Agenda_Ondernemers

Senior
  • Aantal berichten

    36
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Agenda_Ondernemers's trofeeën

  1. Je hebt gelijk Wouter, het ligt er blijkbaar aan hoe je de pakketten aanlevert. Ik verstuur eigenlijk bijna nooit verzekerd, gebruik altijd Basis Pakket zegel. Boekjes met zegels koop ik eens in de maand. Als je gewoon bij de balie je pakketje afgeeft en vraagt om een zegel, krijg je de 2e helft van de zegel mee, met daarop een stempel (als je geluk hebt), wat dus als bewijs zou kunnen gelden. Dit is echter ook niet altijd zo, het ligt er maar net aan wie er achter de balie staat. Ik heb eens gevraagd of ik een vorm van bewijs kon krijgen toen ik mijn pakketjes afgaf (met daarop de al eerder ingekochte zegels).. dit was niet mogelijk. ... het blijft een beetje vreemd al met al.. Groet, AgendaVoorOndernemers
  2. Het overkomt mij regelmatig dat een track-en-trace pakketje gewoon niet traceerbaar is... hij komt dan wel gewoon aan gelukkig. Afgelopen zaterdag 7 pakketjes gepost, geen enkele is nog traceerbaar. Mijn punt: een pakketje kan kwijtraken voordat het 'traceerbaar is geworden'. Aan de code zelf heb je dus niets. Stuur je hem verzekerd, dan heb je een verzendbewijs. Groet, Agendavoorondernemers
  3. Welke abo ik precies heb weet ik niet. Ik betaal enkel per transactie in ieder geval. De enige reden die ik kan bedenken om voor een tussenpersoon/PSP te gaan is de andere betaal opties als creditcard, etc. Groet, AgendaVoorOndernemers
  4. Let ook goed op: Track&Trace wil niet zeggen dat het verzekerd is! Hiervoor moet je *aangetekend* versturen (8,05 euro, verzekerd tot 500 euro). Daarnaast 'stopt' de track en trace vaak met 'werken' zodra je pakketje het land uit gaat. Je hebt dan dus eigenlijk niets aan track en trace. Nog een punt: een track-en-trace nummer op zich is geen bewijs van verzending. Ik koop mijn zegels altijd vooruit, dus kan zo 20 track-en-trace nummers opnoemen. Vr.groet, AgendaVoorOndernemers
  5. Er zijn genoeg iDeal modules voor virtuemarkt te vinden: http://www.google.nl/search?q=virtuemart+ideal&hl=nl&prmd=ivns&ei=txZZTYjlHcPsOay-hL0F&start=0&sa=N Even bij de bank iDeal contraxt aflsuiten, module installeren en gaan met die banaan! Scheelt je een hoop geld..
  6. Volgens mij kan je gewoon een factuur sturen voor het volledige bedrag (je weet immers nog niet of hij echt binnen x dagen wordt betaald). Als de betaling dan op tijd binnen is, en de korting wordt gegeven, boek je het als volgt: Stel factuur bedrag € 100. Bank € 98 debet Betalingskorting € 2 debet aan debiteuren € 100 credit Groet, AgendaVoorOndernemers
  7. Welk pakket gebruik je voor je webshop? Magento, oscommerce, etc.. ???
  8. Je hebt ze op een idee gebracht :) zie reactie van 'drukker' :) Groet, AgendaVoorOndernemers
  9. Ben het eens met wat John zegt.. wat kan je nou precies vinden? Een business partner, mede-eigenaar, of 'gewoon' een zzp-er? Daarnaast: * Al je links / menu items hebben een mouse-over effect, behalve je menu in de rechter kolom (nieuws, over ons ..) * Een hoop lege ruimte onderaan je pagina. * Ik zou het stukje "hoe werk cofounder.nl" wat nu op de "over ons" pagina staat verplaatsen naar een prominentere plaats, bijvoorbeeld op de homepage. Dat + wat ik helemaal bovenaan zei. Zo weten bezoekers binnen een paar seconden wat hier te halen / te doen valt. Vr.groet, AgendaVoorOndernemers
  10. Ik gebruik Magento, met Snelstart. Maar doe alles handmatig. Magento doet soms dingen die ik niet wil, omdat ik alles handmatig overzet kan ik overnemen wat ik wil. Het enige waar ik op moet letten zijn de factuur nummers die Magento genereert, deze moeten uiteraard oplopend zijn. Verkopen invoeren is zo gebeurd. Datum + factuurnummer + totaalbedrag overkloppen. PDF factuur opslaan in mapje bij de rest. Heb in snelstart 1 klant "dummy" aangemaakt die ik steeds gebruik, omdat ik de klant (adres-) gegevens in Magento bij hou. Groet, AgendaVoorOndernemers
  11. Persoonlijk vind ik gewoon overboeken via de bank het fijnst... Kijk eens bij Paypal welke wisselkoersen ze gebruiken! Je schrikt ervan! Groet, AgendaVoorOndernemers
  12. De tekst op de pagina 'koopgids' is bij mij bijna niet te lezen (zwart op grijze achtergrond). Voor de rest is ook mijn mening: erg donker! Vr,groet, AgendaVoorOndernemers
  13. Heb je aan het volgende scenario gedacht: mensen doen mee met een 'group deal' en schrijven zich in. Na een aantal dagen is het nodige aantal bereikt (stel: 50 klanten). Nu krijgen alle mensen een factuur de betaald moet worden.. maar de helft heeft zich bedacht in de tussentijd! (ik zie veel 'vrouwen' artikelen.. ben je weleens wezen shoppen met je vrouw/vriendin ???) Hoe ga je daar mee om? Groet, AgendaVoorOndernemers
  14. Arthas zei het al.. ik kan me voorstellen dat een grote groep gebruikers even de ontwerpstudio 'komt proberen' . ... tante Truus mail naar tante Bep.. "da's lachuh joh.. kan je t-shirts ontwerpen.. online! Moet je eens uitproberen.. hier is de link.." Misschien een manier vinden om deze 'probeerders' ook 'kopers' te laten worden? Eenmalige super-aanbiedingen? Actie codes.. ik zeg maar wat.. Groet, AgendaVoorOndernemers
  15. Zolang je het niet door gaat verkopen is er zowiezo niets aan de hand. Groet, AgendaVoorOndernemers
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.