Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 27-12-19 in alle zones

  1. For the record: de online banken staan dit niet toe. Alle vennoten moeten gevestigd zijn in hetzelfde land als het bedrijf. Ook een aantal offline banken heeft moeite met vennoten in meerdere landen. De drie grootbanken hebben echter geen probleem met deze situatie. Inmiddels hebben we een zakelijke rekening geopend bij één van de grootbanken. Daarmee is deze vraag dus door onszelf beantwoord en kan iemand anders daar nog zijn voordeel mee doen.
    2 punten
  2. Dat is wel een hele makkelijke reactie, de pot verwijd de ketel... Ik zou zeggen ga eerst te rade bij jezelf. Jullie keuren webwinkels goed die niet voldoen aan jullie eigen gedragscode en al helemaal niet voldoen aan de huidige wet- en regelgeving en dat hebben jullie bewust gedaan gezien de reactie hier. Misschien is de berichtgeving in Kassa gechargeerd maar dat laat onverlet dat jullie zelf steken bewust laten vallen.
    2 punten
  3. Ruim drie maand geleden zijn wij het logo van mkbkeurmerk gaan dragen, er zijn een aantal kleine veranderingen merkbaar, er worden minder mails gestuurd met vragen, men gaat sneller over tot koop. Daarnaast is het niet zo heel duur om zo een keurmerk te dragen, dus het kan iig geen kwaad vind ik. Maar uiteindelijk moeten we het toch zelf doen, goede service leveren en het vermelden van addres tel numm enz.. Zodat de klant persoonelijk contact kan opnemen indien hij ontevreden is.
    2 punten
  4. Hoeveel unieke bezoekers zal de (B2B) website of beter gezegd eeuwige placeholder van henkh als lokale (regionale) ondernemer hebben? ;+) Groet, Highio
    1 punt
  5. De navigatie moet makkelijk en intuïtief zijn (niet te veel klikken en bladeren voordat je bij hetgeen bent dat je wilt zien) en wat duidelijk naar voren moet komen is dat wij een ander perspectief bieden op public speaking; namelijk die van een performer. Ik wil hier alvast even op inpikken: "Niet te veel klikken en bladeren voordat je bij...", komt voort uit een mythe, de 3-klik-regel. Alleen is die fout. Natuurlijk moet je het klik-traject niet langer maken dan nodig is, maar als een lang vereist is, dan kan dit perfect. Beschouw informatie als een geur. Zolang het informatiespoor goed zit, snuffelen wij bezoekers wel verder. "Public speaking, vanuit het perspectief van een performer...", dit wil je lekker belangrijk maken. Mooi. Waarom? Want nét dat mis ik. Om het in jullie Yololish te zeggen, "What's in for me?". Kom ik gelijk bij een volgend puntje van kritiek: jullie mengen nogal veel Engels en Nederlands door elkaar. a) Niet iedereen is het Engels machtig. b) Zelfs als je het wel vlot kan gebruiken, moet je onnodig een vertaalslag maken, waardoor het cognitief meer belastend is en dus meer vermoeiend. c) Een hoop mensen vinden talen mengen irritant storend. De titel op de homepagina vind ik te algemeen: "Wij zorgen ervoor dat je wordt gehoord èn onthouden!". Waar? Hoe? Wat? Dat weet ik niet, eerst verder lezen, dan wordt het duidelijk. De CTA daar een beetje onder "Laat me de workshops zien", is te vroeg. Verleid mij eens eerst! Je hebt een 'dienst' waarbij je gratis een pitch, video of presentatie van max. 5 minuten even evalueert. Verkoop DAT op je homepagina. Wanneer ik klik op die CTA kom ik trouwens uit op een andere website. https://www.eventbrite.nl/o/the-pitchshifters-27398094487 Zoiets kost je natuurlijk bezoekers en klanten. Je navigatiemenu is niet ingericht op de toptaken. Inspiratie en inzichten? We don't care! Echt niet. Eventueel kan je een linkje daar naartoe voorzien in je footer. Maar niet in je kostbaarste stukje schermvastgoed. In je belangrijkste navigatiemenu komt dit: Home - Toptaak 1- Toptaak 2 - Toptaak n - Over Ons - Contact En die Over Ons haal je weg wanneer je geen plaats hebt (verzetten naar de footer). Is geen ramp, want sinds een jaar of 5 gaan de mensen automatisch al naar de footer om een Over Ons-link te vinden. "Werk met ons" is ambigu. Gebruikt het beter ingeburgerde en korter 'Contact'. Ik kan je verzekeren dat er nu bezoekers zijn die zich afvragen hoe ze je kunnen contacteren... Hergebruik kennis die mensen al hebben via andere websites. Neen, je moet het warm water niet opnieuw uitvinden om arty-farty speciaal over te komen of om andere redenen. Toptaak 1, 2, n dat zijn je toptaken of topdiensten, zaken die jij het best verkocht krijgt, waar de bezoekers dus voor langskomen. En dan krijg je dit: Home - Storytelling - Stemcoaching- Creatief Schrijven - Presentatietraining - Contact Kijk eens aan zie. Nu ziet een gebruiker gelijk in één klap wat jullie nu doen. En ook Google gaat hiervan houden. Je menu staat immers op elke pagina, Google gaat door hebben dat het belangrijk is en zal beter associaties maken. Experimenteer ook met de volgorde. Als Stemcoaching het best verkoopt, zet dit dan eerst (na Home uiteraard). De samengestelde pakketjes kan je kwijt onderaan op de detailpagina van pakweg 'Storytelling' gewoon met wat linkjes... ------------------ Liever een bundel? Storytelling en Creatief schrijven Presentatietraining en Storytelling Incompany trainingen eveneens mogelijk ------------------ ...en dan link je vandaar uit door naar een andere pagina. Informatie kan je best altijd in lagen brengen. Degene die bundels of incompany willen, kunnen het snel vinden. Degene die het niet willen, worden niet met een brij nutteloze info (nutteloos voor hun) geconfronteerd. Er is echt nog veel meer over deze website te zeggen. Prijzen bv. Die ontbreken. Stel je eens voor, je zit in een supermarkt en geen enkel product heeft een prijsetiket... Handig toch? Weet je, prijsinformatie (absoluut of een indicatie) is op de meeste websites dé toptaak. Daarvoor komen de meeste mensen langs. Ja, ook op B2B-websites. Ja, je concurrenten kennen je tarieven dan ook. Geloof me, de meer ernstige concurrenten wisten die ook al. Neen, je moet geen schrik hebben dat je mensen gaat afschrikken. Da's net goed. Niet iedereen kan zich jouw diensten permitteren. Helaas. Wat erg. Nu verkrijg je dit effect... Geen prijs? Ah, dan zal je wel duur zijn. Terwijl dat misschien niet zo is. Mensen kunnen dé toptaak (prijs opvragen) niet uitvoeren en zakken af naar concurrenten. Als ze daar iemand vinden die wel prijzen laat zien en die zijn voor hun aanvaardbaar, dan is de kans héél groot dat ze DAAR gelijk bestellen en niet bij jou. Bovenstaande is niet het enige wat beter kan, het is wel een goed begin. Succes trouwens!
    1 punt
Deze erelijst is ingesteld op Amsterdam/GMT+02:00
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.