Jump to content
  • Creative intelligence in organisations – Insights for executives


    Annedien Hoen

    Creative intelligence in organisations – Insights for executives

     

    Korte samenvatting:

    De Vierde Industriële Revolutie ( #4ir ) betekent verandering op een schaal en met een impact die we nog niet eerder hebben meegemaakt. Hoe ontwikkel je de vaardigheden van mensen op zo'n manier dat ze beter kunnen omgaan met onzekerheid? Wat is nodig om te kunnen reageren op de steeds grotere invloed van technologie?

     

    Ik schreef dit artikel om mijn visie hierop te verhelderen.

     

    Waarom vind je dit interessant of wil je dit delen?:

    Ik denk al heel wat jaren na over innovatie, management, creativiteit, strategie en organisatieontwikkeling. Ik denk dat mijn visie hierop relevant kan zijn voor de bezoekers van Higherlevel en vind het ook gewoon leuk om te delen ;-) Feedback wordt ook gewaardeerd!

     




    User Feedback

    Recommended Comments

    There are no comments to display.



    Join the conversation

    You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

    Guest
    Add a comment...

    ×   Pasted as rich text.   Restore formatting

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Bring your business plan to a higher level!

    On this forum all subjects are discussed related to entrepreneurship.

    Growing together with other entrepreneurs

    ✓     Ask your entrepreneur questions

    ✓     Share your answers

    ✓     Low profile

    ✓     Transparant

    ✓     At your convenience

    ✓     Always based on relevance, substance and expertise

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept