bestedokter

Junior
  • Aantal berichten

    18
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

bestedokter's trofeeën

  1. ik zoek de juiste commerciële partner die dezelfde richting denkt.... jaja, nu weten we dat écht wel hoor, en ook dat je het graag komt toelichten enz enz . Vriendelijk doch dringend verzoek om die boodschap vanaf nu achterwege te laten, want het wordt een beetje storend naar mijn mening.. ????? Er wordt gevraagd overal op te reageren bij deze...
  2. Waarom ga je niet naar het "speeddate" gebeuren van Jorrit (zie de Agenda) op 3 februari? Kan je naar hartelust een uur lang je plannen vertellen aan ondernemers van allerlei pluimages (althans volgens Jorrit). Beste Peter, Dank voor de info Diverse nieuwe afspraken komende tijd ; ik zoek de juiste commerciële partner die dezelfde richting denkt.... Nogmaals dank voor tip
  3. Beide gaan tot op zekere hoogte mank en kennen beperkingen zoals Norbert al schrijft. Want dit impliceert dat de beoordelaar onderling kan vergelijken en waarderen (restaurant X is echt beter dan Y, dus X krijgt een 4 of nul sterren en restaurant Y een 8 of één mooie Michelin-ster). Je hebt een notie van wat kwaliteit is en kunt op basis daarvan beoordelen. Bij artsen en medische behandelingen is dat veel minder gemakkelijk. Plus dat de medische uitkomsten (patiënt overleden) niet direct gecorreleerd is aan de kwaliteit van een arts zoals Walter ook al aangeeft. Maar hebben we het nu over ratings door mensen, of over een beoordeling door een algoritme o.b.v. een grote hoeveelheid aan bronnen die gewogen worden en op basis waarvan een beoordeling/indicatie wordt samengesteld? M.a.w. wordt debestedokter een Iens met meningen of een Google Pagerank op basis van algoritmes? Beste Jeroen, Het systeem is een combinatie van met zoals eerder gezegd kwaliteit ( die te meten is ) bovenaan staat en nationale en internationale expertise .
  4. Meh. Is het niet gewoon een kwestie van er is vraag naar, en nu komt er aanbod? (even los van de vraag of dat aanbod klopt en hoe die ratings tot stand komen) . Persoonlijk zou ik wel willen weten of een specialist die mij zou moeten behandelen een goeroe op zijn/haar vakgebied is, of dat het een mager presterende middenmoter is. Hoe dan ook, RateMD's is in de VS een succes. En het draagt ook bij aan het waarschuwen tegen levensgevaarlijke beunen Waar ik wél benieuwd naar ben en blijf is de manier van beoordelen. RateMD's is gebaseerd op crowd wisdom via geverifiëerde referenties. Dat kent uiteraard ook zijn beperkingen (het werkt ook pas bij een bepaald volume), maar dat oogt uiteindelijk wel beter en veiliger dan ratings die door een bedrijf zelf op basis van vermeende bronnen wordt uitgevoerd. De vergelijking met Michélin vindt ik daarom wat ongewenst: de methode Iens past imho - zelfs met al z'n beperkingen - toch beter. Beste Norbert, Het is ook vraag en aanbod . De medische specialisten in ons systeem zijn de TOP van Nederland en sommige zelfs van Europa / Wereld Systeem is voornamelijk gebaseerd op de ( Top ) kwaliteit van medische specialisten en wat doen ze ( verenigingen, commissies etc ) zowel nationaal als internationaal. Met Michelin willen we alleen aangeven het beste van het beste ,de Top in Nederland nu nog de juiste commerciële partner die het op de juiste manier op de markt kan zetten...
  5. Dit is geen omschrijving, maar een mening :P Heb je trouwens gekeken of dit idee mag? Er is altijd maar 1 arts de beste voor een bepaald probleem. Jij belooft dat die arts beschikbaar is dmv een abonnement, maar dmv de zorgverzekering heeft iedereen eigenlijk al een abonnement op zorg. Je kunt de beschikbaarheid van de arts bijna alleen maar garanderen als je de arts uit het 'normale' circuit haalt, waardoor je een scheiding in de zorg veroorzaakt en mogelijk de beste zorg onbereikbaar maakt voor de rest die er geen geld voor (over) heeft. Daarnaast is het zo dat als iedereen abonnee is, er dus enorme wachtlijsten ontstaan voor de beste artsen. Hoe ga je dan artsen verdelen over de zorgvraag? Met gold en platinum abonnementen? En wat moet je als patiënt, die een risicovolle operatie nodig heeft, denken als je te horen krijgt dat de beste arts niet beschikbaar is, maar 'deze' wel? Ik denk dat er even goed en extreem geëxtrapoleerd moet worden om te kijken naar welke gevolgen een dergelijke dienst kan hebben en daar op ethisch niveau over te filosoferen om te bepalen of een extra verdienmodel in het zorgsysteem inderdaad een verbetering zal zijn van de zorg. De vergelijking met de Michelin-gids geeft in mijn ogen al aan dat je schijnbaar denkt dat niet-meer-ziek willen zijn te vergelijken is met het uitkiezen van een restaurant of de smaak van een toetje. Het eerst is echter urgent en soms van levensbelang, het tweede hangt af van waar je trek in hebt en wat je er voor over hebt. (Zelf vind ik, dat als je het zo bekijkt, marktwerking in de zorg een kunstmatige markt is, want iedereen wil gewoon gezond zijn.) Het klinkt trouwens alsof je een manier hebt gevonden om mbv big-medische-data artsen te rangschikken. Daar kun je allicht ook problemen mee