Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 05-07-20 in alle zones

  1. Je kunt ook jouw ontwerpen laten maken en zelf de verkoop doen. Dan ziin er wel hogere aankoopkosten omdat de maker met die machiene ook wat moet verdienen, maar je kunt dan zien of de handel gaat lopen. Zoja, kun je zelf die machiene aanschaffen. Het belangrijkste is dat je zo gaat ontdekken of er überhaupt iets aan jouw ideeën te verdienen valt.
    5 punten
  2. Om je dromen waar te kunnen maken, moet je wel eerst wakker worden. Wat het lichaam niet (meer) kan, neemt de geest over. Wordt ontwerper en verkoop je ontwerpen. Zelf ben ik een pragmatisch denker en doener, waardoor mijn antwoord wat kort en bondig kan overkomen ... desalniettemin is het goed bedoeld.
    4 punten
  3. Géén. Alle kennis en ervaring valt uiteindelijk te leren. Alleen verkijken sommigen zich op de inspanning en tijd die het gaat kosten om dat goed te doen. Ik deed er in ieder geval 14 jaar, grofweg 1500 aanvragen en tegen de 200 schadedossiers over om een echte specialist te worden, en ik leer nog elke dag bij . Een redelijk basisniveau AOV Adviseur - waarin je nog lang niet alle ins en outs kent - gaat je zeker een jaar kosten. Maar belangrijker nog: de echte relevante kennis doe je niet op uit opleiding, boeken en internet, maar ga je pas leren in de praktijk bij aanvragen en schades. Bijvoorbeeld wat de verschillen in technisch en medisch acceptatiebeleid zijn, en hoe een verzekeraar werkelijk wel of niet voldoet aan de verwachtingen van jou en de klant. Met een gespecialiseerde adviseur koop je dus kennis en ervaring in waar je wel zelf achter zou kunnen komen, maar wat je niet zelf wilt of hoeft te doen. Dat is ook precies waarom ik bij de bouw van een huis een architect zou inhuren. Niet voor de bouw zelf, want ik weet dat een architect niet bouwt, net als een AOV adviseur niet verzekert, maar voor het advies, reken- en tekenwerk zoals ik voor AOV doe. Juist kleine ondernemers doen er vaak verstandig aan om wel een adviseur te hoeven betalen: is uiteindelijke namelijk veel beter en goedkoper voor ze maar bovenal veel veiliger! Goedkoop is te vaak hele dure miskoop. Maar de praktijk is dat de mensen die het advies het best kunnen gebruiken, het vaak niet kunnen betalen (of het eigenlijk wel kunnen maar niet willen) Waar mogelijk noem ik daarom man en paard. tientallen voorbeeld op dit forum en in dit topic. Maar in dit geval doe ik het bewust even niet. Enerzijds omdat het een goed voorbeeld is van "expertise die zo'n gespecialiseerde adviseur heeft waar je zelf achter zou kunnen komen". Anderzijds omdat - zoals ik al heb aangegeven - het 3 verzekeraars zijn een adviseur verplicht stellen. Geen keuze dus: je kunt bij deze maatschappijen niet rechtstreeks zonder een adviseur een aanvraag indienen. Dat hoeft niet Norbert Bakker te zijn, want er zijn nog minstens 500 andere AOV adviseurs waarvan een stuk of 10-20 echt héle goede (zoals: Annemieke Postema, Arnoud Wennekus, Bob van der Henst, Majan van Riessen, Kevin Knowles, Michel Hogenkamp etc etc om maar een paar zeer gewaardeerde concullega AOV adviseurs met kennis van zaken te noemen) maar je zult er toch eentje moeten kiezen als je als architect zaken wil doen met de 3 verzekeraars die voor jouw beroep zowel de beste prijs als de beste kwaliteit bieden. En welke van die 3 producten voor een 35 jarige architect uiteindelijk de beste optie is hangt ook nog af van een paar factoren: hoe stabiel is het inkomen, hoeveel zakelijke kilometers reis je, doe je aan kitesurfen of ski je wel eens off piste, wat is je BMI, heb je in het verleden wel eens een psycholoog geraadpleegd, gebruik je medicijnen, etc etc... allemaal factoren die meewegen in de uiteindelijke keuze wat voor jou de beste optie is. En voor een ander beroep, andere leeftijd en ander bedrag kan het weer allemaal anders zijn.
    2 punten
  4. zijn er collega's die nog capaciteit over hebben op een machine, met een beetje goede wil kun je daar beginnen je spullen te maken of laten maken. verder zijn er nog wel wat verkoopkanalen die je kunt benaderen om wat samen te doen zodat de verkooptijd ook minder voor je wordt. scheelt je vooraf investeren. en andere verkoopkanalen scheelt verkooptijd, als de klanten gericht worden doorverwezen of iemand anders de verkoop doet. dit lijkt me praktisch gezien je lichaam niet iedere dag wil doen wat veel klanten wel verwachten.
    1 punt
  5. Je kunt ook zelf de producten maken en zorgen dat ze te koop zijn bij andere webshops waar al veel bezoekers zijn. Dat kost je dan ietsje aan marge, maar je hebt dan wel verkoopkanalen. En zet linkjes uit naar je eigen webshop zodat die goed gevonden wordt. Zorg op je website voor goede foto's, er staan er een aantal op die heel erg donker zijn. Op je website mis ik een grote boodschap dat je sieraden op maat kunt maken, straal dat meer uit. De klant zoekt een bepaald onderwerp, jij kunt dat maken.
    1 punt
Deze erelijst is ingesteld op Amsterdam/GMT+01:00
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.