogelijk". ;)

 

Misschien kun je ook eens proberen op fora waar veel ouders rondhangen:

 

Ouders.nl

Babyopkomst.nl

Jongegezinnen.nl

 

Het zijn er eigenlijk te veel om op te noemen. Probeer in ieder geval even google met een combinatie jonge ouders forum en andere combinaties.

 

Succes.

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat daar wel belangstelling voor zou moeten zijn. Kleine kinderen groeien zo onvoorstelbaar snel uit hun kleren dat ze die dure Oililly of OshKosh kleren maar een paar keer dragen en dan is het al weer te klein. Dan gaat het het familiecircuit in, voor de neefjes en nichtjes.

 

Voor babies weet ik niet of er wel een markt is, als er een kindje wordt geboren krijg je meestal zoveel babykleertjes kado dat je het eerste jaar niets zelf hoeft te kopen.

 

Voor mensen met niet zo veel geld, of mensen die praktisch zijn ingesteld, denk ik dat er wel een markt is voor goede mooie tweedehands kleertjes.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat daar wel belangstelling voor zou moeten zijn. Kleine kinderen groeien zo onvoorstelbaar snel uit hun kleren dat ze die dure Oililly of OshKosh kleren maar een paar keer dragen en dan is het al weer te klein. Dan gaat het het familiecircuit in, voor de neefjes en nichtjes.

 

Voor babies weet ik niet of er wel een markt is, als er een kindje wordt geboren krijg je meestal zoveel babykleertjes kado dat je het eerste jaar niets zelf hoeft te kopen.

 

Voor mensen met niet zo veel geld, of mensen die praktisch zijn ingesteld, denk ik dat er wel een markt is voor goede mooie tweedehands kleertjes.

 

 

 

Het gaat eigelijk niet eens zo zeer om particulieren, mijn vraag meer betrekking tot ondernemers die hun eigen webshop onderhouden.

Zij hebben meestal problemen met goedkoop inkopen bij een klein afname.

 

Daarbij gaat het ook niet om tweedehands kleding, gewoon nieuw vanuit de fabrikant.

De reden waarom ik goedkoop kan inkopen (ook bij een klein afname) is dat een familielid in het buitenland een eigen winkel heeft, via hem kan ik dus weer kopen voor hetzelfde prijs wat hij ook betaald.

Doordat hij een trouwe klant is bij de fabrikant krijgt hij ook zo kleine afnames.

Link naar reactie
  • 0

mijn vraag meer betrekking tot ondernemers die hun eigen webshop onderhouden.

 

Een kleine groothandel dus. Waarom verkoop je niet direct door aan particulieren? Waarom begin je geen Peuterwear (vrij naar Tupperware) Parties?

 

Om daar kort antwoord op te geven; De zakelijke markt zal mij minder tijd kosten, welke weer met zich meebrengt dat je per verkochte minder winst maakt.

Link naar reactie
  • 0

 

Hmmm. Als je met je handel moet leuren op fora zoals HL dan is tijd blijkbaar geen probleem. Van de 3000 bezoekers zijn naar schatting 3 actief in de verkoop van kinderkleding. Zowel voor verkoop als marktonderzoek dus geen goeie plek. Wat mij betreft mag dit topic wel dicht.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

 

Hmmm. Als je met je handel moet leuren op fora zoals HL dan is tijd blijkbaar geen probleem. Van de 3000 bezoekers zijn naar schatting 3 actief in de verkoop van kinderkleding. Zowel voor verkoop als marktonderzoek dus geen goeie plek. Wat mij betreft mag dit topic wel dicht.

 

Het is ook niet bedoeld voor verkoop dit topic.

Ook is dit niet mijn hele marktonderzoek, het is er een deel van.

 

Indien dit topic volgens jullie dicht moet, prima.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    14 leden, 270 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.