opsporen en verhelpen door er op te wijzen bij de ziekenhuizen/artsen? Dan kun je het gemiddelde niveau van de zorg allicht echt verhogen ipv de krenten uit de pap pikken... BTW, houdt jouw systeem ook rekening met de rol van ziekenhuizen? In het Erasmus MC schijnen gemiddeld meer patiënten te overlijden, maar tegelijkertijd gaan daar, naar wat ik heb begrepen van een arts, ook meer 'moeilijke gevallen' naar toe. Zie vorige antwoorden... Abonnement is niet noodzakelijk is optie Dit is eventueel een extra service ,waar geen verplichting aan vast zit Leveren in principe de 3 " Beste dokters.medische specialisten " kijken o.a. naar woonplaats klant,wachtlijst ,urgentie etc... Leveren alleen de direct contactgegevens. Het systeem is opgebouwd als een punten kwaliteitssysteem belangrijkste ís de kwaliteit v.d. medische specialisten ,wat doet hij allemaal in zijn vak in Nederland,Europa (verenigingen,commissie's) etc.. Belangrijkste is KWALITEIT en voorkomen van wachtlijsten. Eventueel behandeling in buitenland ( in ontwikkeling ) Er zijn andere die het doen maar niet transparant zijn Alleen gebaseerd op de medische specialist,dokter niet op ziekenhuizen ,kan wel op advies maar die zijn er jaarlijks beste ziekenhuis etc. AD. Elsevier
  6. Beste Als eerste wordt het als een abonnement aan bedrijven aangeboden en later de consumentenmarkt en zoals gezegd het systeem geeft de beste dokter . werkt zelfde met Michelin restaurants 1,2, 3 sterren etc..betaal je goed voor maar wel met de beste kwaliteit ..
  7. het systeem doet alles Gezocht: commerciële partner, business partner bij het opstarten van dit nieuwe en uniek concept [internet/mobiel] Of misschien zijn er personen hier die zelf hiervoor openstaan, dat kan natuurlijk ook. Concept is klaar voor zowel de Nederlandse zakelijke markt als de consumenten markt te betreden uniek in Nederland en 100% betrouwbaar en onafhankelijk ! Meer uitleg ? Bij serieuze belangstelling/samenwerking kan ik een presentatie houden en uitleggen wat de mogelijkheden zijn.
  8. Je krijg direct contactgegevens ( e-mail en telefoonnummer ) van 3 beste dokters,specialisten Wij kijken o.a.naar wachtlijst ,waar woont de klant,ziekenhuis etc. Dus : Snelle toegang tot beste zorg geen tijdsverlies bij ernstige ziekte Snelle service geen kleine lettertjes Persoonlijk contact met de arts-specialist Gratis hulp bij wachtlijsten en Second Opinion of Third, Fourth Opinion Twijfelachtige Diagnose of Diagnose gezocht ? Uitbehandeld ;Hulp bij zoeken België, Europa ..( op aanvraag ) Door verwijzen naar beste Ziekenhuis …
  9. Je krijg direct contactgegevens ( e-mail en telefoonnummer ) van 3 beste dokters,specialisten Wij kijken o.a.naar wachtlijst ,waar woont de klant,ziekenhuis etc. Dus : Snelle toegang tot beste zorg geen tijdsverlies bij ernstige ziekte Snelle service geen kleine lettertjes Persoonlijk contact met de arts-specialist Gratis hulp bij wachtlijsten en Second Opinion of Third, Fourth Opinion Twijfelachtige Diagnose of Diagnose gezocht ? Uitbehandeld ;Hulp bij zoeken België, Europa ..( op aanvraag ) Door verwijzen naar beste Ziekenhuis …
  10. Beste Norbert Dank voor je bericht. Het concept is z.g.a.klaar om op de markt gezet te worden Ik werk met een 100 % betrouwbaar eigen systeem;info uit alle ( betrouwbare ) bronnen o.a. het Bigregister,patiëntenverenigingen,jaarverslagen ,kwaliteitsregisters zoals o.a. DICA ( kanker ), Beter Meetbaar ( hart en vaatziekten ) ,zorgkaartnaderland, medische bibliotheek,magazine's en onderzoeksjournalistiek etc. Dus alle informatie is er kwestie van bijhouden en bijwerken. Het systeem staat er. Het concept is ook klaar voor eventueel een snelle uitbreiding naar België ,Europa etc. Nu de juiste commerciële partner, business angel .... Nogmaals bedankt voor de reactie. Groet Erwin De Beste Dokter p.s. Meer uitleg ? Graag zou ik een presentatie willen houden en persoonlijk verder willen uitleggen wat de mogelijkheden zijn.
  11. Omschrijving van je concept: Hallo, Op zoek naar de " Beste Dokter " ? “De Michelin van de Nederlandse gezondheidszorg” Nieuw en uniek concept " Ik wil de beste dokter " kies nu zelf de beste dokter Voorbeeld : bij een ernstige hartaandoening, kanker of een andere ziekte,aandoening en je wil de beste dokter, medische specialist of je wil een second of third opinion ..ik kan de beste dokter in zijn vak leveren, snel en 100% betrouwbaar. Concept is klaar om zowel de Nederlandse- zakelijke als de consumenten markt te betreden uniek in Nederland en 100% betrouwbaar. Zelf de beste dokter kiezen ! Droom of werkelijkheid ? Hoor graag jullie mening/ervaringen Alvast bedankt voor de reacties. Groeten Erwin De Beste Dokters p.s. concept ook klaar voor snelle uitbreiding naar België ,Europa… Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: concept klaar om de markt te betreden Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Iedereen in Nederland de beste zorg Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Geen ander concept op de markt Wat voor feedback hoop je te krijgen: positief en de juiste partner vinden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.