Jump to content
  • Geen ruis meer over de identificatie van een product!


    Jolanda van GS1
    • Nieuws en artikelen Intellectueel eigendomsrecht en productbescherming Wat vinden jullie van mijn...

    Het belang van goede productidentificatie is in zowel de fysieke als de digitale wereld steeds belangrijker. Online blijven producten en bijhorende productinformatie altijd te vinden, zelfs als ze al lang zijn verlopen en niet meer worden geproduceerd. Internationaal hebben bedrijven een wijziging van de status-quo geëist. GS1 Nederland vraagt daarom aan bedrijven – met ingang van januari 2019- barcodes (GTIN) niet meer opnieuw te gebruiken.


    Ga naar artikel

    Waarom vind je dit interessant om te delen?

    Het is voor ondernemers belangrijk dat ze hun producten op het schap van (online) retailers en verkoopplatformen kunnen blijven verkopen. We hopen bepaalde spelregels helder en duidelijk te communiceren zodat ieder bedrijf daar baat bij heeft.


    User Feedback

    Recommended Comments

    There are no comments to display.



    Join the conversation

    You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

    Guest
    Add a comment...

    ×   Pasted as rich text.   Restore formatting

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Bring your business plan to a higher level!

    On this forum all subjects are discussed related to entrepreneurship.

    Growing together with other entrepreneurs

    ✓     Ask your entrepreneur questions

    ✓     Share your answers

    ✓     Low profile

    ✓     Transparant

    ✓     At your convenience

    ✓     Always based on relevance, substance and expertise

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept