Ik denk ook dat je in de knel komt met retouren. Uiteraard de mensen die 2 of 3 paar kopen om te passen en gegarandeerd de andere paren retourneren, nog afgezien van de mensen die alles retourneren. Met een dusdanig kleine voorraad ben je wellicht continu alles kwijt omdat het nog heen en weer gaat met de post.
Een goede website met mooie afbeeldingen en dergelijke kan zeker helpen, in combinatie met social media. Als het exclusieve spullen zijn dan kunnen ze in ieder geval zien wat er te krijgen is, en dan alsnog naar de winkel komen.
Als je een vaste klantenkring hebt die weten wat ze willen en wat hun maten zijn kun je dat natuurlijk wel faciliteren door (verborgen voor het algemene publiek) een bestelformulier te maken.
De issue is dat je waarschijnlijk heel veel verstand van schoenen hebt, maar dat is niet de kennis die je nodig hebt om succesvol online te verkopen. Voor iets als een Zalando zijn de producten niet eens relevant, hun kracht zit in een gestroomlijnd systeem van magazijnmanagement, verzending, retourenafhandeling en dergelijke.