Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26/04/19 in all areas

  1. 6 points
    De huurders hebben het pand verlaten geeft u aan. Dan gebruiken de huidige - u onbekende - personen het pand onrechtmatig, dus zonder recht of titel, zoals dat juridisch heet. Heel in het kort doet u het volgende: 1. Licht de politie in van het onrechtmatig gebruik door u onbekende personen, ga naar het pand toe (niet alleen!), vervang de sloten (cilinders), breng extra knippen aan de binnenkant aan, en doe dat zodanig dat ze er absoluut niet meer in kunnen. 2. Hang een brief op voor hen dat ze op afspraak hun eigendommen kunnen ophalen tegen betaling van vergoeding van de schade. 3. Hang ook een brief zichtbaar maar niet verwijderbaar op voor een eventuele slotenmaker met de mededeling dat u de eigenaar bent, er geen rechtmatige huurder of gebruiker is, niemand het pand binnen mag en de cilinders niet vervangen mogen worden en dat men contact met u op kan nemen via telefoonnummer x. 4. Sluit gas, water, licht etc. af/zeg het op als dat op uw naam staat, maak foto's van alle meterstanden, liefst met een krant erbij waar de datum op staat. En sluit ook de toegang tot de meterkast af.
  2. 2 points
    Lees dit een jaar na datum allemaal nog eens terug voor een klein beetje bewustzijn. Groet, Highio
  3. 1 point
    Je stelt je vragen aan potentiële klanten in deze initiële test/validatie fase altijd op basis van je aannames. In je openingspost vertel je ons een aantal dingen op basis van jouw ideeën en jouw perceptie van dit alles. Eigenlijk moet jij advocaat van de duivel spelen met jezelf en alles in twijfel trekken en juist bijv. bij die babywinkel in de stad gaan staan en zwangere stellen de JUISTE vragen (via user tests) stellen over jouw aannames. Zie bijv. https://dschool.stanford.edu/s/METHODCARDS-v3-slim.pdf (via https://dschool.stanford.edu/resources/the-bootcamp-bootleg) met allerlei design thinking tips op een hands-on manier en die iedereen kan doen. Wat de andere zeggen is waar, je hebt te praten met stakeholders (kraamorganisaties etc.) en allerlei drempels qua privacy te overwinnen. Persoonlijk vind ik dat je daar NU niet bezig mee moet zijn om de simpele rede dat wanneer jij in gesprek gaat met potentiële klanten er zomaar een idee kan ontstaan (in dezelfde hoek) die daar geen last van heeft. Identificeren van behoeften/problemen/pijnpunten bij ECHTE klanten is waardevoller dan autistisch te focussen op wat voor regeltjes er zijn en bij elke stap het poldermodel in te voeren. Dat komt later.
This leaderboard is set to Amsterdam/GMT+02:00

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept