3amp

Super Senior
  • Aantal berichten

    134
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Nederland

3amp's trofeeën

  1. Hoi Ido, er zit geen onderneming in - het is opgezet om culturele evenmenten mee te organiseren en sponsorships op te halen - en de mensen die interesse hebben willen eenzelfde doen. Mij scheelt het de openstaande kosten en hoofdpijn dat ik eruit ben en hen scheelt het notaris kosten voor een nieuwe stichting. gr. stepan
  2. Beste allen, Ik heb een stichting waar nooit iets mee is gedaan. Nu heeft diegene die er altijd voor betaalde zich uit NL uitgeschreven en krijg ik de rekeningen. gelukkig heb ik iemand gevonden die interesse heeft in de stichting... Nu is mijn vraag - kan ik de stichting gemakkelijk overschrijven op andere mensen bij KvK? dank alvast
  3. dank voor jullie reacties - ik heb WHT e.d. expres niet benaderd of daar geinformeerd omdat ik geen zin heb in mensen die me gaan lopen contacteren dat ze het willen kopen. Uiteindelijk, als ik wil waarborgen dat de site niet gebruikt zal worden voor verkeerde doeleinden, ben ik toch beperkt tot filmmaatschappijen of management. stepan
  4. ding is dat ik niet alleen de domeinnaam wil verkopen, maar ook de rest zoals de mailinglist + gereg. gebruikers. Hierbij zit ik min of meer vast aan flimmaatschappijen + management, omdat ik niet wil dat een of andere firma de lijsten gaat gebruiken voor spam. Niet dat dit mijn probleem zou zijn, maar ik wil dat het in de correcte handen valt... Daarvoor moet ik een juiste prijs weten en alleen een domain appraisal kom ik niet ver mee.
  5. Al meer dan 7 jaar heb ik een fansite. Door de jaren heen heb ik meer dan 12.000 geregistreerde leden en een mailing bestand van 30.000 leden. Jammer genoeg kom ik door mijn werk er niet meer aan toe mijn aandacht te schenken aan deze site en ipv dat deze langzaam aan afsterft (ooit zal het wel gebeuren, ook al blijven de bezoekers komen en registreren) zou ik er een beter doel aan willen geven. Uiteindelijk vind ik het zonde van al het werk wat ik erin heb gestopt, bekendheid die ik aan de domeinnaam heb gegeven (indien site geactualiseerd wordt, no.1 ranking bij google en top 5-10 bij overige grote zoekmachines). Bezoekersaantallen varieeren van 1500 tot 20.000 (pieken) per dag, afhankelijk van het updaten/notificaties of mediaaandacht voor de actrice. Heeft iemand ervaring met verkoop van zo'n site? Wie doet een goeie apraisal van zowel de site/content als domein? Hoe kun je iets dergelijks het beste op de markt brengen? (ik heb contacten bij Sony pictures, Warner Bros. USA, management van de actrice weet ik ook te bereiken) Anyhow, ik ben mijn hobby ontgroeid en alhoewel ik het liever niet zou verkopen - als ik niets doe dan is alle effort voor niets geweest + gaat er een communicatiemiddel onnodig verloren terwijl deze voor div. doeleinden benut zou kunnen worden. Graag jullie ideeen hierover of tips. Thanks Stepan
  6. De tentoonstelling zou ik helaas niet redden, maar om 8.30 moet ik toch in Den Haag zijn, dus wellicht dat ik even langskom daarvoor... van/tot hoelaat is de borrel?
  7. Ik weet niet of dit eerder is besproken - maar wat zijn volgens jullie de beste tijdstippen/dagen om een cold-call te doen? Welke tijdstippen/dagen boeken volgens jou het meeste succes?
  8. dank voor de tip, wellicht word ik daar ook iets wijzer :)
  9. Ik vraag mij af of er voor NL een site bestaat die per bedrijf informatie vrijgeeft over bv. de inkopers, product managers etc. Ik ben per toeval op eentje gestuit, lijkt zeer amateuristisch opgezet maar bevat wel de goede informatie : http://php.bene.ws/benesearch.php alleen is dit voor Belgie... Any tips?
  10. 3amp

    Drukkerij

    Mooie praatjes heb je niets aan dus zal ik het direct zeggen; ik vind er weinig zakelijks/professioneels aan. De teksten zou ik zeer zeker laten herschrijven en al zeker in de U vorm, wil je een beetje zakelijk overkomen. Over het algemeen zal je toch met 'ouderen' te maken hebben die beslissen over het wel of niet uitgeven van hun budget aan jou... en persoonlijk zou ik een brochure met dergelijke tekst direct in de papierbak deponeren. Verder wil je communiceren dat je verder dan alleen schoolfeesten gaat. First impression bepaalt bijvoorbaat al hoe je boodschap wordt ontvangen en of deze uberhaupt wordt ontvangen. a) als je schoolfeesten op de voorkant van je brochure zet, zal sowieso een grote groep mensen afhaken om voor de hand liggende redenen... b) mooi vormgegeven hoeft niet per definitie druk te zijn, dit kan ook strak en in stijl. Het voorbeeld wat is bijgesloten bevat wat mij betreft geen vormgeving, behalve wat clip-art die het geheel meer tekort doet dan dat het toevoegt. c) daarnaast zou ik toch gaan denken over een logo - als je toch al gaat promoten kan je beter een identity opbouwen voor de toekomst (tenzij dit iets tijdelijks voor je is)... Wellicht kun je iemand zoeken die je hiermee wil helpen en zijn/haar portfolio op wil bouwen... zijn er zat. Qua teksten zou je hier op het forum ook ongetwijfeld hulp kunnen krijgen indien je hiervoor openstaat. Ik zou hier graag nog meer over zeggen, maar moet helaas aan het werk. Groet, Stepan
  11. niet om af te zeiken, maar die kans is net zo groot als dat ik vandaag een aanrijding maak ;) daarbij berekent hij rente als ze niet op tijd betalen... je kan er sowieso van uitgaan dat ze er onderuit gaan proberen te komen... zeker indien hij het vanuit zijn eigen naam heeft geschreven en niet alszijnde bedrijf.
  12. 'goed' niet...want dan zou alles volautomatisch gebeuren. Maar ik heb in ieder geval 2 externe harde schijven. 1 van 250GB...daarop kopieer ik al mijn projectbestanden, kantoordata en mail. 1 tot 2x per week. En iedere dag dat ik naar huis ga kopieer ik altijd de documenten/boekhouding/etc. van beide bedrijven naar m'n kleine hardeschijf (Freecom, 30Gb, is super dun en klein en heeft alleen usb aansluiting - geen stroom nodig..aanrader) die ik altijd meeneem als ik van kantoor ga. Verder probeer ik 1x per maand een DVD te branden met de belangrijkste zaken.
  13. Hahaha..het al oude probleem van de US.... lijken zo ver vooruit, alleen qua betaalmethoden gebruiken ze de meest fraude-gevoelige... Ik heb diverse ervaringen hiermee, zowel qua klanten als Google. Wire-transfers (lees: gewoon bankoverboeking) lijken de meeste problemen te geven. Ik weet dat ik door mijn eis bij een klant 10 mensen aan het werk had op gegeven moment om een wire-transfer te klaren (goedkeuringen, communicatie met bank etc.)... en dat was Universal McCann... moet je nagaan hahaha Je moet even de afweging maken afhankelijk van de frequentie hoe vaak je betalingen gaat ontvangen. Is dit de enige persoon waar je van gaat ontvangen? Optie wire-transfer : dan zou ik daar waarschijnlijk voor gaan, het is even eenmalig opzetten voor je klant en daarna kan hij gewoon iedere keer zonder problemen overboeken. Igv van meerdere klanten zou ik deze optie niet gebruiken, ze doen het liever niet en het duurt even voor ze het (goed) doen Of verwacht je ook andere betalingen? Blijven de bedragen deze hooogte behouden of zullen er ook lagere bedragen tussen zitten? Een cheque verzilveren van 100 EUR of eentje van 1800 EUR kost nog steeds hetzelfde, bij ABN is dat rond de 12 EUR als ik me niet vergis. Op 100 Euro is dat veel..op hogere bedragen valt daarmee te leven. Daarbij kun je bijv. bij ABN formulieren voor laten drukken en is het invullen echt geen rompslomp. Je geld wordt doorgaans binnen 4 tot 5 dagen bijgeschreven. Postbank = bijna 2 weken, Rabobank heb ik geen ervaring mee qua cheques. Interpay of creditcard betalingen zou ik niet doen. Er zijn als ik me niet vergis zowel maandelijkse abbonementskosten aan verbonden en ook een % van de betalingen die je af moet dragen. Paypal zou ik ook niet doen, heeft nog steeds een imago probleem en het beheren van je geld of overzetten naar je rekening(en) duurt lang. Los daarvan rekenen ze nog steeds een te hoge 'fee' als je het aan mij vraagt. Kortom - ik zou of voor cheque gaan of voor wire-transfer. Het tweede zou nog altijd mijn voorkeur en vertrouwen genieten... Groet, Stepan
  14. Ik zou de brief + factuur sturen. Je kan er bijvoorbaat al vanuit gaan dat ze het niet gaan betalen, dus zou ik ook direct naar een advokaat op zoek gaan die op no-cure-no-pay basis wil werken en deze ook direct inschakelen zodra de betalingstermijn is overschreden of reactie uitblijft. Het zal sowieso richting juridische afdeling gaan als je met dat soort bedragen aan komt zetten. (Een lager bedrag vragen is denk ik geen optie....dan zien ze dat je geen groot spel durft te spelen en gooien ze de rekening direct in de prullenbak. Als je dan alsnog met advokaat komt kun je alleen voor dat bedrag gaan..) Ben benieuwd hoe dit afloopt! Hou ons op de hoogte. Stepan
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.