Volgens mij heeft voor alles en iedereen jouw leverancier een probleem. Voor een nieuwe aanhanger met een aanschafwaarde van 5000 EURO zou je m.i. een degelijk product mogen verwachten. Aanhangers staan/rijden gebruikelijk buiten ook onder de (brandende) zomerzon.
Je hebt nu kennelijk een inferieur product gekocht en maakt steeds reiskosten en besteed tijd aan het probleem wat jouw leverancier veroorzaakt. De eerder aangeboden oplossing wordt bij nader inzien toch niet geboden, dus dan zou je volgens mij zomaar eens in je recht kunnen staan om een koop te ontbinden. Geen idee wat aan te vangen met de (gevolg)schade. Wie heeft de aanpassingen/customizing verricht?
Wat voor algemene voorwaarden (garantie) of geschillenregeling hanteert (biedt) deze leverancier? Goede kans dat je hier volledig gecompenseerd wordt, dus dat zou ik even goed uit (laten) zoeken. Jouw dagwaarde wordt nu (zwaar) negatief beinvloed.
Dat is natuurlijk grote onzin evenals het argument dat beplating niet vervangen kan worden. Je hebt ook niet via WA gekocht en betaald.
Groet,
Highio