Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 18-09-19 in alle zones

  1. Het topic even gelezen: eens met Hans . En voor een deel kan ik TS ook goed volgen: kleine specialisten zijn de achilleshiel van dit soort audiomerken. Mensen die het hebben over: 'T.S is niet interessant voor importeur, want neemt geen 100 containers tegelijk af', hebben het denk ik niet helemaal begrepen. Ter vergelijk: merken als -ik noem een dwarsstraat- Harman en Miele, zouden niks zijn zonder de vakhandel. Deze specialisten dragen mede zorg voor onderstreping van het 'Premium' imago, waardoor de prijsstelling bij de dozenschuivers ook op een redelijk niveau ligt. Ik denk daarom dat dit meer een kwestie van ongenoegen is: TS heeft zich beklaagt bij de fabrikant over de importeur, en zoiets hakt er natuurlijk enorm in. Tel daarbij op dat de relaties blijkbaar al niet zo lekker liepen, en dit is het gevolg. TS, kop op. U bent een echte ondernemer (vooral dat zelf ontwikkelen van marketingproducten en die showroom vind ik echt top!) en u zult denk ik snel weer een partner vinden waarmee het beter klikt.
    3 punten
  2. En wederom heb jij nog steeds kritiek op de bedrijfsvoering en strategie van fabrikant en distributeur. Je blijft vinden dat ze met jou en jouw formule zaken moeten doen en niet met dozenschuivers. Dat mag je allemaal best vinden, maar je hebt er geen invloed op, dus laat het los en move on....
    3 punten
  3. U bedoelt zeker "U bedoelt". Maar inderdaad ik bedoelde crowdfunding. Maak die vergissing wel vaker omdat de bron van de financiering bij het publiek ligt bij crowdfunding. Fijn dat U zo goed oplet. Ik denk dat er zeker een markt is voor TS en dat mensen ook best wat extra willen betalen. Ik kocht heel lang geleden mijn boxen (MC) in een huiskamer setting in Breda met zeer dikke kabels aan mijn Denon om er het maximale uit te halen. Dat de omzet nu nog beperkt is wil niet veel meer zeggen dan dat de steile omzetstijging die veel bedrijven kennen nog moet komen. Jammer genoeg hebben veel kleine bedrijven niet de mogelijkheid om die situatie af te wachten.
    2 punten
  4. De bedragen die je vraagt zijn niet ongewoon. Je betalingsmethode wel. Je kunt in het gesprek emailadres vragen en direct na het gesprek per email de overeenkomst bevestigen en de factuur sturen. Vervolggesprekken laat je pas plaats vinden na betaling. Betaalt iemand niet? Dan geen klant. Je risico is dan beperkt tot dat ene intakegesprek. Voordeel, je houdt alleen die klanten over die echt willen.
    2 punten
  5. Beste Norbert, Hartelijk bedankt voor je warme welkom en je feedback op de website! Onlangs Higherlevel ontdekt. Mijn plan is om actief te worden op dit platform en ook andere ondernemers te voorzien van feedback op financieel, fiscaal en (online) marketing gebied. Fijn om te horen dat pakket samenstellen bevalt. Dan is mijn missie geslaagd. Ik vond het een goede oplossing om potentiële opdrachtgevers meer vrijheid te geven over welke diensten ze wel en niet willen afnemen, waarbij ze meteen kunnen zien wat de bijbehorende tarieven zijn. De plug-in die ik hiervoor gebruik is Cost Calculator for WordPress van QuanticaLabs. Link: https://codecanyon.net/item/cost-calculator-for-wordpress/21709867 Succesvolle groet, Pascal Vromans BLP administratiekantoor
    1 punt
  6. Beste Helmut, je hebt bijna exact dezelfde vraag 19 uur geleden al in het andere topic gesteld. Deze crosspost/dubbelpost gaat daarom op slot.
    1 punt
  7. Ook om een andere reden een terechte vergelijking: te afhankelijk zijn van één leverancier (of één klant) is nooit goed.
    1 punt
Deze erelijst is ingesteld op Amsterdam/GMT+02:00
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.